Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Як змінювати часові пояси?

with 13 comments

Я сова, і крім того, давно знаю що краще довше поспати, а потім витратити вдесятеро менше часу на виправлення власних помилок, ніж кодити в напівсні.

Але мені трохи надоїло приходити на роботу останнім, підриваючи цим бойовий дух команди, і крім того вчора ввечері мені довелось перелазити стіну якою обгороджений наш завод, бо двері в ній виявились закритими. Це не складно, при моєму зрості навіть стрибати не потрібно, але вгорі є залізяка, яку теж треба перелізти, але триматись за яку страшно, аби не відпала.

Тому сьогодні я змінюю часовий пояс. Залишаюсь такою ж совою, але в іншому часовому поясі, і краще синхронізованим з сонцем і своїми співробітниками. Вчора, 17 липня я встав приблизно в 11:30, і на роботу попав десь в 12:15. Тобто живу десь приблизно на Кубі (-4). Пора повертатись на схід, до Київського часу (+2). Зрозуміло аби вставати трохи раніше треба лягати трохи раніше. Але якось так вийшло, що я не можу заснути коли не хочу спати, і тому рухатись на схід дуже важко. Принаймі вдавалось рідко.

Тому я вирішив зробити так як робив неодноразово під час сесій, та й іноді просто так, в гуртожитку. Вихід простий – не можеш на схід – зроби кругосвітню подорож. Не можеш заснути – не переживай, завтра зробиш другу спробу. 🙂

В процесі вияснив що сонце встає десь між п’ятою і шостою годинами, постараюсь вставати з ним. Тому лягти доведеться десь в 21:00, і сьогоднішній день для мене триватиме приблизно 33 години.

От такі справи. Сподіваюсь я не буду нічого коммітити коли глюки почнуться.

А в ви як, не зсуваєтесь в часі на захід? В мене є підозра що все через інтенсивне штучне освітлення, яке до того ж, все рідше робиться лампочками розжарювання і все більше наближається до сонячного спектра.

Written by bunyk

Липень 18, 2012 at 07:20

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 13

Subscribe to comments with RSS.

  1. bunyk

    Липень 18, 2012 at 09:08

    • хе, тіло може й не засне, але розум точно буде відрубленим =) згадую по досвіду

      danbst

      Липень 18, 2012 at 17:07

      • Розум так, але пальці пам’ятають як кодити. Мені сьогодні прийняли два дифи в Phabricator-і, я зрадів, пальці швидко змерджили набрали hg push, і тут я усвідомив що в hg out був ченджсет задачі яка все ще в розробці. На щастя код не шкідливий, з тих що запускаються раз на місяць, тому сподіваюсь мене по пальцях бити не будуть. Але тепер думаю як би то заборонити команді push відправляти на сервер що-небудь поки користувач явно не вказав що.

        bunyk

        Липень 18, 2012 at 17:53

  2. Ще, зранку зауважив що охоронець на роботі шпіляє в WoW. Напевне всю ніч. Тому думаю тим задротам яких виганяють з університету є сенс йти в армію, бо після цього вони мають змогу отримати просто райську для задрота професію. 🙂

    bunyk

    Липень 18, 2012 at 17:57

  3. Я якось провів експеримент з відмови від чаю і кави. Єдиним поміченим наслідком стало те, що через півтора тижні почав солодко засинати о дванадцятій і навіть раніше, хоч раніше мені було неможливо влягтись раніше першої.
    У звичайному режимі стабільно лягаю від першої до другої, іноді пізніше.

    Щодо мотивації ставати: ставати приємно тоді, коли є відчуття, що в цей день буде щось приємне і довгоочікуване. Можливо, варто себе переконувати щовечора, що наступного ранку чекає щось прекрасне, щоб ставати раніше?

    Якось в часи універа я на сесії вирішив собі зробити 36-годинний день і не спав майже 24 години поспіль. Нічого, навіть сподобалось, після дванадцяти годин сну потім я прокинувся свіжий і здоровий; захотілось на планету із добою в 36 годин.

    Щодо годинних поясів: мені якось довелось зсунутись на десять годин, у CDT (-10 годин від літнього Києва), спочатку було збіса приємно ставати рано, але через місяць я все одно почав лягати о першій за CDT (тобто об одиннадцятій ранку за Києвом).

    dmytrish

    Липень 18, 2012 at 21:37

    • Значить суть не тільки в каві, а й в чаї? Бо я люблю чай вечорами.

      bunyk

      Липень 19, 2012 at 04:44

      • Чай теж містить багато кофеїну. Хоча він впливає на різних людей по-різному – я можу просто перед сном випити горнятко кави і лягти відразу спати без побічних ефектів.

        Dmytro Dziuma

        Липень 23, 2012 at 12:56

      • Я по собі помітив, що чай мені досить довго заважає заснути. Ефект кави проходить набагато швидше, тоді як чай на півдня позбавляє мене можливості спокійно і приємно втомлено заснути. Кава дає різке і короткочасне пожвавлення, чай більш м’який, але довгочасний.

        dmytrish

        Листопад 9, 2012 at 18:44

  4. Гм, цікава ідея:) Я теж «зсунувся» — встаю весь час біля 11-ї, а лягаю о 2-й—3-й. Колись певний час лягав біля 11-ї та вставав автоматично (перед будильником) о 7-й—8-й, але так тривало недовго. Правда, також помічаю, що в день чомусь працюється гірше, ніж у вечірні години. Увечері якийсь сприятливіший час для роботи, аж поки не починаю засинати. Хотілось би з’їхати назад. Спробую завтра встати на годину-дві раніше. Сьогодні друг мені розповідав про хлопця, з він яким жив у гуртожитку, що той ніколи не наставляв собі будильника, але завжди будився в тій годині, в якій треба було з точністю до 10 хвилин. І такі люди бувають.

    YurB

    Липень 26, 2012 at 00:43

  5. Як приємно усвідомлювати, що не я один люблю поспати довше 🙂
    Теж почуваю певний моральний дискомфорт, коли прихожу в офіс останнім. Тому час від часу з’являється мотивація приходити до 10. Рецепту ніякого не маю. Напевно основним в цьому випадку є мотивація.
    На мене часто находить приходити раніше, коли я знаю, що на мене чекає якась парна робота і що через мене колега вранці буде сидіти без діла, а потім йому прийдеться затриматись довше.

    Nazar Bardiuk (@Girafik)

    Листопад 8, 2012 at 02:22

    • Ох, я часто про це забував і трохи спізнювався на понеділкові наради які починались в 11:00.

      bunyk

      Листопад 8, 2012 at 19:09

      • Одружуватися вам “батенька” нужно. Я також люблю поспати, але на 8.30 дитина повинна бути в школы до того 4 роки в садочку 😉
        Уже в 7.30 хочеш не хочеш а доводиться вставати.

        krolex

        Листопад 9, 2012 at 21:14

        • Та може й треба, але поки що нема кому мене перевиховувати 🙂 .

          bunyk

          Листопад 9, 2012 at 22:57


Залишити відповідь

