Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Питання вирішені й питання що залишились

with 8 comments

Заочне навчання на кубику виявляється чомусь не достатньо заочним, тому я поки що залишусь в Києві. Працювати буду в Prom.ua, і жити також бажано в цьому районі:

Спочатку шукав квартиру на Луні :), але подзвонивши так 10 разів, з яких 7 вже були здані, подумавши скільки мені доведеться на ті квартири дивитись, і крім того ризикувати бути надуреним, вирішив що це безнадійно. Вчора пішов в “Благовіст“, попросив аби вони знайшли мені квартиру в Дарницькому (тому що на карті) районі. Тепер чекаю коли подзвонять. І ще, хочу знайти сусіда (сусідка теж підходить), бо самому жити в квартирі приблизно за 3000 грн/міс буде трохи напряжно. Тому якщо маєте квартиру в тому районі, або шукаєте – звертайтесь.

Залишилась ще проблема, з виселенням з гуртожитку, але її я не зможу вирішити, поки не зустріну комендантшу.

Чому Prom.ua мені сподобались? Ну, раз, вони пишуть каталог/інтернет-магазин/систему керування вмістом/конструктор сайтів/соціальну мережу, що вже цікаво, і два, вони пишуть на Pylons, тобто на чомусь, що мені вже майже знайоме. А вчити протягом року мені буде що: я нарешті зустрінусь на практиці з такими речами як MVC, ORM і ще бозна-чим. Одним словом буду поки що заглиблюватись, а не розширюватись.

Written by bunyk

Серпень 7, 2011 at 13:05

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Удачі тобі в твоїх починаннях! 🙂

    nochnik

    Серпень 7, 2011 at 20:32

    • Дякую. Завжди був везучою заразою, хоча іноді мені трапляються ігри навику, і удача не допомагає. 🙂

      bunyk

      Серпень 7, 2011 at 22:25

  2. Привіт, жив раніше в дарницькому районі на квартирі з хазяйкою, умови прекрасні, хазяйка в мої справи не лізла, міг приводити друзів, має і пральну машину і великий холодильник. Платив 1050 грн. Виїхав цього травня, якщо такий варіант цікавить, задзвони мені, а я спитаю в неї чи ще вільна кімната. Квартира на Алішера Навої + Перова. До Ленінградки на роботу постійно ходив пішки за 50 хвилин.

    Мій телефон 067-557-06-98.

    Ігор Ял.

    Серпень 8, 2011 at 08:40

    • Оу, мені треба від Ленінградки ще добратись до Бориспольської 9б (центр карти). Далекувато виходить, хоча й не дорого.

      Якщо не знайду нічого ближче, то завтра ввечері може подзвоню.

      bunyk

      Серпень 8, 2011 at 22:42

  3. Привіт:) я теж шукаю румейта! Підскажи, ти вже знайшов квартиру?

    Инна

    Серпень 10, 2011 at 16:41

    • Ще ні, але здається мені що вже тепліше. 🙂

      bunyk

      Серпень 10, 2011 at 17:07

      • супер, давай спробуємо об’єднати зуссілля 
        я шукаю двокімнатну у 10-15 хвилин від станції метро із приємними сусідами =)
        бюджет до 1600 грн., шкідливих звичок окрім куріння не маю) мені можно подзвони за номером 050 чотири чотири 666 тридцять вісім

        Инна

        Серпень 10, 2011 at 17:28

        • ЗусІлля – трансліт про який я казав. 🙂

          P.S. На роботі я вже підписав договір про нерозголошення, якщо підпишу й з вами, то в блозі залишиться лише філософія. 🙂 Що загалом може бути не так і погано. 🙂

          bunyk

          Серпень 10, 2011 at 22:39


Залишити відповідь

