Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Три історії про речі що поводяться непередбачувано

with 3 comments

Перша історія просто для ілюстрації того що речі самі по собі дуже люблять ламатись. В мене таки зовсім здохла батарейка в ноутбуці. Постійно горіла лампочка що він заряджається, іноді коли я його вмикав – він починав завантажуватись, а потім швидко вимикався – батарейка розряджена. Коли я її витягнув – почав працювати нормально (звісно якщо не чіпати електричний кабель, а то він в мене в кількох місцях перегрижений, і при деяких кутах згину не проводить струм). А вчора взагалі здається і провід поламався. Добре що я вирішив взяти на вихідні робочий комп’ютер.

Друга історія – тиждень тому коли я ситів на роботі і збирався їхати додому на день незалежності мені в скайп написала сусідка, сказала що вони їдуть і сказала не вмикати пральну машинку бо вона протікає. Але я приїхав швидше за них, ну і подумав що з пральною машинкою таки треба щось робити. А перед тим як щось ремонтувати – треба перевірити що воно точно поламане. Я перевірив – все працює, ніде не протікає. Може вони просто розлили воду? Помилка не відтворюється, виправляти не потрібно. Люблю коли все вирішується ось так, без зайвого втручання.

Третя історія найвеселіша. В квартирі щось почало час від часу не то скрипіти не то пищати. Враховуючи те як часом в вентиляції завиває протяг, я подумав що то він хитає дверку меблів. Інше припущення було – миші, але не в цьому ж будинку. А коли я ввечері прийшов з роботи і вдома вже була сусідка, то вона спитала чи то не в мене в кімнаті щось пищить. Я сказав що ні, мені здавалось що щось в коридорі. Нове припущення – квартиру замінували, хоч я його й в голос не казав бо сусідка і так виглядала переляканою. Ми почали переставляти з шаф коробки і слухати з якої сторони пищить. А пищало воно все одно згори шафи в коридорі. Ми навіть засікли з яким періодом воно пищить. Виявилось – 38 секунд. З чого сусідка зробила висновок що то явно щось штучне, а я все казав що в природі теж бувають рівномірні незатухаючі коливання. Потім сусідка вирішила погуглити, і виявилось що то може бути бездротова пожежна сигналізація в якої сідає батарейка. На стелі її не видно, але якщо постукати по стелі – чути порожнину. Напевне її там заліпили. Тепер чекаємо поки батарейка сяде зовсім.

Written by bunyk

Вересень 1, 2012 at 11:37

Оприлюднено в Інструменти, Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Минулого року була історія аналогічна твоїй першій. Але кабель ми з братом «полагодили». А акумулятор полежавши місяць почав працювати, але тримає тепер лише пів години.

    Тарас Білоус

    Вересень 1, 2012 at 12:12

    • А як ви його полагодили? Бо мій найгірше перегнувся біля блоку живлення, і вже два роки живе забинтований ізолентою, але ізолента чомусь постійно любить сповзати.

      bunyk

      Вересень 1, 2012 at 22:21

      • Розрізали в місці пошкодження, з’єднали назад і обмотали скотчем. Вийшло нормально, тримається, але в мене не в такому делікатному місці, як в тебе він був пошкоджений.

        Тарас Білоус

        Вересень 1, 2012 at 22:26


Залишити відповідь

