Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Зима близько!

with 2 comments

Сьогодні таки нарешті змусив себе вийти в парк побігати. Там, як і очікувалось, темно і холодно. А ще мокро. Одним словом ні непродувна куртка, ні рукавиці, ні шапка вже не занадто. Може ще з наступної зарплати куплю собі якусь флісову футболку і спідні, бо навіть в квартирі від мокрої футболки холодно, що вже казати про вулицю. Добре що хоч вітру аж такого не було.

Трохи страшно від того, що сонце я тепер буду бачити дуже рідко. Але нічого, минулу зиму якось пережив. І захворів лише навесні. І цю якось переживу. Тим більше що живу я в на рівень кращих санітарних умовах ніж в гуртожитку, і їсти собі можу дозволити трохи краще.

Осінь – напевне краща пора аби починати бігати. Бо літом завжди може знайтись щось що буде відволікати, і крім того сподіваєшся що це буде легко і гарно. А цього літа тим більше.

Це було якесь переломне літо – не_вступ на спеціаліста, пошук роботи, пошук житла, знайомство з амбіціями Києва, походи в воєнкомат (заради якого я ще візьму відпустку в кінці листопада). На початку літа я підтягувався 23 рази. Зараз мені важко підтягнутись навіть 20. Тим не менш, я дізнався купу нового, прочитав багато чудових книжок, і ще маю їх зимовий запас.

На зиму планую начитатись Террі Пратчетта, Джорджа Мартіна, і якоїсь філософії, дописувати в блог, дописувати вікіпідручник, і найголовніше – перестати намагатись запрограмувати ще щось після роботи. 8 годин – і так достатньо, а від домашнього програмування потім на роботі важче пишеться.

Written by bunyk

Листопад 14, 2011 at 01:17

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. “8 годин – і так достатньо, а від домашнього програмування потім на роботі важче пишеться.”
    Точно, я тоже так решил в определенный момент. Пару дней оставался работать часов по 12, на третий день вдруг пришло отвращение кодить. Тут то я и решил не перегибать палку с работой.
    А вот дома все-таки нужно как-то развиваться, пробовать что-то, какие-то идеи, которые на работе проверять или страшно или просто нельзя 🙂

    jtimv

    Листопад 14, 2011 at 01:42

    • В мене чомусь виходить що я вдома намагаюсь прочитати інтернет. А це заняття не з найкоротших. От зараз наприклад варто було б уже спати…

      bunyk

      Листопад 16, 2011 at 01:02


Залишити відповідь

