Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Бувай весно, привіт літо!

with 7 comments

Новий повноекранний інтерфейс до WordPress – сила. Це перша зміна в навколишньому світі, яку я згадую намагаючись їх зафіксувати в цій нотатці, бо власне його я зараз і бачу. Зараз зроблю знімок і покажу вам:

Повноекранний інтерфейс текстового редактора WordPress.

Бачимо просто білий екран і текст. Просто як листок паперу.

Наступна річ яку потрібно зробити – це поставити цій нотатці дедлайн 1 червня 2011 00:00. Що я і зробив, а зараз напевне піду сієстати (тобто спати не тоді коли треба). Тому якщо далі нічого не написано – я лінтюх.

Таки встав. Але вже 23:00, а заснув я десь в 17:00… Сподіваюсь що вночі я теж посплю, бо завтра вже перша консультація. З інформаційних систем. Сподіваюсь що я встигну здати лабораторну.

З сьогодні на завтра взагалі переломний момент. Як сказав хтось з МІ, нас перестали вчити, і далі будуть тільки питати того, що впринципі мали б знати бакалаври. Хоча чесно кажучи останній тиждень ми нічого і не вчили. Тільки здавали заліки. Що в мене вийшло доволі успішно. Бракує всього одного – МЕЕП (моделювання еколого-економічних процесів). Все через те, що я досі не зрозумів яким чином формули теорії, цифри з таблиць і те що відбувається в світі пов’язані. Ну, тому відповідно не зміг захистити жодної з шести лабораторних. Хоча я навіть міг за пару розв’язати в Excel задачу оптимізації, чи підібрати параметри моделі…

Факт – фізична присутність на парі полегшує здачу заліку не залежно від того, чи була ця присутність також і ментальною. Для більшості предметів. Для МЕЕП – ні. МЕЕП прямо як олімпіада з програмування – або ти і твоя лабораторна проходять тест, або ні. Третього не дано.

З екзаменів настрашніше – обчислювальна геометрія та комп’ютерна графіка. Комп’ютерну графіку нас не вчили, бо для неї досить прочитати книжку з OpenGL, вивчити трохи аналітичної геометрії (яка ще не обчислювальна), і взагалі це заняття для першого курсу. Тому мої проблеми з поведінкою камери Терещенку не цікаві, йому обов’язково треба звіт до лабораторної. А так – більше жодних проблем. Порівняно з третім курсом я молодець ще той.

Гарною новиною є також те, що сьогодні або завтра десь в США на корабель (мій брат сподівається що таки не на корабель, а на літак, але слово shipment здається означає корабель) загрузять пакунок в якому будуть знаходитись дві читалки Kindle, і “Manga guide to databases”. Перші дві – мені з братом, а остання хоч і не мені, і я не прихильник японської культури, та я все одно заінтригований. Тому сумніваюсь що пропущу шанс прочитати чужу книжку. 🙂

Ще цієї весни я так дістав лікарів, що мене вчора послали на флюроографію. Хоча сумніваюсь що це щось серйозне. Це напевне все ще той гострий гайморит, і ГРВУ, які періодично дістають мене вже більше двох місяців. Але думаю ще тиждень ультрависокочастотної терапії і я про це до кінця літа забуду.

Що ще? Ах. На день Києва, я відклав лікування до понеділка, і вирішив взяти участь в пробігу під каштанами. Народу було стільки, що зареєструватись не встиг. Побігав без номера, зробив ілюстрацію до статті. Потім освовав Лісп, потім пішов дивитись на салюти над Дніпром, в неймовірно приємній компанії. Коли ми повертались додому поїзд метро зупинився на республіканському стадіоні, і машиніст казав що далі їхати не буде, звільніть будь-ласка вагони. Ми прогулялись до палацу Україна, а звідти покатались на таксі. Виявляється в Києві не такі вже і дорогі таксі – 34 гривні до Васильківської, аж за економічний факультет.

Коли я заходив в гуртожиток, мене запитали в котрій він закривається, і назвали негарним словом на букву “д”, коли сказав що в першій. Я чесно вірив в те, що він закривається в першій, і навіть біг, щоб встигнути за хвилину до першої. А виявилось що в дванадцятій.

Також, моє головне відкриття цієї весни – не існує сили волі. Бувають лише мотиви різної сили, та звички.

Written by bunyk

Червень 1, 2011 at 00:00

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Кіндл – гарна штука, але, на жаль, для технічної літератури з малюнками, талицями і графіками не дуже підходить, якщо це тільки не DX 🙂
    А гуртожиток… Ну в нас просто відсилають гуляти до шостої поки не почнеш проситися і/або не кинеш пару гривень на лапу. Хоча коли він закривається – в 23:00 чи в 00:00 – я так за 5 років і не зрозумів:)

    DixonD

    Червень 1, 2011 at 17:44

    • Ну, я читаю в основному художню. Всякі там Dive Into, SICP, і подібну гуманітарщину. Малюнків там мало…

      А вас це кого? Львівський політех?

      bunyk

      Червень 1, 2011 at 19:37

      • Ні, Франка 🙂

        DixonD

        Червень 1, 2011 at 20:23

      • Зовсім недавно я в вас гостював два дні. Обійшовся однією шоколадкою…

        bunyk

        Червень 1, 2011 at 22:30

      • А ще там на вході висять правила внутрішнього розпорядку. Здається закривають в 00:00. 🙂

        bunyk

        Червень 1, 2011 at 22:31

        • Думав, сьогодні навмисне глянути, але забув… Наскільки я пам’ятаю, там пише, що тим, хто регулярно приходить після 00:00, потрібно довідку з роботи мати 😮 Я навіть не уявляю, що в ній має писати і з якої-такої роботи вона має бути 😀
          Колись я думав, що до 23, то пускали ніби до 00, коли вже думав, що до 00, то охоронець вирячився, що до 23)
          А взагалі, залежить про який гуртожиток взагалі йде мова 🙂 Я живу (доживаю швидше:) ) в №3

          DixonD

          Червень 2, 2011 at 16:00

        • Здається він.

          bunyk

          Червень 2, 2011 at 16:41


Залишити відповідь

