Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Про важливі рішення (шукаю роботу і житло)

with 25 comments

Зараз розповім про свій підхід до прийняття рішень, і спробую застосувати його практиці. Полягає він в таких правилах:

  1. Ніколи не жаліти про зроблені рішення, якщо не можна зробити рішення які їх скасовують. Колись я жалів про деякі життєві вибори, і думав що я був дурнем. А суть просто в тому, що в минулому ми не такі як зараз. Наші нервові зв’язки перебудувались, збудження розподілене інакше, і нейрони можуть працювати на інших частотах. Ви були іншою людиною до того як почали читати цей допис, і станете зовсім іншою коли закінчите. Не те щоб цей допис може кардинально змінити когось, але змінити людину може навіть звичайна муха. Навіть приказка така є – “Яка муха тебе вкусила?”. Тому жаліти про прийняті в минулому рішення в жодному разі не варто, бо їх примали не зовсім ви, а людина яка тоді знала менше, мала зовсім інший настрій, і обставини були зовсім іншими. Такі глюки нашого розуму називаються hindsight bias, або інакше повзучий детермінізм.
  2. Приймати рішення треба як тільки матимеш всі дані необхідні для його прийняття. Інакше неприйняте рішення буде вас емоційно мучити, і забирати зайву енергію, яку можна було б використати з більшою користю.
  3. Коли я не знаю яке рішення прийняти – приймаю рішення подумати над ним, коли отримаю додаткову інформацію, якщо тільки його не треба прийняти терміново, використовуючи неповну інформацію. Тоді дивіться попередні пункти.

Обстановка

Починаючи з другого курсу вчитись на кубику ставало все важче й неприємніше, хоча більшість людей розказували що має бути навпаки. Може проблема була якраз в тому що я повірив, а треба було навпаки з кожним курсом вміти все більше зосереджуватись, і все краще розв’язувати дифрівняння. В чому причина – не ясно, але факт в тому, що другий і третій курси, я вчився аби лиш не вигнали. А ще – часто жалів про те що обрав для навчання саме Київ.

На четвертому курсі виходило вже трохи краще, бо з’явилась філософія, і відчуття того, що вища освіта все таки має сенс. Після четвертого курсу я взагалі б міг мати стипендію, якби в мене раптом не забрали студентський. Проте цього виявилось недостатньо щоб я зміг вступити на державний стаціонар.

Платний спеціаліст коштує 15000 грн. Гуртожиток – ще >100 грн в місяць. Таким чином загальна вартість проживання в гуртожитку складатиме десь 1400 грн в місяць без харчування, і мені однозначно треба роботу. Враховуючи що гуртожиток – це одне з тих речей яке мене найбільше дістало на нашому факультеті (він антисанітарний, і аж ніяк не створює робочу атмосферу), краще було б його покинути. Тому я йду на бюджетну заочку.

Проблема

Залишилось вирішити питання: де жити?


?

Про Франківськ:

– Тут немає такої кількості робочих місць в ІТ.
+ Тут їх простіше знайти, бо я вже знаю майже всіх потрібних людей, хвала інтернету, і itEvent-у.

– На сесію все одно доведеться їздити до Києва, і десь там жити. Друзі, якщо ви живете в Києві, ви б не потерпіли мене кілька тижнів? Я тихенький, акуратний, маю спальний мішок, і спокійно сплю на підлозі.

– В Києві вчиться одна дівчина, з якою ми граємось в гру, хто до кого довше не буде дзвонити. Я програв пару десятків разів, і виграв лише раз, коли їй треба було вияснити як скопіювати файли Project Expert з Virtual box з Windows XP на Windows 7, під якою власне цей Virtual Box запущений. 😦

– В Франківську взагалі менше всього відбувається. Тут ніколи не було ні вікізустрічей, ні есперанто-клубів.
+ Все можна організувати, і навіть вияснити куди пропала Cxekarpata Stelo.

– Взагалі в Києві концентрація амбітних людей більша. Факт.

+ В Франківську не буде Євро-2012, і проблем з проживанням.

– Переїхати з Києва до Франківська в разі чого буде простіше ніж навпаки.

+ Прямо зараз влаштуватись в Києві, аж ніяк не простіше ніж переїхати туди пізніше, вже з досвідом роботи.

Undefined

Від таких роздумів голова болить, а рішення чіткішим не стає. А ще я блін посеред такого важливого літа кашляю. Чого зі мною попередні роки не було… Хоча я з весни купався в холодній воді. Цього літа тільки два рази – і вже. Цікаво є якийсь спосіб митись в холодній воді не простуджуючись?

Тому думаю ще варто трохи почекати, і подивитись що можна вияснити. Мені ще ні разу не відповіли на листи з резюме (сподіваюсь це тому що надіслав я їх в суботу ввечері), і ще поняття не маю як відбувається навчання на заочці, і як можна жити в Києві. Завтра піду в університет писати заяву.

І коли про моє тіло згадає військкомат? Коли я закінчу заочку?

А взагалі було б круто жити разом з кимось схожим на мене. Ви не маєте подібних пропозицій?

Written by bunyk

Липень 24, 2011 at 23:24

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 25

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ну, я б сказав, що тобі варто було б триматися Києва зараз а не потім. Потім буде лінь щось міняти і їхати з Івано-Франківська.

    До речі, якщо на те пішло, то оплачувати очне навчання в універі + общагу (обидва помісячно) вийде дешевше, ніж знімати житло в Києві. А до осені ще можна тусуватися в гуртожитку і шукати роботу.

    Max Struzh

    Липень 24, 2011 at 23:46

    • Ага. Не більше 1400 грн/місяць. Але може за знайдеться щось краще за 2000?

      Ти як, маєш шанси стати бюджетним спеціалістом?

      bunyk

      Липень 25, 2011 at 00:13

      • Ніби повинен би стати. Поки що сімнадцятий. Але повинні звільнитися 3-4 місця зверху, так що я маю стати десь 13-14 місцем.

        А взагалі то, дурень я, що полінився подати ще і заяву на спеца соцінформ. Тоді б уже пройшов.

        Max Struzh

        Липень 25, 2011 at 00:34

  2. Тарас, найти работу в Киеве для программиста – очень просто. Хороших специалистов тут очень нехватает.
    Где-либо еще в Украине дела с этим намного хуже.

    Я знаю что ты один из немногих людей на этом факультете, кто пришел сюда для того чтобы учиться. Потому тебе лучше все-же пойти на платного очного специалиста.

    Могу посоветовать одну компанию, которая занимается разработкой сайтов на Python & Django, где тебя с радостью возьмут на почасовую работу от 8$/час (да, без опыта и подходящий знаний).

    Кстати, снимать квартиру в Киеве где-нибудь на теремках или демеевке можно от 250$ в месяц.

    A2K

    Липень 25, 2011 at 00:38

    • Я знаю что ты один из немногих людей на этом факультете, кто пришел сюда для того чтобы учиться.
      Та ладно. Ти згадай як ми здавали ДО. Я здав коли сказали: “кому досить задовільно здайте заліковки”.

      І крім того я сумніваюсь що мені захочеться ходити на пари ще й на п’ятому курсі, особливо враховуючи те, що я вже буду мати чим зайнятись. На четвертому і то ходив завдяки тому, що забив на роботу (хоча здається правильно зробив).

      Могу посоветовать одну компанию …
      Давай. Django довго освоювати? Я пробував лише flask з SQLite.

      bunyk

      Липень 25, 2011 at 11:47

  3. В мене нема для тебе конструктивних пропозицій, але для твоїх подальших роздумів Київ vs ІФ хотілось би скинути тобі це: http://www.paulgraham.com/cities.html

    alex.yakushev

    Липень 25, 2011 at 09:44

    • Пол Грем пише цікаві речі. Тільки що по твоєму Київ хоче нам сказати? Може щоб дізнатись треба підслуховувати про що говорять люди в метро? 🙂

      bunyk

      Липень 25, 2011 at 11:54

  4. Привіт, Тарас.

    Як потрібно буде в Києві переночувати декілька днів – без вагань звертайся до мене 🙂

    Bovsunovskyy Andrew

    Липень 25, 2011 at 18:31

  5. >>>Тому я йду на бюджетну заочку.
    А ти туди проходиш? І ще, я не впевнений, але там є нюанси з воєнкоматом – треба постаратись, щоб не забрали, якщо ти на заочці.

    Ще є така думка – на заочку йдуть ті, кому потрібен дипломчик, а не знання. Якщо хочеш вчитись, то так, йди на очне (нехай і платне, стимул більший).

    Роботу шукай пошвидше (уже, тобто). І так, в Києві.

    Житло – тут треба знайти. Мій знайомий перший раз знімав сам однокімнатну в багатоповерхівці в районі м. Мінська за 3000+ грошей. Через пів-року він знайшов об’яву – дівчина пропонує знімати квартиру на двох за 4к. Квартира двокімнатна, з євроремонтом, на вул. Саксаганського (недалеко від цирку). Короче, йому повезло. Мій брат знімає взагалі за 1100 (живе з чуваком) двокімнатну, але то господарі просто регулярно скидку робили. Тож варіянти присутні (в крайньому випадку тебе можуть приютити друзі).

    АПД: а ще можна про Львів подумати.

    АПД: і взагалі, нащо той пітон? Вивчи джаву, C#. Тобі відкриється цілий простір для творчості – http://www.globallogic.com.ua/index.php?option=com_jsjobs&view=resume&layout=jobcat&Itemid=6&lang=uk

    danbst

    Липень 25, 2011 at 19:21

    • Хех. Якщо мене забере воєнкомат – взагалі не доведеться думати про такі проблеми. 🙂

      На очку теж йдуть ті кому треба дипломчик.

      Львів трохи далеко від університету, хоча місто класне.

      І джавою я займусь. Може навіть швидше ніж Рубі, бо з hospital systems мені поки що ще ніхто не відповів, а з Ґлобал лоджіка вже дзвонили. 🙂 Правда на рахунок Пайтона. 🙂

      bunyk

      Липень 26, 2011 at 13:59

  6. Не знаю, що сказати. У мене особливого вибору не було, з моїм райцентром у мене з самого початку не складалось.
    І чисто з егоїзму хочу, щоб у Києві було більше таких людей, і, взагалі, гайда до нас в Глобал 🙂

    Dmytro Sirenko

    Липень 27, 2011 at 20:35

    • перепрошую, представився не так, як звично

      dmytrish

      Липень 27, 2011 at 20:39

      • Тепер можна буде обома способами. Тут коментарі відображаються, якщо користувач має хоч один підтверджений коментар.

        bunyk

        Липень 28, 2011 at 00:47

    • Ага. Коли мені сьогодні (чи якщо формально, то вчора) другий раз дзвонив якийсь прихований номер (а перший раз це був якраз GlobalLogic), то я сидів на співбесіді в 3Shape. 😦 Там мені показали що я знаю математику, і не знаю Delphi. Завжди був переконаний в протилежному.

      І так, мені дуже подобається ваш егоїзм, дякую. 🙂

      bunyk

      Липень 28, 2011 at 00:44

      • да, Дельфі з тих мов, які легко створюють враження, що їх знаєш 🙂

        dmytrish

        Липень 28, 2011 at 23:05

      • Ну раз ти вже в 3Shape дивишся, то давай спробуй заодно і до нас в Materialise Dental. У нас C++/C# (але є кілька хлопців, що цікавляться ФП і періодично пинають манагерів, щоб спробувати якийсь пілотний проект), плюс якраз збираються брати молодого девелопера 😉

        Sergiy Gulenok

        Липень 29, 2011 at 21:29

        • Ой, здається мені що в вас вимоги до знання ООП будуть ще більші. Особливо враховуючи об’єм мови C++ порівняно з Object Pascal.

          Я навіть під опис вакансії не підходжу, бо boost ніколи не бачив (хіба щось десь чув краєм вуха), і Александреску не читав.

          Проте, дуже дякую за пропозицію. 🙂

          bunyk

          Серпень 7, 2011 at 13:50

  7. Я живу та навчаюся в Києві і, чесно, не маю ні найменшого бажання залишатися жити в тому мурашнику.

    Знаєш, у мене є добрий знайомий, який колись після універу поїхав за своєю дівчиною до столиці. Якось в розмові він намагався згалади, скільки ж років пройшло з того часу, як вони розійшлися, але не зміг. Минають роки, а він і досі працює так, що заробляє лише на себе, знімає кімнату і жахлибо боїться думати про майбутнє, він просто застряг…

    Крім того, є купа питань, які ти не врахував. В роздумах про своє рішення, ти зовсім не згадуєш нічого про майбутнє, те майбутнє, яке настане через 10-20 років.
    Таких дрібниць купа…

    Безперечно, я тобі раджу поїхати до Києва та спробувати, як воно, як там. Необхідно зробити це хоча б тому, аби потім не пошкодувати, що не намагався. Просто раджу не зациклюватися. Постав собі якісь часові рамки, ну наприклад, якщо за два-три роки ти не знайдеш в столиці того, чого так не вистачає у Франківську, то повертайся назад…

    P.S.: Мені також твій дизайн подобається 😉

    nochnik

    Липень 29, 2011 at 22:56

    • Чесно, уявити собі не можу майбутнє яке настане через 10, не те що 20 років. 20 років тому не було Інтернету і Лінукса. 10 років тому не було вікіпедії, Web 2.0, і SaaS.

      Через 10 років може статись так, що я буду сидіти в своєму селі, і працювати з чуваками які сидять десь в Пало-Альто. Або взагалі ІТ піде на спад, коли якийсь Лінус Торвальдс від генетики придумає якусь смачнючу штуку (див Сонячна машина), відкриє її код і всі займуться розробкою своїх версій.

      І таких дрібниць купа. То що я можу врахувати?

      А часові рамки – рік, поки я не отримаю наступний диплом, і тоді знову буду щось думати.

      bunyk

      Серпень 7, 2011 at 13:41

  8. А як щодо Львова? Все-таки ближче по духу до Франківська, але немає такої проблеми з робочими місцями.

    DixonD

    Серпень 1, 2011 at 20:20

    • Тут суть в іншому. Львів класне місто, я знаю. Але в Франківську все таки вдома. В Києві я вже п’ятий рік як понаїхавший, тому ще років з п’ять і я тут теж буду як вдома.

      Крім того, заочне навчання в нашому університеті виявляється не до кінця заочне, тому мені все одно доведеться гасати в Київ. І це – основний аргумент.

      bunyk

      Серпень 7, 2011 at 13:27

  9. […] допомогли заочно. Круто, що коли я сильно попросив, опис проблеми за день прочитали 150 разів, що в три рази більше ніж […]

  10. […] якесь переломне літо – не_вступ на спеціаліста, пошук роботи, пошук житла, знайомство з амбіціями Києва, походи в воєнкомат (заради якого я ще […]


Залишити відповідь

