Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Життя – це гра, а …

with 5 comments

… жанр у неї – RPG. 🙂

Отак живеш, лутиш, лутиш, лутиш, і ніби нічого не відбувається, хіба що малу-помалу набирається досвід. Але одного дня зустрічається трохи більша проблема, а ти вперто продовжуєш грати PvE і раптом, опа! Level Up! Stamina відновлюється до початкового рівня. Юніттест імпрувед. Ймовірність багрезіста крайнє мала.

Сьогодні десь біля дев’ятої вечора я отримав неймовірний кайф від того що код який я писав до вихідних, і для якого вчора цілий день писав тести, за цілий день вилизування таки їх пройшов. Може це відчувають вболівальники коли їхня команда виграє в футбол? Хоча сумніваюсь. Це напевне футболісти відчувають. Бо виграв не мій код, а я виграв код. Я його цілий день грав, і таки виграв. 🙂

В мене не виходило йти до дому зі швидкістю меншою ніж 15 км/год, хоча єдине чим я обідав – пів батона з кавою з молоком + печеньки. Запас енергії людина має з їжі і повітря, а от регулятор потужності – явно щось психологічне. Цікаво, як би навчитись ним керувати без вливання різного роду речовин?

Правда ще вирішив залишити все до понеділка, і тоді перечитати. Бо якось я пушнув забив код в п’ятницю після обіду, і після того довелось два чи три дні відіграватись. Відтепер в п’ятницю ввечері нічого не перевіряю остаточно, тільки збираю інформацію і досвід. 🙂

Думаю варто буде ще написати програмку, яка в фоновому режимі перевіряє кодову базу і в разі чого розміщує на робочому столі зображення Гендальфа, який намагається захистити гобітів проект:


А ще вчора на один день зробив свій блог тисячником. Але це таки на один день, тому що на даний момент:
Загальна кількість переглядів: ~1100
Переглядів seo-експерименту: ~600
Переглядів головної: 350
На решту блогу залишається: ~ 150

Це на 50 більше за відвідуваність коли я пишу, і на 100 більше за відвідуваність коли не пишу, але все разом навіть з трюком про Кіта Харінга не дає навіть половини того що має Inspired без такого трюка.

А ще сумно те, що вікіпедія отримала лише ~500, хоча в ній і інформації більше ніж в мене в блозі, і в видачі вона вище… Людям нудно її читати, чи що? (поправка: це було треього числа. Четвертого числа ще 35000)

Ну, але факт дня – я покрив тестами запит від якого хотілось волосся з голови повисмикувати, аби вона не перегрівалась (підзапит з exists на таблицю на яку в зовнішньому запиті йде join, фільтр по агрегатній функції з поля цієї таблиці, ще два join-ни з фільтрами по них, map по результатах запиту, і нарешті цикл по результатах map, і ще одного запиту (join не працює для PickleType)). Довелось перечитати половину документації по SQLAlchemy. Треба якось буде виокремити суть і сформулювати задачку з цієї теми. 🙂

Я щасливий. Навіть незважаючи на те, що трохи боюсь що в понеділок знову перестану розуміти що за хитромудру функцію я сьогодні писав. Раз розібрався, вдруге розберусь краще.

Written by bunyk

Травень 4, 2012 at 22:54

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. “Кіт_Харінг has been viewed 34905 times in 20120504” – а це від чого?

    kliko

    Травень 5, 2012 at 09:28

    • Ага! 500 було третього числа, а я не помітив. Видно доба в тому лічильнику починається пізніше, і в ній стаття існувала лише кілька останніх годин. Напевне проблема в тому що ми живемо на дві години швидше за Грінвіч.

      bunyk

      Травень 5, 2012 at 09:43

  2. “… жанр у неї – RPG. :)”
    то правда 🙂

    TarasZ

    Червень 5, 2012 at 17:09

  3. а ти як добавив банери і favicon??

    TarasZ

    Червень 6, 2012 at 17:51

    • Баннери – дизайн -> віджети -> текст, а там вже можна будь-який HTML.

      favicon – в загальних налаштуваннях. Раджу полазити по адмінці, там багато всякого.

      bunyk

      Червень 8, 2012 at 00:31


Залишити відповідь

