Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Ars longa, vita brevis

with 3 comments


Світ сумний. В ньому є дуже гарного, яке не є вічним. Власне всі чомусь найбільше писали про Стіва Джобса… Я поки що на жаль не мав нагоди полюбити його творіння, тим не менш він вплинув на мене опосередковано. Головним чином тому, що зробив комп’ютер на якому Тім Бернерс Лі зробив всесвітнє павутиння:

First Web Server

R.I.P

За італійську вікіпедію я теж не дуже переживаю. Незважаючи на те що за останній місяць хоч якесь редагування в ній зробили всього лиш 8423 користувачі (в нашій то разів в десять менше), але вікіпедія що поступається за розміром лише англійській, німецькій і французькій куди важливіша за якийсь там уряд. Тому останній нікуди не дінеться і свій закон відкличе. Крім того, я не вмію читати італійською…

А от Марк Пілігрим мене справді засмутив. Він вчинив свідоме віртуальне самогубство.

Заходжу я почитати Dive into Python, і на тобі, стандартна сторінка Apache для помилки 410:

Gone

The requested resource
/
is no longer available on this server and there is no forwarding address.
Please remove all references to this resource.

Це ж як треба було світу розчарувати людину, щоб вона образилась на нього так, що аж вирішила забрати назад всі свої подарунки?

Ще іронія в тому, що першим результатом в Google в мене для помилки 410 Gone є стаття Марка аж за 27 березня 2003 року:

Embracing HTTP error code 410 means embracing the impermanence of all things.

На щастя існує кеш Google, розподілений контроль версій, і інші речі, які роблять інтернет вічним.

git clone git://github.com/diveintomark/diveintopython3.git

І перші дзеркала:

На одному форумі вже було припущення що він і _why переселися в долину Галта. 🙂

P.S. Точніший переклад “ars” з латинської – технологія або майстерність, а не мистецтво, як всі думають.

P.P.S. Ніколи не вмирайте добровільно, будь-ласка!

Written by bunyk

Жовтень 6, 2011 at 22:58

Оприлюднено в Всяке, Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. sudo aptitude install diveintopython 🙂

    Мій макбук сумує за своїм дідусем. Не скажу, що я захоплювався Джобсом, але без таких людей світ дійсно сіріший.

    Dmytro Sirenko

    Жовтень 7, 2011 at 06:39

    • Хех, я сподівався в цього пакету якісь залежності побачити, але видно ще рано. 🙂

      >>> Мій макбук сумує за своїм дідусем.
      І в чому це проявляється? 🙂

      bunyk

      Жовтень 7, 2011 at 17:30


Залишити відповідь

