Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Нарешті вихідні закінчились

with 3 comments

Ура! Треба хоч цьому порадіти, якщо більше нема чому. 🙂

Погода була сташенно меланхолійна. В суботу пішов на пари аби здати контрольну, і попасти на другу пару. Контрольну не здав, на другу пару не попав. Сьогодні поїхав в центральні залізничні каси за білетами додому на Великдень. Білетів нема. 😦 І не знаю де купити кабель – USB – microUSB. 😦

Судячи з минулих записів скоро буде вже місяць як як я хворію. Вперто намагаюсь цього не помічати, але воно мене трохи дістало. Може якби в п’ятницю не ходив в кросовках по дощі, і не сидів лише в одних трьох футболках і майці в 01 аудиторії то б зараз був здоровіший. Ну, але вже що маю, то маю. Принаймі більш-менш нормально сплю і їм.

З плюсів: в суботу я отримав здоровенну чеську шоколадку:

Найголовніше що я поняття не маю за що. Але це дуже, дуже приємно. Фабрика “Orion” друга моя улюблена після “Світоча”, бо в дитинстві я тих “Оріонів” теж немало наївся.

В той же час, як люди з якими я спілкуюсь починають мені все більше і більше подобатись (чи це я починаю все більше і більше спілкуватись з тими хто мені подобається?), декого навпаки дістали сноби/тролі. Дивно, чому мене ще ніхто не пробував затролити?

Незабаром буде випущена нова версія Ubuntu.

А ще, календар показує, що скоро новий рік “морського єдинорога“. Тепер я точно знаю коли зроблю даунгрейд своєї системи з amd64 до i386. Перевага 64 – без проблем адресується більше 4 Гб пам’яті (ох, якби мені стільки). Недолік – вказівники займають вдвічі більше місця, відповідно програми потребують більше пам’яті (якої в мене мало). А ще перевага 64-бітної архітектури – 64-бітні інструкції. Але, виграш помітний лише на програмах, які писались під 64-бітні архітектури. Одним словом, я консерватор, тому напевне краще ще кілька років посиджу на класичній.

Далі, я довів кусок бота що пише статті про фільми на основі даних з freebase до бети. Він написав два стаби. Для цього довелось ретельно заповнювати словник з іменами (і прізвищами) вручну. Аж 70 імен та прізвищ:

import filedict
d = filedict.FileDict("dictionaries/personames")
len(d)
# out: 70
print u", ".join(map(lambda x:x[0]+u':'+x[1],d.iteritems()))
# out: Phil:Філ, Hartman:Гартман, Debra:Дебра, Jo:Джо, Rupp:Рупп, Pamela:Памела, Adlon:Адлон, John:Джон, Marshall:Маршал, Jones:Джонс, Richard:Річард, Herd:Герд, ...

Треба буде якось пройтись по дампу, і скласти словник побільше, але я не можу придумати як визначати що стаття саме про людину, і як визначити що в англійській версії ім’я і прізвище йдуть в тому ж порядку?

Код навіть мені сподобався (починаючи з 63-тього рядка). Трохи нагадує веб-програмування. Робимо запит до бази. Потім дані цього запиту підставляємо в html-шаблон. Тільки тут не html, а wiki-розмітка. Але суть та ж…

Як виявляється мільйони людей дратує той факт що в Nightwish Анетт Ользон замінила Тар’ю Турунен. А даремно:

Written by bunyk

Квітень 11, 2011 at 02:00

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. За кабелем можна подзвонити у http://www.diawest.com Принаймні в магазинах з околу мого дому в них більш-менш нормальний вибір технічно-компового дріб’язку. Лікуйся, інакше ризикуємо синхронно кахикати))

    Engraver

    Квітень 11, 2011 at 22:17

  2. Дякую за поради. Стараюсь дослухатись до обох з них, хоча це й для мене нехарактерно. 🙂

    bunyk

    Квітень 13, 2011 at 23:13

  3. […] Завтра знову йду в поліклініку. І Таня теж йде. Добре що Олександр (з яким я навіть, на жаль, не навіть не розанонімізувався, хоча варто було б), сказав мені щоб я йшов лікуватись. […]


Залишити відповідь

