Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Користувач має науковий ступінь бакалавра наук

with 5 comments

Ура!

– Скільки?
– Вже два дні. (Хоча здається всі хочуть знати оцінку).

Я як зазвичай сподівався на трійку. Вийшло п’ять. Комісія питала чи в мене вийшов Продукт. Я чесно признався що до продукту моїй купі коду ще дуже далеко. Сказали аби продовжував розробку. Приємно що їм здалось ніби це не мені одному треба.

Останній комміт перед роздруківкою.

А от сам текст дипломної. Який я правда ще так і не читав нормально ні разу. 50 сторінок без жодного автоперекладу (а не те що в декого 😛 ) і без коду. (Звісно була купа копіпасти з вікіпедії, в якій я чесно зізнався в бібліографії).


На захисті була футболка “Wikipedia 10”. Яка дає +10 до захисту, якщо в назві дипломної з’явиться слово “вікіпедія”. 🙂

Правда я ще не завершив формальності, бо Коваль мій диплом ще не читав. Я йому восени розказував щось про нього, але літом він поїхав в відпустку, і відключив телефон. От коли вернеться, мені треба буде підписати в нього відгук, і віднести на кафедру. Сумніваюсь що я його знайду раніше вересня.

Але все одно в мене є вища освіта. Хоча в кого її немає? Сумно від того що я після того як отримав бакалавра зовсім не став знати більше ніж перед цим.

Виходжу на ринок

Склав резюме. Стало легше. Ну, не вмію я користуватись yacc. І хоча статус бакалавра передбачає що мав би вміти, тому й в резюме цього писати не треба. Думаю як треба буде – вивчу. Літом теж займусь в тому числі збільшенням своєї ринкової вартості. Напевне буду читати SICP і Хофштадера.

Тіммі

А Тіммі в той час здав сесію достроково, і таки полетів до Осло. Працювати в Опері. Не співати. Це офігенно круто. Правда фотографій мало. Оця найцікавіша 🙂 :

Є ще зі мною, але в Києві:

Лавочка під аеропортом "Київ", приблизно 02:30 19-того червня

Це я вчусь спати на лавці і своєму скрученому рюкзаку замість подушки. Не вдалось, що й перевело мене в нічний режим написання диплому.

План на літо

  1. Попертись в гори.
  2. Поступити на спеціаліста (може в процесі вивчити матлогіку)
  3. Знайти роботу.
  4. Прочитати SICP, Хофштадтера, Айн Ренд (негайно)
  5. Познайомитись з Java. Бо здається я єдиний її не знаю.
  6. Навести порядок на вікіпідручнику. Нарешті написати до нього інструкцію, відсортувати шаблони, підредагувати деякі книжки, написати скрипт для трансляції тексту підручника в \LaTeX і наступної генерації симпатичного pdf, додати pdf-ки до кращих підручників. Додати pdf версії для kindle та інших читалок (думаю формат A6 буде в самий раз).

І напевне варто цей план якось вписати в Google календар з нагадуванням по SMS, бо ймовірність виконання плану без дедлайнів близька до нуля. Для цього треба його уточнити.

Written by bunyk

Червень 26, 2011 at 00:10

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Як писав мій науковий керівник про текст дипломної: “Пару сотень ком бракує, декілька десятків – зайві.” 🙂 Ну і орфографія теж трохи кульгає – “статтей”. Без образ, я просто люблю побавитися в grammar nazi, сам при тому не знаючи ідеально мову:)
    А взагалі, вітаю! Тепер можна трохи відпочити;)

    DixonD

    Червень 26, 2011 at 11:06

  2. Вах-вах, які у вас в вузі м’які вимоги до диплому! Біла зависть…

    >>>…відсортувати шаблони,
    Oh shi… Вибач, не знав.

    danbst

    Червень 26, 2011 at 13:04

    • Що значить “Oh shi”? Якщо ти сам хотів цим зайнятись, то я зовсім не проти.

      bunyk

      Червень 26, 2011 at 17:35

  3. […] * Повідомлення з блогу Тараса Буника * Текст кваліфікаційної […]

    • Аргумент на користь того, аби писати текст диплому нормально, а не за два дні перед здачею, бо “і так ніхто не читає”.

      bunyk

      Червень 29, 2011 at 20:11


Залишити відповідь

