Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Наука блоговедення: Анонс

with 5 comments

Хочу анонсувати вам серію постів під спільною назвою “наука блоговедення”.

Навіщо потрібна ця серія? Ну, я якось засумував що є занадто мало блогів подібних на мій, таких персонально-професійних, і вирішив написати інструкцію про те як вести гарний персональний блог. Гарний – це значить такий, який я б хотів читати.

Такі блоги є, і я їх напевне наводитиму як приклади в наступних постах серії, але повторюсь – їх мало. А може багато, але я всі не знайшов… В такому разі – з вас посилання.

Іншою метою написання цієї серії буде покращення мого блогу. Тому що я прочитав Мартіна Ідена, і надихнувся. А ще тому що популярний блог – дуже корисна річ, але про це теж детальніше в наступних серіях. Ну і ще тому, що не так давно по сусідству з’явилось кілька могилянських блогерів, які тільки но почали, а вже пишуть більше і краще ніж я. Вони явно щось знають, і ми постараємось вияснити що саме.

Чому серія? Ну, спочатку це мала бути довжелезна інструкція десь на п’ять тисяч слів. Але вчора в обід один наш архітектор сказав мені що люди не люблять читати довгі тексти. Крім того більше постів – більше переглядів. 🙂 Ну, і короткі пости простіше писати, вчасно, а регулярність публікацій – теж ознака гарного блогу.

Формат серії – короткі тексти. Приблизно 500 слів, аби влазило в мій п’ятнадцятидюймовий екран. В планах – щоденна публікація десь в 04:00. Тому що десь четверта ночі це насправді початок нової доби, а не 00:00. Я знаю, бо я жив в гуртожитку. Четверта – найтихіший час.

Чому наука? Тут як з програмуванням – трійця “Наука, мистецтво, ремесло”. Якби я справді був письменником – написав би що це мистецтво. Але я не митець, і ще мало бачив блогів, які можна було б назвати витвором мистецтва. Навіть якщо їх пишуть справжні митці, вони митці зазвичай в іншій сфері: в музиці, в поезії, в архітектурі.

Ремесло мені теж не підходить, бо я з іншої гільдії. Крім того блог – не те чим можна прохарчуватись, а блогери які ставляться до свого блогу як до ремесла і намагаються збільшити свій прибуток з нього зазвичай не пишуть нічого цікавого.

Ну а наука – в самий раз. Тим більше, що я збираюсь емпіричними методами перевірити деякі поширені твердження про блоги. Може ще згадаю формулу кореляції (коваріація поділити на добуток дисперсій, правильно? 🙂 )

Які саме питання будуть вияснятись, і які твердження перевірятись – ви дізнаєтесь в наступній публікації. До завтра!

P.S. Ну от – вже більше 400 слів, а сюжет ще не розкритий. 🙂 Mad skillz.

Written by bunyk

Квітень 11, 2012 at 00:04

Оприлюднено в Конспекти

Tagged with ,

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Переплутати хвилини і години – це теж один з моїх навиків рівня експерта. Я якось так в школі до Львова не попав. 🙂

    bunyk

    Квітень 11, 2012 at 00:08

  2. До речі, нещодавно навскіс проглянув (прискіпливо ще не читав) цікаву статтю – може почерпнеш пару ідей для своєї серії 😉 Publish What You Learn: http://www.smashingmagazine.com/2012/03/30/publish-what-you-learn/

    ashenwolf (@ashenwolf)

    Квітень 11, 2012 at 14:07

    • Дуже дякую за посилання. От щось саме в такому дусі і хочеться пропагувати.

      bunyk

      Квітень 11, 2012 at 23:58


Залишити відповідь

