Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Міцна коробочка з трансдюсерами

with 3 comments

Не замінить того чого мені насправді бракує, але можливо допоможе про це забути. Дуже недорогий пристрій, якщо порівнювати з останніми яблуками, але мені поки подобається. По-перше, в нього оперативної пам’яті стільки ж як і в комп’ютера що стоїть зараз переді мною. По-друге, він вміє приймати сигнали wi-fi, показує відео з youtube краще ніж оцей мій комп’ютер, грає музику (музика знеболює тренування), міряє купу різних параметрів, і окрім всього того броньований та водонепроникний. Тобто потонепроникний що головне в цю погоду.

Ах. Вибирав я його з класу пристроїв що працюють під ОС Лінукс, чи то Андроїд. Тому він може грати музику, записувати мої координати, і робити фотографію одночасно. Правда можливо й інші виробники теж дають такі можливості, але мені просто подобається Лінус Торвальдс, і “корпорація добра”.

Що найдивніше, пристроїв з Андроїдом і які не бояться фізичних навантажень зроблено поки що всього три. Це Motorola Defy (та модернізована версія зі знаком +), Samsung Xcover та Sony Xperia Active. Спочатку я хотів взяти Sony, тому що вона ніби-то найбільш захищена, а також підтримує протокол ANT+, що означає що він вміє збирати статистику з різних медичних сенсорів, як ото частота серцеваого ритму. Але з іншого боку має величезний мінус – найслабшу батарейку з усіх трьох, а я хочу ще аби в мене була можливість раз на тиждень прийняти вхідний дзвінок. Ну, і медичних сенсорів для цього протоколу я ще ніде не зустрічав. Samsung не взяв тому що люди в інтернеті жалілись на його тормознутість (хоча можливо це порівняно з неброньованими моделями). Таким чином методом виключення залилшилась Motorola Defy + яку я тепер випробовую.

Мобільний інтернет я туди не ставив, та й напевне не буду, тому що халявщик. Воно вміє використовувати Wi-fi. Вдома чомусь не бачить жодної мережі, робочу мережу знайшло. Там то я й полазив по його додатках. Поставив собі Google+, Google Reader, українську клавіатуру, і endomondo. А ще фонарик. Трошки прифігів від того що така функція як фонарик займає більше метра пам’яті. Ну, але на щастя завжди можна видалити гіг-два музики і місце з’явиться.

Endomondo – це спідометр і ще трохи. І він показує що я таки зажирів. Бо біжу 3.56 км за 17 хв, що дає середню швидкість всього лише 12.56 км/год (для довідки, норматив призовника на цій дистанції – 15 км/год). При цьому витрачається 277 кілокалорій енергії і випаровується 100 грам води. Щодо енергії і води я йому щось не дуже довіряю, бо ще не вказав свою вагу і крім того воно не знає температуру. При теперішній погоді з мене 100 грам води виходить навіть коли я ввечері сиджу собі спокійно і просто виписваю 200 грам чаю.

3.56 кілометрів – це подвоєна моя основна дистанція. По “стежинці здоров’я” до турніка посеред парку партизанської слави та назад.

Ах, ще воно синхронізується з календарем Google і це взагалі прекрасно. Треба буде цей календар знову привести до актуального стану. І ці всі функції лише в обмін на те що Google тепер знає про мене більше ніж будь-хто на світі. Хоча він і так давно вже знає про мене найбільнше за всіх. Моє положення в часі і просторі порівняно з цим – дрібниці.

А ще в ньому FM-приймач який працює лише коли вставити навушники (використовує їх як fm-антену, цікаво як тоді змусити його відтворювати радіо через динамік?), блютус, акселерометр, датчик Холла, датчик відстані (він знає чи його поклали в кишеню, уявіть собі!), і датчик освітленості (напевне для регулювання яскравості екрана). Я вже багато чого бачив, але досі дивуюсь як скільки різних антен, датчиків, динаміків та інших трансдюсерів, мікросхем та акумулятор могли вмістити в такий маленький об’єм.

І я тут щойно згадав що у власника моєї квартири в телефоні є васерваґа, виявилось, є така програма. Але Google справді багато про мене знає, бо на сторінці програми зразу пише “Ця програма несумісна з вашим пристроєм Kyivstar Motorola MB526.” Цікаво, чого бракує? Маятника і гіроскопа чи що?

А ще воно навіть вміє робити голосовий пошук в Google, але лише в межах доступності інтернету. Завтра на роботі спробую. Хоча підозрюю що воно з моїм то акцентом і поточним станом даної технології буде працювати як в Баррі Крипке:

Written by bunyk

Серпень 8, 2012 at 22:52

Оприлюднено в Інструменти

Tagged with ,

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. А де брав? Наскільки я знаю, по офіційним каналам цей телефон до нас не доходить.

    І ще ти не написав про батарейку – скільки тримає?

    Чи буде тест “втопити в ванній”? =)

    danbst

    Серпень 9, 2012 at 09:59

    • Брав тут. Про офіційність каналу не маю поняття.

      Про батарейку не написав, бо все ще тримає. От я позавчора ввечері вперше поклав на зарядку, вчора зранку десь в 8 зняв з зарядки, зараз коли оце пишу він вже мені раз пожалівся що лишилось лише 15%. Думаю дві доби триматиме при помірному використанні.

      А от чи можна тиждень лазити по горах з GPS – хз. Думаю якщо виключити його, і включати разів десять на день щоб перевірити відстань до чекпоінту, то можна.

      Тест втопити в ванній я може колись зроблю випадково.

      bunyk

      Серпень 9, 2012 at 20:13

  2. Тест “втопити у ванній”:

    bunyk

    Серпень 25, 2012 at 21:18


Залишити відповідь

