Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Чому варто вести блог?

leave a comment »

Блог варто вести з тих самих причин, що і щоденник – щоб мати змогу читати старі публікації і думати “який я був малий і смішний”. Але це теж вже не так страшно, бо тут як з фотографіями – всі вже нас читали, всі вже нас бачили.

Якщо ж ви вважаєте що щоденник не повинен бути публічним – публікації можна замикати паролем. Я так кілька разів робив. І не від бажання написати щось дуже-дуже особисте, а через договір про нерозголошення :).

Окрім кращого контролю доступу мережний щоденник також має перевагу в тому, що ніколи не губиться. Якщо ви звісно не забудетe пароль до нього і до пошти через яку відбувається процедура відновлення пароля. Диски на яких він зберігається коди надійніші за диски в вашому комп’ютері. Звісно зараз ще рано судити про надійність хмарних сервісів коли в мережі не існує сайтів вік яких більше 20 років. Але той факт що окрім мене wordpress надає надає хостинг ще і для різних великих компаній на зразок CNN дуже заспокоює. Та й за час існування блогу я 5-6 разів починав життя з чистого HDD. Якщо б на них в якомусь файлику зберігався щоденник – довелось би заводити його заново.

Крім щоденника блог – це ще й спільнота. До того як я завів блог, в мене було багато друзів… А після того як завів – вони нікуди не пропали. Просто з’явився ще один спосіб спілкування. Раніше коли мені щось приходило в голову, я мусив по 10 разів казати різним людям “я якось подумав що… “. А ще іноді буває так, що зустрічаю знайомого, якого не бачив вже напевне років 4-5, і в розмові проскакує фраза “я недавно поставив нову Убунту . Unity – … “, мене перебивають і кажуть що читали блог. Так от, знання того хто читає ваш блог може чудово зекономити час. Ви будете говорити лише про те, про що ще не писали… 🙂

З часом спільнота блогу росте і до неї додаються люди які ніколи не перетинались з вами в житті. Дуже різні люди які забрели до вас за допомогою всезнаючої пошукової системи. Тоді з’являється можливість здійснювати запити до колективного інтелекту. Звісно якщо коментарів до статей ще не з’являлось, то ймовірність того що хтось відповість на запитання які ви прямо задаєте в постах вкрай мала. Але якщо кілька читачів вже є – то найнадійніший спосіб змусити їх добровільно витратити зусилля і поділитись з вами та читачами своїми знаннями в коментарях – дозволити їм стати правими. Для цього треба самому стати неправим. Найкраще коли це виходить просто випадково, бо така діяльність, якщо вона проводиться цілеспрямовано називається тролінгом. А якщо люди почнуть вважати вас тролем – почнуть ігнорувати. Тому не намагайтесь бути неправим, а просто не бійтесь таким виявитись.

Окрім того, з блогом можна робити багато корисних речей – писати диплом ітеративним інкрементним методом, так само писати різноманітні есе які задають на парах, якщо звісно хочеться написати їх гарно, аби не соромно було показувати. Взагалі, кожна людина інтелектуальної праці часом генерує якісь документи, чому б не ділитись ними з іншими?

Також, завдяки деяким публікаціям в блозі, я тільки цієї зими отримав чотири пропозиції про роботу. Поки не забув – багато хто радить в розділі “досвід” свого резюме робити посилання на публікації з детальнішим описом досвіду і результатів. Це збільшує довіру до резюме, і здається таки допомагає. Принаймі мій теперішній тім-лід на співбесіді питав “Я не дочитав статтю про freebase. Движок відкритий?”

Через цей блог я навіть познайомився з дівчиною, в якої, напевне не випадково, книжкові і музичні уподобання виявились близькими до моїх. Але в цій історії забагато слів…

А ще вам варто завести блог тому, що так мені буде простіше вас зрозуміти. Просто є речі, які хочеться прочитати ввечері, подумати, поспати, прочитати зранку і ще раз подумати. А такого в звичайній розмові важко досягнути.

Всупереч поширеному переконанню, блог мені не допоміг набагато краще зрозуміти себе. Зате допоміг згадати що я вже кілька разів без значних успіхів такі спроби робив. Ну але пошук відповідей на метафізичні питання “хто я?” і “що робити?”, триває, блог пишеться…

Written by bunyk

Квітень 16, 2012 at 04:00

Оприлюднено в Конспекти

Tagged with

Залишити відповідь

