Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Про приємне й неприємне в роботі

leave a comment »

Робота буває приємна і неприємна водночас. Мені пощастило вибрати таку, в якій приємного більше. В ній приємні люди і приємні інструменти. Серед приємних інструментів виділяється своїм синтаксисом цікава послідовність: Python, CoffeeScript, SASS.

Сьогодні я вже написав перший код на CoffeScript що хоча ще навіть не прочитав по ньому жодної книжки. Хоча є одна дуже приємна. Це стик інтерактивна література що базується на технологіях грамотного програмування, яке з приходом веб-2.0 вже давно повинно було почати новий виток розвитку.

Про людей я здається багато намагався розповісти. А тепер нарешті знайшов один запис з PyCon і потреба зайвий раз розповідати зникла.

Ще приємно що мені підвищили зарплату. Мені чесно кажучи на життя вже ставало. А тепер окрім того що стає, навіть не соромно. Принаймі нічим не гірша ніж в знайомих юніорів з Viewdle.

Приємно що я вже працюю майже пів року, і мені все ще є чому вчитись. Тиждень тому, я як і всі інші порядні члени CRM-команди нарешті знайшов на нашому сайті кнопочку CRM. 🙂

Приємно що навчання новому в нас навіть заохочується. CoffeeScript в нас впровадив один з найновіших розробників, який щоправда сеньйор.

Перепишу трохи відфільтрований список доповідей які в нас кожен може підготувати і розповісти іншим (особливо коли взагалі не знає тему):

  • Декоратори
  • Генератори й ітератори
  • Замикання
  • Метакласи
  • Декскриптори
  • SqlAlchemy
  • solr
  • redis
  • mongo
  • s3
  • wtforms + validators
  • Шаблони Mako
  • CoffeeScript
  • селектори CSS й jQuery
  • віджети JQuery
  • celery
  • logging + sentry
  • paster
  • pep8, pylint, jslint та інші
  • mercurial
  • jira

А ще я знаю дещо про керування рекламними кампаніями в Google AdWords та YandexDirect, але вони – болюча тема. Чесно. Особливо Google.

Неприємно працювати з SOAP від Google. Я вже раз про це писав. Але задача все ще стоїть, і заблокована кількома багами які не залежні від мене. Один з них.

Неприємно що парламент створює нам зайву мороку придумуючи всякі дурні закони про захист персональних даних. І що в Білорусі роблять ще гірше.

Неприємно що при такій ціні моєї години я все ще так і не навчився нормально цими годинами керувати. Правда це вже неприємність не роботи, а мого внутрішнього звіра.

Written by bunyk

Січень 12, 2012 at 00:01

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , , , ,

Залишити відповідь

