Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Гра в бісер стане азартною

with 7 comments

Сьогодні приїхав здавати документи на вступ до свого рідного факультету. Там дивно вступати, коли ти вже знаєш, що факультет не ідеальний. Але ти все одно його любиш. Бо заходиш всередину, і хоча ще не зустрів нікого вже хочеться посміхатись. А потім зустрічаєш людей яких ти знаєш, і вже дуже довго, і стає ну дуже вже добре.

Але як виявилось, правила гри стали трохи цікавішими. Міністерство освіти скоротило держзамовлення, і тепер замість 70 з чимось там спеціалістів буде потрібно всього 15 бюджетних. Що б там не казали про нашу владу, але це на мою думку дуже правильно. Враховуючи те, що річна підготовка спеціаліста коштує 15000 грн (не державі, але їм думаю загалом витрати того самого порядку).

А враховуючи те, що середній бал мого додатку до диплому скромніший ніж в половини моїх одногрупників (хоча є предмети навіть назви яких я не розумію (цілком. там якась абревіатура ВОС) а з них стоїть 97, з комп. графіки взагалі 86, хоча це був повний фейл, а з ІС (яке я бляха таки знаю (я на Ліспі скоро говорити буду як бачите (дужки, дужки))) лиш 60), на вступних екзаменах буде досить весело. І я може навіть не попаду на державне. Піти на платне, зрозуміло я не можу, бо ще не працюю.

Іти шукати роботу зараз я не буду, бо невідомо чи ще буду шукати її в Києві, тому лишається тільки вчити готуватись до екзамену. Сумнівно що я багато встигну, але зате нарешті знання будуть на щось суттєво впливати. Держіспит без підтовки я як не дивно написав на 70. Тобто хочеться думати, що мої трійки були заслуженими.

Завтра здам три заяви (спеціаліст, магістр, заочне (виявляється там теж з’явилось держзамовлення. Круто)), і придумаю як краще охопити список тем. Описувати все в вікіпедії певно не вийде, бо це дуже довго, хоч і досить надійно. Я ще не завалив жодного екзамену, перед яким робив в вікіпедії сотню правок по його темі. Напевне варто знайти чийсь вже зібраний матеріал.

Київ

Київ хоч спочатку досить приємний, і на факультеті класно, але гуртожиток не має гарячої води (і не матиме ще довго), а наш блок взагалі ніякої не має. З туалету страшно несе. Добре що я ще хоч Олену Вікторівну поки що не зустрів. Бо було б взагалі зле.

Книжки

Я довго не писав, і хтось міг подумати що це через те, що після об’єктивізму нічого вартого вже не зустрічав. Неправда. Я просто багато читав, жив в селі, їв купи овочів і ягід, і молоко яке вважається не свіжим коли стоїть довше години. Одним словом мав класні канікули.

Може далі знову буду писати мало. Хто зна. Тому поки що коротко опишу що запам’ятав з того що вичитав:

  • Дочитав до половини SICP. Коли почалось про metacircular evaluator, я забив, бо подумав що варто б задачки порозв’язувати. Зате тепер нарешті знаю що ж таке замикання. Це коли функція повертає функцію. І до неї прив’язується локальний простір імен функції яка її повернула, тобто деякі змінні. За допомогою лиш цього, і без ніяких структур даних можна реалізувати ООП.
  • Прочитав чверть книжки Gedel, Esсher, Bach (я її вже згадував). Там пояснюють граматики, recursive transition networks (забув як це українською), і пропозиційну логіку! І краще ніж Степан Степанович (нічого особистого, чудова людина, просто пояснює нудно). Потім вводяться квантори. В будь-якому разі, мені дуже шкода, що я на цю книжку не наткнувся ще на першому курсі, коли я наївно думав, що на факультеті кібернетики вчать програмувати. Кібернетика більшою мірою перетинається з GEB-ом ніж з програмуванням. Таке от. Може вона згодиться в підготовці? Принаймі пропозиційна логіка, та теорема Гьоделя про неповноту там є.
  • Ну і ще деякі книжечки по JavaScript, і Ruby, але поки що далеко не так серйозно як попередні. Зараз поки що не до них.
  • Advertisements

    Written by bunyk

    Липень 13, 2011 at 18:59

    Оприлюднено в Нещоденник

    Tagged with , ,

    Відповідей: 7

    Subscribe to comments with RSS.

    1. облом

      Bob

      Липень 13, 2011 at 19:35

      • Ну, це як кому. Загалом так і має бути…

        bunyk

        Липень 13, 2011 at 20:39

        • краще вже тоді б з першого курсу були б такі правила…

          Bob

          Липень 14, 2011 at 09:29

        • Краще пізно ніж ніколи.

          А в тебе поки що непоганий рейтинг, так що можеш не переживати. От в мене – вже біля планки, але і то ще не врахували всі подані заявки, мою в тому числі.

          bunyk

          Липень 15, 2011 at 09:23

    2. Я SICP раза два починав читати, і лише один раз дочитував приблизно процентів на 80%. Як на мене то це фундаментальна книга, на яку треба витрачати хоча б півроку, ну типу семестр. Я на неї не зміг знати стільки часу. Хоча сама їдея Ліспу дуже подобається. Нещодавно виграв на конкурсі книгу Land of Lisp Learn to Program in Lisp, так що це доля вивчити Лісп 🙂

      presidentua

      Липень 13, 2011 at 20:44

      • Ну, так, там ще є записи лекцій. І якщо читати книжку, дивитись лекцію і розв’язувати задачі, то на одну треба десь тиждень. Якби зосередитись, то за семестр якраз би освоїв.

        (А загалом, книжка то для першого курсу, який взагалі може не вміти програмувати!)

        bunyk

        Липень 15, 2011 at 09:25

    3. Прочитав одну главу и выполнив все упражнения из нее, ты получишь в 10 раз больше пользы, чем прочитав 10 раз весь SICP, но не выполнив ни одного упражнения.
      IMHO

      jtimv

      Липень 16, 2011 at 21:52


    Залишити відповідь

