Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Радість, оптимізм, і

with 5 comments

криваві соплі. Регулярно, останні три дні. Ще на п’ятдесятку лікарств.

А все від того, що в понеділок я перенагрузився. От не треба бігати в ті дні коли ти зранку спав дві години. Особливо коли надворі моросить. Хоча й настрій і сил досить. Зранку я встав вже хворим.

І найгірше те, що це зі мною відбувається в одну з найщасливіших моїх сесій. Не найуспішніших, але найщасливіших. Тобто коли я точно знаю що хочу ще повчитись ще деякий час в нашому університеті. І можливо навіть купити через пару років квартиру в Києві. І взагалі все всюди прекрасно.

Тіммі їде в Норвегію працювати в Опері (не співати 🙂 ). Я обіцяв перейти на Оперу в цьому випадку. Вже встановив. Певне буду писати йому листи про її глюки, і що треба вдосконалити. Класно що в Опери є свій Vimperator. Якщо він буде працювати краще за фаєрфоксівський, це буде прекрасно.

І вчора навіть написав дві контрольні. На 50%. Що загалом непогано, як на наш факультет. І ніякої втоми, ліні, чи ще чогось такого. Просто бісить те, що горло дре, і ніяк не можу нормально дихати носом. Навіть нормально говорити важко. А ще легенька крипатура (тіло ломить). Але жодного бажання прогуляти контрольну з політології. Дивина. І настрій відмінний:

Дорош демонструє javascript ascii-art гру. ІС, я здав дві задачі на Пролозі, ще дві треба.

Таня каже що люди хворіють або від втоми, або від недостачі любові й піклування. Таким чином з понеділка я маю бути цілком здоровим. 🙂

І щось я забагато пишу про інших людей. Те що я пишу про себе – це мої проблеми. А от цей пост – це ніби зазіхання на приватне життя Тіммі, Дороша і Тані. Так от питання – чи ви не проти щоб я вас час від часу згадував в своєму щоденнику, і як (анонімно, такими от короткими іменами, чи можна використовувати повні паспортні дані (прізвища) )?

Written by bunyk

Травень 20, 2011 at 00:43

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ок, дозволяю використовувати моє ім’я/нік/призвіще. Реклама мені не зашкодить. Я тебе, до-речі, також недавно згадував =)

    danbst

    Травень 20, 2011 at 20:52

  2. Привіт Дорошу! Давно його не бачив.

    dmytrish

    Травень 20, 2011 at 23:20

  3. І, можливо, я просто ретроград, але скільки разів намагався перейти з Опери на інший браузер, стільки разів переконувався, що з нього не зробиш Опери, і повертався назад 🙂

    dmytrish

    Травень 21, 2011 at 19:31

    • Ну, можливо я в Оперу поки що занадто не заглиблювався, тому міняю браузери без проблем.

      bunyk

      Травень 21, 2011 at 20:52


Залишити відповідь

