Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Елементи підприємницької діяльності: пенсійний фонд

with 3 comments

Я все ще не розібрався з клієнт-банком (хоча на роботі добрі люди вже показали мені як ставити православну Java від Oracle). А тут вже пора платити в пенсійний фонд за березень. Маючи досвід за лютий (я таки заплатив, з п’ятого разу), я підготуюсь, і викладу тут приклад реквізитів та інших даних які потрібні банку для здійснення такої операції. Також банку потрібні ваші гроші – готівка, чи щось інше, але не поточний рахунок. Для доступу до поточного рахунку потрібне платіжне доручення, яке мене теж змушували переписувати чотири рази, але це вже інша історія.

За березень 2012 року пенсійному фонду потрібно 372,33 грн. Реквізити Івано-Франківського ось.

Звісно тут ще треба роздрукувати, піти в банк, але повинно бути в десять разів простіше ніж те що я робив першого разу. Досвід – велика річ.

Written by bunyk

Квітень 11, 2012 at 12:00

Оприлюднено в Конспекти

Tagged with ,

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Як пора? Ще цілих 9 днів 😉 Я взагалі роблю всі оплати через клієнт-банк, бо ненавиджу черги в касах (навіть якщо це всього одна людина переді мною 🙂 ) і можна платити тоді, коли тобі зручно.

    ashenwolf (@ashenwolf)

    Квітень 11, 2012 at 14:14

    • А я в чергах відпочиваю. Якщо звісно не забуду покласти в рюкзак книжку чи kindle.

      З клієнт-банком я обов’язково розберусь. В тебе теж той клієнт що написали в Біфіт? Під чим запускаєш?

      bunyk

      Квітень 11, 2012 at 23:58


Залишити відповідь

