Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Новий кваліфікаційний рівень і пізнання AOP

leave a comment »

Ах, я його отримав позавчора. Але часу побритись не знаходжу, не те що про це написати.

Ну але зараз я маю хвильку часу:
все зробив
тому знову похвалюсь.

Хоча взагалі те що я закінчив вчитись це не так вже й важливо, бо загалом на спеціаліста мене вчили не набагато більше ніж на бакалавра. Взагалі не вчили можна сказати. І я радий що не дав їм витягнути мені оцінку диплому, і змусив поставити її об’єктивно. Так, завжди є люди які ще гірші за мене, які займаються не тільки самоплагіатом, а взагалі плагіатом і я вмію притворятись розумним хлопчиком, але я просто щаслиіший коли люди оцінюють мене об’єктивно.

На захисті запам’ятався елемент виступу мого одногрупника, забув як його звати, але пам’ятаю що він senior Java developer в EPAM.

Він сказав: AOP – це парадигма яка дозволяє замість, перед чи після методу виконати ще якийсь код. І я прозрів! Аспектно орієнтоване програмування – це декоратори. І маємо ще простіше визначення ніж “екзистенціалізм це гуманізм”, бо AOP це таки точно, за визначенням декоратори.

Ну може хіба вони застосовуються лише в обмежених точках з’єднання, але в мене є сумніви що в інших мовах advice можна чіпляти до чогось окрім методів та класів.

Я правильно розумію парадигму?

Written by bunyk

Травень 25, 2012 at 08:26

Оприлюднено в Кодерство, Нещоденник

Tagged with ,

Залишити відповідь

