Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Об’єктивіст про списування

with 4 comments

Обстановка

Якось я написав:

Дехто думає що я не списую бо такий принциповий. Це відмазка. Я не списую бо шпаргалки ще треба готувати, і взагалі їх використання – суцільний стрес.

Щира правда. Я лінивий, і не вмію списувати. І взагалі ніколи в житті занадто оцінками не парився.

Брехня те, що я не списував взагалі ніколи в житті. Я списував на першому курсі екзамен з алгебри. І що це мені дало? Додаток до диплому каже “Алгебра та геометрія: задовільно (64)” (на чотири більше ніж мінімум). Більше помогло б, якби я полюбив математику, розслабився, і отримував задоволення від лекцій. На жаль, я ще досі до кінця не вияснив як це зробити.

Крім того я списував оце в Коваля на екзамені з Unix. Мені навіть не соромно, бо то було просто смішно, і теж нічого не дало. Додаток до диплому каже “Операційні системи Unix: зарах (96)” (на чотири бали менше максимуму).

Тим не менш, думаю пора перейти від несписування мимоволі, до ідейно обгрунтованого.

Прикладний об’єктивізм

Етика об’єктивізму каже що кожен має отримувати не за потребами, а за заслугами. Крім того треба брати відповідальність і застосовувати це правило в першу чергу до себе. Це раз.

Два. Сусід каже що те що я не буду списувати ще не означає що цього не зроблять інші (мова йде про фаховий екзамен). І це мої проблеми що я не вмію списувати. Звісно. Все правильно.

Кожен має право на власну думку. Кожен має право ігнорувати думку інших.

Так от я теж маю право цілком проігнорувати тих для кого мета виправдовує засоби, і грати з тими, для кого це гра заради задоволення від гри. Треба вчиняти чесно з тими хто заслужив щоб з ними вчиняли чесно.

There is no sense in pwning n00bs, if you is a cheater.

Pwning n00bs?

Кілька днів тому наткнувся на групу з п’яти бельгійців, які активно використовують подібну філософію в житті. Правда називають вони себе “I Power”. Вони активно займаються політикою і намагаються змінити світ, хоча в Бельгії з політикою майже така ж фігня як і в нас.

Зліва направо: комп’ютерщик який очевидно (див. нижче) добре володіє Блендером, та відеоредакторами (Reese Leysen), комедіант і психолог (Dean Leysen), експерт з RPG, RTS, FPS, і покеру (Bachir Boumaâza), супермодель (Tania Derveaux), оператор (Ian De Bruyn).

Коротеньке інтро:

Поступлю – зроблю собі подібну презентацію на захист курсової. 🙂

Written by bunyk

Липень 19, 2011 at 18:29

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Завдяки твому посту я зрозумів, що об’єктивізм має мало спільного з реалізмом. Раніше я вважав їх синонімами.

    danbst

    Липень 20, 2011 at 19:03

    • Значить я щось десь написав неправильно. Айн Ренд точно казала що “Існує лише одна об’єктивна реальність”.

      Об’єктивізм більшою мірою стосується етики. Реалізм – метафізики.

      bunyk

      Липень 20, 2011 at 20:51

  2. Охохохо! Ти натрапив на Athene!
    Athene! Best PALADIN in the WORLD!
    Цей дядько вже пунить років 6-7, і зараз він ще більш-менш адекватний. Якщо цікаво, почни звідси: http://www.youtube.com/watch?v=cLYrFR9RT_U&playnext=1&list=PLA8D7269DEC643BE0 . Тут він ще грає Варкрафт і реально пунить нубів.
    There are pros and there are noobs. That’s life.

    alex.yakushev

    Липень 22, 2011 at 23:34

    • Ну, я не грав в ВоВ, тому мені важко оцінити.

      Але мене пруть відео, де на середині він каже:

      But I’m Athene. I am the best gamer in the world! Problems? Problems are for pussies. I pwn problems!

      І далі настрій міняється. Як от Re: Swifty banned (я рідко плачу дивлячись фільми, але це була драма…), чи $1,000 for Husky? (бойовик покраще третьої матриці). 🙂

      bunyk

      Липень 23, 2011 at 10:36


Залишити відповідь

