Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Поспілкуватися з цікавими та успішними людьми…

with 4 comments

Власне тому я їду до Франківська 12 травня, а не на день солідарності трудящих.

Якщо точніше, то Книгарня «Є» та «Фундація Регіональних Ініціатив» запрошують Вас на журналістські тренінги в рамках Мистецького проекту «G5», що відбудуться 12 травня. Читати повністю.

Ви могли задати собі питання “А який стосунок взагалі Буник має до журналістики?” Логічне запитання. Жодного стосунку. Але якщо вчитатись в програму заходу, то там знайдеться таке:

2) Тарас Буник. «Українська Вікіпедія для журналіста»

Офігіти, правда? Для мене самого це було несподіванкою. Бо мене просили просто розповісти що-небудь про вікіпедію. Я сказав “Що-небудь – жодних проблем”. Потім попросили назвати тему доповіді. Я після кількох варіантів назвав “Українська вікіпедія в глобальному світі”. І вся суть того що я б хотів розказати – вікіпедія не гірший інструмент впливу на процеси що відбуваються ніж журналістика. І дуже добре що влада поки що не має на неї впливу. Чи має? Досвід Китаю підказує що простіше заблокувати доступ, ніж керувати. Це добре. Але це я вже заглиблююсь в те що буде потім.

Ще недавно знайшов есе “Вікіпедія не журналістика” якраз на тему моєї доповіді.

Взагалі проект мегавеликий, і триває аж 5 тижнів. Всі п’ять частин описує наступне відео:

А ось про те, хто і як його придумав:

А мені от ніколи проекти не сняться. От баги снились. Проекти – ні.

І поки не забув. Я не сумніваюсь що мені там буде з ким поговорити, але якщо мене раптом читають франківські вікіпедисти окрім п’ятьох яких я повідомив на сторінках обговорення, або вони не отримують повідомлення про нові повідомлення – відмітьтесь тут, може нарешті зробимо першу франківську вікізустріч? З мого досвіду вікіпедійних подій, все найцікавіше відбувається після. 😉

Written by bunyk

Травень 1, 2012 at 15:24

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Може вдасться зацікавити редагуванням Вікіпедії хоч одного журналіста. Тоді вважайте, що місія виконана!

    Юрій Пероганич

    Травень 4, 2012 at 07:24

    • Так точно! Товаришу! Директор! 🙂

      До цього й готуюсь. А Вікімедіа Україна має якісь зразки матеріалу для “пропаганди”?

      bunyk

      Травень 5, 2012 at 13:50

  2. […] зовсім не планувалось – це познайомитись з цікавими та успішними людьми. Ця подія мене навчила тому, що кожен план завжди […]

  3. […] відбувається ще одна конференція, яка називається G5, в організації якої минулого року я взяв певну участь, і цього року за інерцією, теж роблю певний вклад в […]


Залишити відповідь

