Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Verda/Переклад/Blue

with 4 comments

Посто суто експериментальний. Результат експерименту полягає в тому, що за допомогою деяких хаків навіть цей шаблон оформлення блогу може відобразити три колонки тексту рядок в рядок. Перша колонка – текст на есперанто, друга – дослівний його переклад на українську, третя – англійський оригінал.

Auxskultu min.
Mi rakontos.
Temas pri eta vir’
logxas en verda mond’
kaj tuttage tutnokte
cxio kion li vidas
verda, kiel li
sube kaj supre
verda dom’ kun fenestro verdega
kaj verda auxto
kaj cxio verdegas por li
kaj li mem
kaj cxiuj cxirkauxe
cxar li nur volas paroli
verdvorte

Verda
if I were blue I would die /7
Verda
if I were blue I would die /7

mia dom’ verdas kun verda pordo
verdajn vestajxojn mi cxiam portas
la stratoj verdas, ankaux la bestoj
koramik’ mia, verdhauxtuleto

verdaj personoj fiksrigardas min
verdan auxteton mi veturigas
miaj vortetoj pli kaj pli verdaj
ecx miaj sentoj ili verdigxas

Verda
if I were blue I would die /7
Verda
if I were blue I would die /7

Слухай мене.
Я розповім
Про маленького чоловіка
що живе в зеленому світі
і цілий день і цілу ніч
все що він бачить
зелене, як він
знизу і зверху
зелений дім з зеленющими вікнами
і зелене авто
і все зеленезне для нього
і він сам
і все навкруги
бо він лише хоче говорити
зеленослово (прислівник).

Зелене
Якщо б я був самотнім (синім) я б помер /7
Зелене
Якщо б я був самотнім (синім) я б помер /7

мій дім зеленіє з зеленими дверями
і я завжди ношу зелені речі
зелені вулиці, а також звірі
любий друг мій, зеленошкірий хлопчик (verd-hauxt-ul-eto)

зелені особи пильно розглядають мене
я воджу зелений автомобільчик
мої словечка все більше й більше зеленіють
навіть мої почуття вони позеленили

Зелене
Якщо б я був самотнім (синім) я б помер /7
Зелене
Якщо б я був самотнім (синім) я б помер /7

Yo listen up
here’s a story
About a little guy
that lives in a blue world
And all day and all night
and everything he sees
Is just blue like him
inside and outside
Blue is his house with a blue little window
And a blue corvette
And everything is blue for him
and hisself
And everybody around
Cos he ain’t got nobody
to listen to

I’m blue
da ba dee da ba die…
I’m blue
da ba dee da ba die…

I have a blue house with a blue window.
Blue is the colour of all that I wear.
Blue are the streets and all the trees are too.
I have a girlfriend and she is so blue.

Blue are the people here that walk around,
Blue like my corvette, it’s standing outside.
Blue are the words I say and what I think.
Blue are the feelings that live inside me.

I’m blue
da ba dee da ba die…
I’m blue
da ba dee da ba die…

 

Gxis!

Written by bunyk

Грудень 7, 2011 at 01:15

Оприлюднено в Всяке

Tagged with , , ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Якщо так не задумано, відео дуже затемнене.

    Едм

    Грудень 10, 2011 at 17:34


Залишити відповідь

