Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Нова порція граніту науки

with 5 comments

хоча це вже не граніт а піщаник якийсь… Сьогодні в мене відпустка на два тижні, і я вирішив ще разок сходити на факультет здати сесію. Здав перший екзамен – штучний інтелект.

Взагалі то я не сподівався його здати, бо нічого не робив, хіба що дві попередні пари (яких чомусь не було) вчився приводити формули до КНФ і ДНФ. Вікіпедія пише що треба користуватись дистрибутивністю і багато думати, але виявляється є простіший спосіб, за яким взагалі думати не треба. Просто протабулювати функцію для всіх параметрів, і виписати відповідні кон’юнкції для одиниць склавши ДНФ, і виписавши диз’юнкції для нулів, склавши КНФ. І все. Круто дружити з Бедзіром.

Але екзамен я здав не тому що знав одне питання (це ж треба, тепер на екзамені можна вибирати ті питання які тобі подобаються), а тому що я дуже часто здаю всілякі предмети які мені не дуже хотілось вчити одразу після того як викладач скаже “всі кого * задовольняє здайте заліковки”.

А ще сьогодні сходив в червоний корпус. І без черги заповнив обхідний! Ну, бо всі напевне зробили це пів року тому. І що найдивніше – мені поставили печатку, навіть не спитавши хто я, не дивлячись в паспорт, і не питаючи про прописне. Дивні якісь.

Правда тепер мені доводиться зустрічати купу похмурих людей в ранішню годину пік. Це пригнічує.

І ще, в мене може буде педагогічна практика. Круто!

Written by bunyk

Січень 18, 2012 at 23:42

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Не в’їхав в зв’язок між ШІ і ДКНФ\ДДНФ. Це ж основи комп’ютерної логіки.

    alex.yakushev

    Січень 19, 2012 at 08:15

    • це мабуть сарказм – на екзамені по ШІ питають про ДКНФ. У нас аналогічно – на екзамені по промисловим мережам просили асемблювати вручну команду 8086.

      danbst

      Січень 19, 2012 at 10:09

      • Це не сарказм, це питання екзамену. Я вибрав його бо його мене вчили на першому курсі, і того що фрейми в поясненні Глибовця я не можу відрізнити від прототипного ООП в JavaScript. Треба буде МІнського почитати абощо.

        bunyk

        Січень 19, 2012 at 15:29

        • тоді я також не в’їхав у зв’язок…

          danbst

          Січень 19, 2012 at 18:22

          • Та між штучним інтелектом і заліком з нього нема ніякого зв’язку. В що тут в’їжджати?

            bunyk

            Січень 19, 2012 at 19:16


Залишити відповідь

