Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Наука блоговедення: тіпам з інтернету, що пишуть журнали…

with 4 comments

Сьогодні буде трошки нердкору на тему. Знаю, я обіцяв розповісти про те які питання розглядатимуться в цій серії. Але такий пост буде прямо як загальний план, і до нього напевне варто підійти серйозніше. Тому відкладу його ще трохи на потім. Знову не встигну – опублікую кілька слів з тих 2000 що вже написав. Мораль – не треба було так спішити з анонсом.

Це не означає що серія переривається. Ні. Просто зараз мені потрібно поприбирати в кімнаті, поспати, сходити на роботу, виконати деякі справи після роботи… А для цього потрібно трохи часу.

Завжди було цікаво, як канали встигають за тиждень зняти нову серію серіалу, незважаючи на свята, канікули, інші форс-мажори. Пізніше я дізнався що наші канали купують вже готові серіали. А ті які не купують, а знімають, напевне знімають кілька серій про запас… Ну, як можна було здогадатись – це одна з таких серій.

Компенсую це дуже старим відео. Його зробили ще тоді коли я про блоги поняття не мав. Єдиний відомий мені екземпляр українського нердкору (жанр теж вартий того щоб про нього розповісти окремо).

До завтра…

Written by bunyk

Квітень 12, 2012 at 04:00

Оприлюднено в Конспекти

Tagged with ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Тіпам з інтернету, що пишуть журнали… […]

  2. > Його зробили ще тоді коли я про блоги поняття не мав.
    Кліп же 2008 року всього лиш. Щось не віриться, що 4 роки тому ти не знав про блоги.

    Valerik (@valeradast)

    Квітень 13, 2012 at 07:33

    • Ну може слово таке знав. Але погодься, поняття про бульбу коли ти її їш, і поняття про неї коли ти її копаєш – це зовсім різні поняття.

      bunyk

      Квітень 13, 2012 at 16:13

  3. […] текст на сайті що містить слово “блоґ” в назві). Дехто навіть не вірить що я не мав поняття про блоги в 2008. Я то може слово таке […]


Залишити відповідь

