Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Стіна

leave a comment »

Я влетів в стіну дедлайну 3.7. Який ще в п’ятницю розгорнули на продакшн. І тут до мене почали повертатись таски від тестерів, і їх стало багато, і я не знаю які робити, і не знаю як їх фіксити, бо в мене все працює, а на tiu.ru ні. І щоб зробити так щоб воно і в мене не працювало, треба хоч годину подумати, і потикати в конфіги.

Ще в мене в окремому каталозі зберігається 5-6 дифів від тасок, яку я напевне вже не зможу пропатчити автоматично, прийдеться читати їх самостійно, і редагувати код самостійно. А все від того, що постійно з’являється якась інша важливіша, і ти переключаєшся, робиш комміт, робиш іншу таску, потім продовжуєш робити ту яку робив, але код в ній не можна деплоїти, бо він не дописаний і працювати не буде. От потім довелось пів дня розбирати гілку за тиждень на окремі комміти і патчити їх в порядку, або скидати на майбутнє.

І коли до тебе підходять, і питають чому на тобі таски висять тижнями, це все одно дуже важко пояснити. Бо як тільки задуматись над питанням “Чому я не можу це зробити”, стає зрозуміло, що всі відповіді ірраціональні, і я це можу. Але все одно тупа голова потім коммітить не в ті гілки, прописує не ті конфіги, чи міняє функціонування при рефакторингу (найстрашніше, бо єдина специфікація – старий код). Рев’ю коду – чудова штука, дозволяє відловити мало не половину таких провтиків, але решта проходять далі. І тестери дуже допомагають, хоча вже просто бісить що таски повертаються мені на доопрацювання по три рази. І все одно, воно потім чомусь не працює на продакшні.

І тут я подумав: ну, там і так не працює, тому хоч в мене все працює, і я не знаю що робити давай займусь рефакторингом і видалю одну зайву сутність. Видалив. Код простіший. Все працює. Потім подумав що ще їх все ще досить багато, і забрав ще одну. Логіка поламалась. Тепер і в мене не змінюється favicon. Мав що дебажити. Поки дебажив почав краще розуміти, і таки вияснив що без тих сутностей не обійтись. Злив всі зміни в діф на робочому столі і знову переключився на новий критичний баг.

І що найгірше – взяв білети додому в такий невдалий час, що створює додатковий дедлайн, і покритичніше.
Варіанти два:

  1. Зробити в pylint пожорсткіший конфіг, попробувати писати автоматизовані тести, і багато. Але на це нема часу. В нас більше вітається те що прискорює розробку, а не сповільнює її.
  2. я занадто збуджений і злий на себе просто до ірраціональності. Побігати годину і спати. Зранку з 8 все можна буде поправити на свіжу голову. Я зранку нормально виправляю, вони повертаються рідше. Чи я просто вже почав забувати?

День другий. Я побігав. Нічого крім крипатури воно не дало. А ще сьогодні ввечері дізнався що їду додому не в п’ятницю, а завтра, зразу після воєнкомату. На роботі просто календар нелокалізований, тиждень починається з неділі, і я його неправильно прочитав.

З іншого боку, якщо все добре, то в мене на 3.7 залишилось лише одна мажорна бага, і дві мажорні фічі, аби зробити які треба буквально пару символів поправити. Сподіваюсь що зможу розібратись завтра до 12 години, і встигнути в військкомат.

Ну, і якщо я завтра ще раз пролізши крізь наші рівні абстракції від фронтенду до бази даних і назад, виясню, що десь там посередині фавікони без мого відома могли переміститись на Amazon S3 (що, як мені тепер здається цілком можливо), то вже не знаю що буду робити.

Правда варіант на відео теж багу не виправить. Основне – вияснити в чому полягає проблема, тоді її виправлення зазвичай – кілька рядочків. Аби лиш знати де, і мати час.

Written by bunyk

Листопад 24, 2011 at 00:10

Оприлюднено в Кодерство, Нещоденник

Tagged with

Залишити відповідь

