Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Щойно подарував собі механічну клаву

with 9 comments

Razer Black Widow Ultimate, її вже згадував. Враження:

Вона важка. Ледве дотягнув до ліфта. Жартую. Це не холодильник. Але таки важка. Робити таку безпровідною не було б сенсу.

О, вона таки клацає. Думав це буде більш басовито. Але нічого, більш-менш приємно клацає. Крім того не так голосно як я боявся.

Вау який жирний провід. Аудіовхід, аудіовихід, USB для клавіаутури, ще одне USB для чого? Ааа, USB-хаб. Круто.

Оо, наклейки. Куди б це приклеїти? Добре що їх дві, одну наліплю на мій ненависний Acer, все таки я ще з ним певний час житиму. Куди іншу?

Як ввімкнути підсвітку? Напевне оця кнопка. Точно. Синя. Ще синіша. Ще світліше. А тепер не змінилась. Виключилась. Синя. Ще синіша. Ще синіша. Мигає. Ясно. Вона ще мигати вміє. Нафіга? Хоча, для нового року саме те що треба, можна вішати на ялинку. Якщо звісно ялинка буде залізна, бо інакше вломиться.

Оу, поки я змінював одну клавіатуру на іншу в мене відключилась зміна розкладок по Caps Lock. Що я там писав в Google+? Треба буде поменше корисного писати в Google+, бо потім знайти неможливо. Ага, знайшов:

setxkbmap -layout us,ua -variant ',winkeys' -option 'grp:caps_toggle,grp_led:caps'

Друкую. Клацає. Пишуть що не треба натискати клавіші занадто сильно, тоді робота буде ефективнішою. Бо відстань активації два міліметри, до упору чотири. Я поки що занадто часто натискаю до упору. Ну і згідно закону Гука – чим глибше натискаю, тим це важче робити. А мені потрібно легко та швидко.

І пальці знову починають боліти. Точніше не вони, а зап’ястя. Напевне я занадто стараюсь натискати легко, тому напружив зап’ястя. Може просто розслабитись і отримувати кайф від того як вона клацає? Це навіть добре що моя програмка для симуляції друкарської машинки не відтворює зайвих звуків.

Зараз ще зроблю один заїзд в Typeracer, подивлюсь як результати. Але враховуючи те що я після робочого дня, ще не звик до цієї клавіатури, і хочу побігати і спати, завтра додам інші результати, вони повинні бути кращими.

38 wpm – слабо.
30 wpm – ще гірше, бляха.
49 wpm = 245 cpm. Ну, більш-менш. Піду бігати поки ще світло.

Чорт, це з мене лупа сиплеться? Напевне варто ще крім рук, перед роботою мити голову. 🙂

Written by bunyk

Липень 31, 2012 at 20:08

Оприлюднено в Інструменти, Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Цікаво, не знав, що бувають клавіятури з підсвічуванням. Ви пишете, що у вас болить зап’ястя. Я не знаю, чи це дійсно допоможе, але, кажуть, клавіятурні розклади [layout] Dvorak цю проблему знімають. Сам користуюсь десь півроку Programmers Dvorak’ом — дуже тим тішусь, майже як перейти з вінди на лінукс. Але це як кому. Щоправда, коли навчився Dvorak’а, то стандартний український розклад став здаватись невимовно незграбним, тому довилось робити свій (як виявилось, я не один такий, ось що з цього вийшло: http://linux.org.ua/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1323545007/0 ). Перевчався десь місяць-півтора, але найбільше затрат енергії припадає на перший тиждень.

    YurB

    Липень 31, 2012 at 22:59

    • Дякую за цікавий коментар. Не знав що й для кирилиці є “дворак”. 🙂

      А зап’ястя не так болять як просто стомлені. Зараз вже не болять.

      Ще є тест на схильність до RSI:

      який я не проходжу, тому думаю мені з цим пощастило.

      Ну і Дворак, з моїм то консерватизмом поки що почекає. Звичайно перед смертю варто все попробувати, але в мене ще були різні плани.

      bunyk

      Серпень 1, 2012 at 07:32

  2. Щось мій попередній відгук полетів у спам (через лінк мабуть). Суть була така: якщо болять кисті рук, може допомогти Dvorak, сам використовую Programmer’s Dvorak, і дуже з того задоволений. Але треба було перевчитись, найважче було в перший тиждень. Тепер саме задоволення, це як небо і земля.

    YurB

    Серпень 1, 2012 at 00:32

    • Ага, через лінк. Відколи я дозволив публікувати тут коментарі без моєї модерації в спам-фільтра параноя на цей рахунок почалась.

      bunyk

      Серпень 1, 2012 at 07:17

  3. Чому б не пошукати в історії шелла замість Г+? ^R і набираєш будь-які символи з команди, які пам’ятаєш.

    alex.yakushev

    Серпень 1, 2012 at 08:38

    • :~$ history | wc -l
      1000

      Воно в кращому випадку пам’ятає про два тижні.

      bunyk

      Серпень 2, 2012 at 01:02

  4. у мене теж на роботіLogitech UltraX Premium, а вдома механічна SteelSeries 6G v2

    intracer

    Серпень 1, 2012 at 11:29


Залишити відповідь

