Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Блокфлейта, новий початок

with 6 comments

Почати вдосконалювати якесь вміння після того як кілька років ним не користувався досить цікаво. Трохи легше ніж з нуля, але трохи важче бо лінь повторювати те що вже вмієш.

Виявляється що мої пальці пам’ятають уривки деяких мелодій, нот я взагалі не пам’ятаю, але пам’ятаю що нота ля четвертої октави – це затиснені великий, вказівний і середній пальці лівої руки. Нота до – затиснені всі. Відносно цих двох положень ще можу відрахувати кілька інтервалів вперед і назад. Але нот все одно не знаю. Аплікатуру з інструкцією по догляду, і роздруківки нот я загубив десь в Франківську. Взагалі деяку інформацію краще колекціонувати в надійних хмарах (чим я зараз і займусь).

Інтерактивну аплікатуру сопрано блокфлейти бароккової системи в гаммі До-мажор можна знайти тут. Якщо маєте аналогічну аплікатуру яку можна роздрукувати – поділіться будь-ласка.

А взагалі можна грати і без нот. Наприклад “Поклик магії” Джеремі Соула я вивчив спостерігаючи і повторюючи рухи пальців от цього дядька:

І її я пам’ятаю найкраще, хоча нот ніколи не знав.

Звісно в більшості випадків таки доводиться читати ноти.

Бетховен “Для Ельзи”:

Ну, і на цьому про музику поки що все, бо пізно, а в моєму будинку стіни тонкі. 🙂

Written by bunyk

Лютий 1, 2012 at 21:27

Оприлюднено в Інструменти, Конспекти

Tagged with

Відповідей: 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. В мене є дежавюшний Буквар сопілкаря, який складається з фотографій посередньої якості. Але щодо тотожності аплікатур не в курсі.

    Engraver

    Лютий 2, 2012 at 11:15

  2. терміново потрібно купити сопілку і назавжди забути про варіанти аплікатур. бо ж час, який вдається вкраяти для музики, треба витрачати на музику, а не на мнемомазохізм. сопілка спеціально для цього й була розроблена, і поборникам новаторства вона має бути в першу чергу філософськи близькою.
    а ноти, поради, усякий потрібний мотлох — на BLF.ru (там про рекордер здебільшого, але про сопілку багато теж є). ну і тут

    verdakafo

    Лютий 9, 2012 at 13:12

    • тю, урляка не вставилась. ось
      http://sopilka.ucoz.ua/

      verdakafo

      Лютий 9, 2012 at 13:13

      • Та нема в мене вже проблем з аплікатурою. Всі основні ноти я вже вивчив. 🙂

        Тепер залишилось знаходити якісь гарні мелодії які не містять акордів і написані в діапазоні сопрано-блокфлейти.

        Міняти її на сопілку я не збираюсь, бо блокфлейта пластмасова, відповідно не псується від дихання. Дерев’яні інструменти набагато ніжніші, а я не настільки серйозний музикант аби ще їх правильно доглядати.

        Дякую.

        bunyk

        Лютий 9, 2012 at 23:29

        • Ну раз так, то за вказаними посиланнями можна знайти і гарні мелодії. А ще тут http://www.free-scores.com/ купа всього, разом з міді та мп3/огг. Для блокфлейти/сопілки годяться переклади для гобоя, кларнета, флейти і блокфлейти, звісно. Сам звідти доволі часто беру.
          Успіхів у музикуванні

          verdakafo

          Лютий 10, 2012 at 00:31


Залишити відповідь

