Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Гільдія магів

with 12 comments

Ну, справді, в мене найкраща професія в світі. Я попав в гільдію магів. Школу динамічно типізованої зміюки. 🙂 Правда маги говорять заклинання, моє ж завдання – їх писати. Різні маги знають різну кількість заклинань, і використовують їх по різному, тому й їх могутність відрізняється. Загалом досвідчений маг напевне може замінити десяток підмайстрів.

В нашій гільдії чудова бібліотека, і розумні маги, тому думаю що підмайстром я довго залишатись не буду.

Одним словом круто що я член команди. Welcome to the Club!

Хочеться розказати багато чого, але звісно головне пам’ятати про договір про нерозголошення, і не перегнути палицю. Це так, зауваження для себе. Є досить інформативне інтерв’ю з нашим CEO.

Перше чим відрізняється робота від університету – те що тут в десять разів швидше вчишся, в десять разів більша концентрація розумних і знаючих людей (тобто є в кого запитати навіть про такі речі, як прототипи в JavaScript), я займаюсь діяльністю в якій в десять разів більше сенсу, в десять разів більш більша “стипендія”.

Що ще з такого що можна розказати? Мені дали крутезний ноутбук HP (з виду такий як в мого брата, але всередині там щось покрутіше). Оператики здається як мінімум 4Гб. Величезний монітор. Тепер можу відкривати в одній вкладці в Vim по чотири буфери.

Що цікаво, всі в нас користуються або студією Aptana (і пересідають на Sublime), або редактором Emacs. В Vim тільки я, і одна дівчина. Уявіть собі – користувачка Vim. Мені навіть не так дивно що бувають дівчата розробники. І здається знає вона на порядок більше ніж я.

Ну, і так як процес моєї роботи час від часу можуть бачити Емаксоводи, і одна дівчина, доводиться постійно підтягувати знання Vim. Мало того що я тепер знаю крім команди Sex ще команди Ext, Vex, і Tex, я ще й написав свою команду Dir, яка впринципі робить Ext %:p:h, нарешті створив ctags файл, і скоро напевне напишу команду терміналу для повнотекстового пошуку за регулярним виразом по всьому дереву проекту. Якось так:

command! nargs=1 Find :!find /home/bunyk/workspace/uaprom  type f \( name ‘*.py’ o name ‘*.mako’ \) | xargs grep n <args> | sed ‘s/\/home\/bunyk\/workspace\/uaprom//g’ 

Одним словом самі бачте – я знаю заклинання вже явно не першого рівня.

А перший день на роботі, взагалі не виходило зробити найпростіше – поставити Ubuntu на робочий ноут. З допомогою бородатого сисадміна вдалось з четвертої спроби поставити 10.04 LTS. А там Vim не 7.3, Python не 2.7, Mercurial теж застарілий і взагалі все дещо не так. Бо я вже був трохи звик до Unity.

Далі плавно і поступово я вникаю в проект. Правда перед цим написав віджет jQueryUI – розклад роботи який дозволяє зручно графічно вибирати деякі години тижня з таблиці 24/7. Писав його аби не вникати в проект :). Цілком повноцінний віджет – піддається впливу стилів тем jQueryUI, має методи що відповідають стандартам бібліотеки. Може скоро випустимо віджет під вільною ліцензією. Треба лише придумати крутий копірайтний коментар аля Oracle Hello World.

Крім того протягом вивчення технологій сайту, до мене підкралась думка, що PHP – це одна з мов шаблонів веб-сторінок, яку чомусь ще не причепили до жодного пітонівського веб-фреймворка.

Єдине погано – робота знаходиться в глуші, яка називається Дарницьким районом. Фірма “Дарниця” прямо по сусідству. Добиратись з Голосієва довго. Рятує мій Kindle, і наша бібліотека. От про неї треба детальніше.

Перше що мене вразило – там є два екземпляри тритомника “Атлант розправив плечі“, і “Джерело”. Друге – десяток екземплярів Алана Кара “Простий спосіб кинути курити”. 🙂 Фірма серйозно ставиться до освіченості співробітників.

Першу книжку яку мені мені порадили – “Чистий код”, я вже прочитав. Книжка сподвигла мене на рефакторинг коду навіть тих місць, куди мене не просили. І хоча я ще не розумію що таке Inversion of Control, та й багато інших розумних паттернів, але як воно написано в нас – вже розібрався.

Ще в нас є “Міфічний людино-місяць”, багато книжок по гручких методологіях, саморозвитку і маркетингу. Просто девелоперів в нас дещо менше ніж менеджерів з маркетингу. На вихідні взяв собі ще “Програміста-прагматика” (перечитати, бо вже майже нічого звідти не пам’ятаю, окрім методу каченяти, теорії розбитих вікон і те що треба постійно гострити свій Vim). Я вже було про останнє забув, але необхідність конкурувати з емаксоїдами підгострила мій Vim як ніколи раніше.

Ну, і окрім програміста прагматика взяв “Тайм-драйв. Як встигати жити і працювати” Гліба Архангельського. Бо знову цейтнот.

Ви могли вже й подумати що Буник знайшов роботу, і тепер страшенно зайнятий, тому вікіпедія, блог, інша інтернет-активність і плани змінити світ відходять на другий план. Дзуськи! Так, я зараз живу в місці де інтернет недоступний. На роботі звісно нестачі в ньому немає, але це ж робота. До вересня звісно з вікіпедією треба буде щось придумати. Блог поки що попишу онлайн, а опублікую коли вже зранку прийду на роботу. Але, те що я зараз активно вчусь, означає тільки те, що через кілька місяців я зможу вдвічі більше. Я й зараз можу, самі бачите.

Єдина проблема – досі не маю постійного місця прописки, бо ніяк не можу принести папірця в воєнкомат. Ну, і через це мені не можуть відкрити зарплатний рахунок в банку. Дибільна проблема.

Written by bunyk

Серпень 26, 2011 at 08:04

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 12

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ееее… Дівчину випадково не Наталкою звати і вона випадково не з КПІ?

    alex.yakushev

    Серпень 26, 2011 at 12:57

  2. Я й справді вважав, що ти випав з інет життя =) На вікі жодної правки за 3 тижні. Я вже думав ти до 1 числа будеш тягнути.

    >>>не можуть відкрити зарплатний рахунок в банку
    хехе =)

    danbst

    Серпень 26, 2011 at 13:01

    • >>>> не можу принести папірця в воєнкомат
      оце хехехе, а невідкриття рахунку – це лише побічні ефекти

      bunyk

      Серпень 26, 2011 at 17:29

  3. Sublime перспективна штука зі своєї системою плагінів на Пітоні. Поки що юзаю лише для Erlang проектів, але думаю в майбутньомуна нього перейду й з C, Asm і іншими проектами крім тих що на Пітоні 🙂

    presidentua

    Серпень 27, 2011 at 13:10

  4. Интересно что книги Алана Карра способны повлиять только на “недалеких” и слабых духом и жизненной позицией людей. На человека, который способен анализировать свои действия, они не могут произвести никакого эффекта.

    A2K

    Вересень 4, 2011 at 03:30

  5. […] мені теж не підходить, бо я з іншої гільдії. Крім того блог – не те чим можна прохарчуватись, а […]


Залишити відповідь

