Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Студенте – задумайся!

with 13 comments

Я вже майже зав’язав з університетом, але забув зробити головне, що зробили всі “нормальні” люди:

Лінус Торвальдс
народився в 1969 (42 роки),
почав писати Лінукс в 1991
коли йому було 22 роки, будучи ще студентом.

Джон Кармак
народився в 1970 (41 рік),
винайшов і почав писати FPS (Wolfenstein 3D) в 1990,
коли йому було 20 років,
вчився два семестри, потім забив і почав кодити в своє задоволення.
Що не заважало йому придумати Binary Space Partitioning і інший матан.

Бред Фіцпатрік
народився в 1980 (31 рік),
почав писати ЖЖ в 1999,
коли йому було 19 років, будучи ще студентом.
Розібрався з високонагруженими системами ще коли в інтернеті майже нікого не було, і тепер його memcached пом’якшує навантаження на бекенд на кожному ресурсі, якому не соромно за свою відвідуваність.

Марк Цукерберг
народився в 1984 (27 років),
почав писати Facebook в 2004,
коли йому було 20 років, будучи ще студентом.

Маю ще десять місяців щоб зробити щось, аби потім не довелось казати “Лінус в моєму віці вже… 😦 ”

Ви теж думайте що робите, потім часу вже не буде.

P.P.S. Загрузив собі книжку Coders at Work, може натхнення прийде. 🙂

Written by bunyk

Листопад 3, 2011 at 00:23

Оприлюднено в Всяке, Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 13

Subscribe to comments with RSS.

  1. А що буде якщо не получиться нічого зробити за 10 місяців?

    Василь

    Листопад 3, 2011 at 10:29

    • – Що буде якщо нічого не буде?

      – Нічого страшного, нічого цікавого. 🙂

      bunyk

      Листопад 3, 2011 at 20:15

  2. Їх всіх об’єднує наявність геніальнної ідеї. Якщо у тебе такі не водяться, то не парся, це значить не твоє – бути першопроходцем.

    danbst

    Листопад 3, 2011 at 13:36

    • В мене водяться купи ідей, але:
      1. Треба вибрати найкращу.
      2. Я зрозумів що занадто мало, й поки що занадто погано пишу.

      Що залишається робити?
      1. Ділитись ідеями з іншими, тоді буде краще видно які з них – лайно.
      2. Хоча б з 10 років щодоби по 10 годин писати, BL, код! http://norvig.com/21-days.html

      bunyk

      Листопад 3, 2011 at 20:24

  3. Ех невже я застарий для великих звершень:( 🙂

    Недавно почитав поради одного американського мільйонера, що починати ніколи не пізно, лише потрібно знати до чого йти і не здаватися попри всі перешкоди та невдачі… Наводився навіть приклад якось американського полковника, який після 60-ти зайнявся своєю справою і досяг успіху, хоча спочатку кілька років на нього дивилися як на ідіота….

    Я з ним цілком згоден… Все рівно кінець у всіх один, проте досягнення в житті у кожного різні:) От тільки починаєш часом щось із задоволенням, а через місяць це уже стає щоденною суєтою і от як побороти цю лінь… В самого в голові кілька незавершених життєвих проектів, які висять не так через брак часу, як через лінь працювати над ними…

    volodimirg

    Листопад 3, 2011 at 19:06

    • Щоправда чим раніше почати тим краще і тим більше можна досягти… і краще починати коли молодий…

      volodimirg

      Листопад 3, 2011 at 19:07

    • Взагалі ця нотатка записана за мотивами анекдота:

      – В твоєму віці, Наполеон був першим учнем в класі.
      – Тату, але ж в твоєму віці він вже був імператором.

      А ще на тему найкращого часу для досягання успіхів в житті є інша теорія, описана в фільмі:

      “Может кто-нибудь из вас, женатиков, повторить такое?” 🙂

      bunyk

      Листопад 3, 2011 at 20:41

  4. Кидати універ, ще не отримавши диплому стає традицією в тому колі людей, з якими я спілкуюсь. це дуже цікаві тенденції – всі старі канони руйнуються, і невідомо, що буде далі. Молодець, вітаю, що в тебе стільки амбіцій! І якщо подумати раціонально – скільки дорогоцінного часу витрачаємо на безглузді пари, в той час як могли б творити щось справді вартісне.

    viktoriyakravets

    Листопад 6, 2011 at 17:16

    • Оу, ні, університет багато чого дає, щоправда і цього не достатньо (я в блозі багато прикладів давав).
      Проблема з університетом – іноді в ньому подають матеріал так, що хочеться заснути. Прямо як від деяких документів консорціуму всесвітньої павутини:

            The key words "MUST", "MUST NOT", "REQUIRED", "SHALL", "SHALL
            NOT", "SHOULD", "SHOULD NOT", "RECOMMENDED",  "MAY", and
            "OPTIONAL" in this document are to be interpreted as described in
            RFC 2119.
      

      Мені раптом навіть здалось що мені цей RFC 2119 хотіли втовкмачити ще в ліцеї на англійській, але навіть там не було так нудно.

      Хоча, може й ввесь сенс освіти в тому аби знати що означають слова. Приходиш на роботу, сидиш, а навколо іноді чути “декартовий добуток”, “денормалізація”, “хеш”, “замикання”. І якби не університет, хіба б я знав про що мова? (Ну, про останні два може б і знав, дяка Кормену, Лейзеснону, Рівесту і Сасману, але й то не факт що я розумів це таким чином як розумію зараз).

      Ах. І його найбільший плюс: університет – це багато років проведених в колі дуже різних людей. Наприклад на роботі всі навколо зайняті одною справою, і всі знають що роблять. В університеті ніхто не знає що він там робить, кожен зайнятий чим захоче, і зустрічаються ну дуже цікаві люди. Особливо на фізфаку. На кібернетику ще дехто міг поступати з якихось меркантильних міркувань, але фізфак – одні романтики.

      bunyk

      Листопад 8, 2011 at 00:11

    • Ах, от ще приклад на тему освіти:

      От я сиджу тут, маю функцію яка генерує набір пар (час, значення). Тепер я хочу дізнатись оцінку часу появи потрібного мені значення щоб знати хоча б чи досягається воно за мого життя, чи мені треба повпливати на параметри функції.

      І думаю собі: тут все просто, тут напевне проходить звичайний лінійний метод найменших квадратів. Гуглю, знаходжу: http://docs.scipy.org/doc/numpy/reference/generated/numpy.linalg.lstsq.html. Читаю опис параметрів, нічорта не розумію, дивлюсь далі, о!, є приклади. Переписую приклад, і що отримую:

      Сині – виміряні результати, зелене – оцінка. Точність – прямо як в гороскопі. І я знаю що я десь протупив зі знаками, або забув виконати якусь тривіальну попередню обробку, але не можу дізнатись яку. Бо на парах почув лише термін “метод найменших квадратів”. Великі і жахливі формули цього методу для мене темний ліс.

      Тому: 1. Університет корисний, принаймі він нас вчить передбачати майбутнє, і багатьох інших фантастичних речей, які звичайним маґлам недоступні.
      2. Мало вчить, або я мало вчився. Залишається питання хто винен (суто теоретичне) і що читати далі (дуже практичне. Якби я мав купу грошей вже б напевне купив який небудь “Head First Data Analysis”).

      Тільки от диплом… Щойно подумав, що диплом – взагалі непотрібна компонента навчання. Він додає купу зайвого геморою, прямо як закордонний паспорт: заради нього треба носити заліковку, не губити студенський, проставити купу печаток в чотирьох бібліотеках, і інших місцях, заплатити 39 з копійками гривень (а я то думав чого люди дивуються коли я їм кажу що в Шеві дипломи не продаються). І толку. Ну є десь в деканаті карточка на якій написано що мене вчили того аналізу даних, і навчили на трієчку, але воно ж зовсім мені не допомагає.

      bunyk

      Листопад 8, 2011 at 00:32

    • Ах, ну і ви вже могли помітити що це для мене болюча тема, яку лише варто зачепити, і вас завалить потік слів. Напевне тому, що після того як я поступив в найкращий університет країни, я деякий час чекав що на старших курсах буде краще, а потім подумав що з цим пора починати боротись.

      Поки що успіхи в околі нуля, але надія щось змінити є. Тим більше що не я один над таким задумуюсь. Творець jQuery наприклад “Dean of Open Source” at Khan Academy. Може в нього і є вчений ступінь, але суть в тому, що рано чи пізно будь-хто зможе скачати все необхідне ПЗ потрібне для створення власного університету, і керувати цим університетом з будь-якого персонального комп’ютера.

      І мати свій університет буде дешево, бо не треба буде купувати дипломи, приміщення, і платити людям які щось розказують порожнім аудиторіям. Звісно основне – контент, але зараз я в міру своїх сил тренуюсь у його створенні. І можливо взагалі ідея університету розмажеться по P2P мережах, чи хмарах. Подібно до того як у вікіпедії, але з купою ймовірних майбутніх можливостей, як от наприклад гілки версій моделі світу для креаціоністів, еволюціоністів, агностиків, комуністів, об’єктивістів, і всіх інших субкультур (образно кажучи), які тепер так люблять створювати срач в історії версій статтей відіпедії та різних її обговореннях.

      bunyk

      Листопад 8, 2011 at 00:56


Залишити відповідь

