Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Задачі непослідовної людини

with 6 comments

Виявив що з речей які я мушу зробити, які я не можу не робити і які я хочу робити я роблю лише останні два види. А ще, я страшенно непослідовний. Зокрема забив на серійне блоговедення, і на самбо. А вчора приніс з роботи другий список речей які я повинен зробити. Вдома стояв ще один тих які не зробив.

Що дивно, на роботі в мене стабільно не більше 10 задач, а найчастіше 4. Дві з яких я ніяк зробити не можу, всі інші стабільно роблю. Методологія допомагає, чи що?

  1. Завербувати кого-небудь, і послати в мій деканат на розвідку. Аби вияснили коли, кому і що я повинен здати. ПН
  2. Вияснити реквізити податкової. Заплатити податки.
  3. Дописати решту постів про блоговедення.
  4. Попрати
  5. Дочитати звиздоболід, написати рецензію.
  6. Дочитати Code Complete
  7. Закрити в Авалі карточку “Гроші онлайн”, при можливості зняти рештки на рахунку.
  8. Змінити PIN нової на старий, аби не плутати.
  9. Купити білети до Франківська. НД
  10. Помити підлогу СБ
  11. Підготуватись до семінару “G5 життів” ФРІ (деталі пізніше).
  12. Пришити до штанів гудзик.
  13. Викинути всяке барахло з рюкзака.СБ
  14. Написати про крутий фокус з інтроспекцією і дескрипторами в Python. ПН
  15. Задушити внутрішнього вовка.

Хех. Такий список задач мені більше подобається ніж той що я склав на рік. Принаймі можна помити підлогу, і думати що ти ще не зовсім пропаща людина.

Written by bunyk

Квітень 21, 2012 at 21:53

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. 8. Змінити PIN нової на старий, аби не плутати.
    Це тобі навряд дозволять, не сек’юрно.

    14. Написати про крутий фокус з інтроспекцією і дескрипторами в Python.

    🙂

    Принаймі
    Принаймні.
    Десь в дев’ятому класі у мене був шок від цієї помилки. До того весь час думав, що «принаймі».

    Max Ulidtko

    Квітень 24, 2012 at 00:21

    • Я в банкоматі бачив таку кнопку. Ще не тестив.

      І так, основне зробив, про пітончик написав. А податкова хай сама приходить і забере 😀 .

      А про “принаймні”, я недавно спеціально дивився в словник. “Принаймні рідко ПРИНАЙМІ, присл. У всякому разі.” Мені варіант що вживається рідко подобається більше, і я сподіваюсь що його будуть вживати частіше. 🙂

      bunyk

      Квітень 24, 2012 at 00:39

  2. О, і ще позитивістська інтерпретація заголовку:
    > Задачі непослідовної людини

    — радій! Ти, вочевидь, людина паралельна 😀

    Max Ulidtko

    Квітень 24, 2012 at 01:32

    • Не плутай позитивізм з оптимізмом. Позитивізм це синонім сучасних негуманітарних наук. 🙂

      А конкурентні програми мені поки що мало радості приносили. (З тих що я намагався писати 🙂 )

      bunyk

      Квітень 24, 2012 at 09:58

  3. Дуже цікавий і стильний список. Мені подобається поєднання глобальних речей із дрібними повсякденними, надважливого з непомітним.

    свиноматка

    Квітень 24, 2012 at 02:38

    • Дякую, дякую. 5 звичайно надважливе, тому я з ним не спішу. 🙂

      bunyk

      Квітень 24, 2012 at 10:04


Залишити відповідь

