Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Бам тунтунтунн

with 4 comments

Заголовок – це цитата (хоча може й не дуже точна) з пісні німецького гурту Van Canto. Так написаний щоб ви знали що тут нічого корисного не написано. 🙂 Окрім бітексту для вивчення англійської статистичним методом під музику.

Вся суть їхньої творчості передається анекдотом, який я знайшов десь на YouTube:
– Хлопці, а давайте створимо рок-групу!
– Але ж в нас немає гітар.
– Нічого, в мене тут є одна ідея…

Зараз група складається з п’яти вокалістів і барабанщика. Значна частина їх творчості – кавери на пісні інших груп (Металіки, Blind Guardian, Nightwish, Manowar та подібних), але також мають купу власних офігенних пісень. Наприклад (включайте і читайте далі):

I am human

As soon as a new day arrives
I reorder my life
Walking on a million roads at a time
There is no end to see
Still I’m following me
Keen on where I get to finally be
What was done is done
I built my life upon
Every breath that I take
There will be no regret
As long as I won’t forget
That one decision to make

I am human
Will be forever
Still I hope things change to better
I am human
Will be forever
I have come to be forevermore

Tell me I’m not doing right
That I’m diverging inside
Still I’m able to turn days into nights
The best decision of mine
Living to intensify
And to give it more than just one try

So what was done is done
I built my life upon
Every breath that I take
There will be no regret
As long as I won’t forget
That one decision to make

I am human
Will be forever
Still I hope things change to better
I am human
Will be forever
I have come to be forevermore

I am human
Will be forever
Still I hope things change to better
Am I godlike?
A non-believer?
Am I strong and still get weaker?
Bring the light to deepest darkness
Coldest nights will end to start this
I am human
Will be forever
I have come to be forevermore

From a storm to come
To a deed undone
I’ll allways be under burning suns

I am human
Will be forever
Still I hope things change to better
Am I godlike?
A non-believer?
Am I strong and still get weaker?
Bring the light to deepest darkness
Coldest nights will end to start this
I am human
Will be forever
I have come to be forevermore

Я – людина

Як тільки приходить новий день
Я впорядковую своє життя
Іду мільйонами шляхів за раз
І хоча кінця не видно
Я все одно слідую за собою
В захопленні від того куди я прийду
Що зроблено те зроблено
Я будую своє життя на
Кожному подиху
Не буде жалю
Поки я не забуду
Прийняти те одне рішення.

Я – людина
І завжди буду
І все ж сподіваюсь все зміниться на краще
Я – людина
І завжди буду
Я прийшов щоб вічно бути.

Скажіть мені що я не роблю правильно
Що я розбігаюсь зсередини
Але досі я здатен перетворити дні в ночі
Найкраще моє рішення
Жити щоб посилювати
Та дозволити цьому більше ніж одну спробу.

Що зроблено те зроблено
Я будую своє життя на
Кожному подиху
Не буде жалю
Поки я не забуду
Прийняти те одне рішення.

Я – людина
І завжди буду
І все ж сподіваюсь все зміниться на краще
Я – людина
І завжди буду
Я прийшов щоб вічно бути.

Я – людина
І завжди буду
І все ж сподіваюсь все зміниться на краще
Чи я богоподібний?
Невіруючий?
Чи я сильний і досі слабну?
Принесіть світло до найглибшої темряви
Найхолодніші ночі закінчаться щоб почати це
Я – людина
І завжди буду
Я прийшов щоб вічно бути.

Від шторму що наближається
До нездійснених справ (Щось я сумніваюсь що вловив суть)
Я завжди буду під палючими сонцями

Я – людина
І завжди буду
І все ж сподіваюсь все зміниться на краще
Чи я богоподібний?
Невіруючий?
Чи я сильний і досі слабну?
Принесіть світло до найглибшої темряви
Найхолодніші ночі закінчаться щоб почати це
Я – людина
І завжди буду
Я прийшов щоб вічно бути.

Трохи схоже на відповідь на запитання “Ти знаєш що ти людина?“, яке теж виконується подібними засобами.

Взагалі стосунки з поезією в мене слабенькі. Здається це пісня про те, що людям властиво бути неідеальними, але через це не варто паритись, а просто продовжувати приймати рішення, і сподіватись що вони змінять щось на краще.

А от кавер на Manowar – вже простіший. Я навіть перекладати не буду. Там співають про те, що в Manowar – найбільші підсилювачі, і вони gonna kick your ass. А ще, “Оther bands play – Manowar kills”. Коротше, крутизна зашкалює 🙂 :

Written by bunyk

Травень 21, 2011 at 14:25

Оприлюднено в English posts

Tagged with , ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Прикольна группа, майже що Піккардійська терція =)

    danbst

    Травень 22, 2011 at 09:02

  2. Хто Ти? Ти мене зацікавив. Дивуюся пасивністю людей. Мені подобається Твоя творчість, те, що Ти читаєш.Музику, яку слухаєш.
    Відгукнися.

    Бджола Незнайома

    Листопад 20, 2011 at 00:00

    • Відгукуюсь.

      Хто я? Ну схоже що людина. Очевидно що блогер. Планую якось стати хакером, але все ніяк не займусь збиранням свого ядра. Хоча в код Vim і Python вже дивився, і перший навіть успішно модифікував.

      Не знаю про яку пасивність людей йде мова. Навпаки іноді дивуюсь скільки всього люди навколо мене роблять поки я сплю, чи б’ю байдики.

      Ну і дякую звісно за компліменти.

      Сподіваюсь це такий відгук як ти хотіла? Можу ще якось інакше відгукнутись, якщо треба.

      bunyk

      Листопад 20, 2011 at 00:19

  3. […] тому хай буде), Letze Instanz, Samsas Traum, Silber, Subway to Sally, Van Canto (співають англійською, але німці, і мають наприклад […]


Залишити відповідь

