Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Могилянці заполонили wordpress.com

with 7 comments

Але то зовсім не є зле, навіть навпаки – вони дуже й дуже добре пишуть, і взагалі цікаві люди.

Ну самі гляньте.

Written by bunyk

Жовтень 17, 2011 at 19:57

Оприлюднено в Передруки

Tagged with

Відповідей: 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Спасибі за хороший відгук =) А могилянці і справді захоплюють україномовний вордпрес…

    viktoriyakravets

    Жовтень 18, 2011 at 19:05

    • От скільки не шукаю, ніяк не можу вияснити чого стільки і зразу?

      Перший здається з’явився Дамітрій, бо його дістала чергова бяка ЖЖ. Решта з нього взяли приклад, чи що?

      bunyk

      Жовтень 18, 2011 at 21:48

  2. Ухти, а люди в могилянці вміють думати! Я завжди вважав це прерогативою технічних вузів.

    danbst

    Жовтень 20, 2011 at 11:50

    • Товсто.

      bunyk

      Жовтень 20, 2011 at 19:09

    • Бігом вибачайся, бо я не тролив, а написав шматок правди про себе. І ще, сарказму тут не було, тут було захоплення людьми!

      danbst

      Жовтень 21, 2011 at 21:18

      • Ну, може сьогодні в інтернеті і я неправий.

        Хоча мене здивувало твоє здивуванння, бо Могилянка куди технічніший університет ніж КНУ. Я якось про це вже згадував. Не знаю як там на рахунок КПІ. Один наш сисадмін до речі теж з Могилянки.

        bunyk

        Жовтень 21, 2011 at 23:11

      • Хм, я мабуть пропустив. Відповім цитатою з того посту “І знаєте моя думка про них дуже і дуже зросла.”

        danbst

        Жовтень 22, 2011 at 07:59


Залишити відповідь

