Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Harder, Better, Faster, Stronger

with 3 comments

Якось Тім сказав, що не пише блог, бо це вимагає творчої енергії, яку краще витрачати на код. Вимагає. Тому я так давно нічого не писав. Розлінився за канікули. От за це себе терпіти не можу. В планах було всього три речі: зробити конспект “Політики” Арістотеля (зробив конспект першої книги), написати лабораторну з обчислювальної геометрії (розібрався лише з частинкою аналітичної геометрії), і скласти курсову до купи (а вона чомусь навпаки трохи поламалась). Єдине що добре – прочитав Мартіна Ідена, навчився підтягуватись 24 рази, поговорив з морем старих друзів та знайомих, і попав на Decoded.

Але все одно, треба працювати більше, відпочивати більше, і працювати більше.

Але так як часу в добі все одно 24 години, залишається лише просто краще його використовувати. Тобто відпочивати і жити краще. Ну, працювати – само собою, інакше краще відпочивати не вийде. Для початку перестати плутати робочий час і час відпочинку. І під час канікул робити справді канікули, на яких ходити в гори (ну хоча б такі як нижче), чи на велосипеді покататись. Ну, чи читати Ідена і не думати про ніщо інше.

Джерело: На північ від Франківська

А от вже в будні варто показувати чудеса працездатності. З чим в мене теж проблеми, враховуючи те, що вчора я по перше проспав до 13:00. Тобто встав як завжди в 6:50, але через декілька хвилин подумав що і так неділя, і робити нічого не хочеться, тому краще виспатись більше. І поліз назад в ліжко. А виявляється, що більше не означає краще. Забагато сну дає відчуття якоїсь зім’ятості, чи чогось схоже неприємного.

А потім коли я повертався зі стадіону, я зустрів двох друзів, і ми десь дві години поговорили очно. Потім я заочно поговорив ще з трьома друзями. І так витратив день. Загалом враховуючи те що це неділя, це нормально. Але враховуючи мої плани зробити ще один кодоспринт для ОГ та КГ – це не дуже добре.

Ну, але нічого. Ще два тижні до сесії є, якщо я справлюсь з нею достатньо швидко – мені вчора сказали що я можу розраховувати на чудову винагороду, як колись в ліцеї:

Джерело: Wikimedia Commons

Тому перевів будильник з 6:50 на 5:10, і намагатимусь більше порушувати режим дня. Бо:

Even being happy is hard work (true happiness that comes from high self-esteem, not the fake kind that comes from denial and escapism). Steve Pavlina

І коли про це забувати негативні наслідки не баряться…

Written by bunyk

Травень 16, 2011 at 06:15

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , , ,

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] все від того, що в понеділок я перенагрузився. От не треба бігати в ті дні коли ти зранку спав дві […]

  2. Декодед, я так зрозумів, цього року пройшов з розмахом, раз на нього їхали люди звідусіль:) Шкода, що я на нього знову не потрапив…

    DixonD

    Травень 23, 2011 at 11:19

    • Я хотів взяти участь в AlgoCoded, але в Львові почалась така погода, що передумав. Тому можна вважати що я теж на нього майже не потрапив. Про що абсолютно не шкодую (і не тому що Decoded був таким вже аж нецікавим).

      bunyk

      Травень 23, 2011 at 15:12


Залишити відповідь

