Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Поговоріть з людьми

with 3 comments

Нотатка присв’ячується Роксолані, яка переконала мене в тому, що в заплутаних потоках свідомості є певний сенс, і навіть деяка прагматика. Не знаю чи їй цікаво читати про код та дані, тому спробую написати щось неспокійно-спокійне, одним словом таке ж незрозуміле як і все інше, просто стосуватиметься воно не комп’ютерів, а людей, і тому ще більш заплутане.

Це ж називається депресією, коли незважаючи на те, що ти багато чого любиш робити, і багато чого маєш зробити, і все одно не хочеш цього робити? Чи просто лінь? Не люблю слово “депресія”. Але ж лінь стосується лише того що ти маєш робити. А мені навіть програмувати/писати курсову/писати в блог не хотілось. Тільки дивитись якісь простенькі британські комедії про айтішників. В одній з серій згадуються готи, і їх музичні уподобання.

Поточний трек: Cradle Of Filth – Coffin Fodder. О, так, кібернетика сильно змінює людей. Ще два роки тому, я б від такої музики б поліз на стіну. А зараз нічого. Навіть звук не хочеться скрутити… 🙂

Може лінь поширюється від того, що я сьогодні пропустив три пари? Дві з яких в декана факультету комп’ютерних наук НАУКМА. Але про них не шкодую. Більше шкодую про розпізнавання образів, яке недавно навіть торкнулось чогось прагматично-реального (Баєсівський класифікатор).

А найголовніше – я не проспав. Просто свідомо відступив перед своєю лінню, чи що воно там таке було. Метод вставання щодня в один і той же час працює і далі. Після переходу на літній час працює для 6:50.

І ще я загубив USB-microUSB до мого плеєра, і тепер доведеться прокидатись без купи децибел мажорних акордів в вухах. І йти на пари в тишині. Це сумно. Але якось переживу, чи знайду новий кабель.

Блог допомагає. Бо я точно знаю, що зі мною вже аналогічна ситуація була, і я з нею розібрався. Навіть написав алгоритм її розв’язання. Другий фактор, і навіть важливіший – це те, що це читають люди. І навіть як виявляється не мало. А тому з’являється якась відповідальність. Блог, це як роман, там має бути розвиток і ріст персонажа. Тільки враховуючи те, що персонаж майже реальний, цей розвиток має бути відображенням реального.

А сьогодні от виконав алгоритм виходу з депресії помилково. Довго сидів за комп’ютером намагаючись хоч щось написати. Все корисне на що спромігся – написав пару коротких коментарів до вікіпедії. Треба запам’ятати, що комп’ютери не допомагають підняти настрій і працездатність. Якось за цим пропустив обід, і не помітив.

Потім походив коридорами в різних сумнівах. І таки згадав, що треба побільше говорити хоч з якимись людьми. І таки зайшов до декого, і таки зробив спробу поговорити ні про що. Правда вийшло не ні про що, а про філософію, як завжди. І про те, як лікувати синдром пошуку глибинного сенсу. Загалом розмова протривала не більше трьох хвилин. Але в кінці мені встигли сказати що свіже повітря допомагає. Відповідно я негайно приступив до виконання.

Пішов бігати на стадіон, хоч трохи кашляю. Навіть вийшло підтягнутись двадцять раз! Єху! Тепер я просто стомлений. Потім душ. Потім повечеряв. Зараз просто дуже стомлений. Але написав пару листів, просто тому що отримувати листи – це має бути приємно, і просто випадковим людям про яких чомусь згадав. І допишу оцю нотатку. Правда описки з вашого дозволу виправлю завтра.

Яка помилка в алгоритмі? Перед тим як діставати людей своїми проблемами – розв’яжи ті, які можеш розв’язати сам. Побігай, сходи в душ, поїж. Після цього стане легше, і можна буде контактувати з людьми.

Взагалі всіх, хто з’являється в людних місцях з сумним настроєм треба адміністративно карати, аналогічно до тих хто з’являється там нетверезим.

Основне, аби завтрашні пари мені не спортили продуктивність… Напевне треба взяти переноску, і використати пару не за призначенням.

На останок бажаю всім достатньо сильного бажання щось зробити, і вдалих результатів!

Наступний трек:

Written by bunyk

Квітень 6, 2011 at 05:00

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , , ,

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. то факультет не комп’ютерних наук, а інформатики) хоча все одно не думаю, що Глибовець щось цікаве розказував

    andypit

    Квітень 6, 2011 at 18:20

    • О! 🙂 Грезько Вовчинецький. Дивно що ми раніше не перетинались. З назвою факультету я справді помилився.

      P.S. Може давайте якось організуємо першу вікізустріч в Франківську?

      bunyk

      Квітень 6, 2011 at 19:16

  2. хах.
    дякую.
    мені неймовірно приємно, що мені присвячується аж ціла нотатка.
    та ні, я, загалом, не маю нічого проти читання про коди та дані. я навіть в класі 6-7 хотіла бути програмістом і намагалась вивчити C++.)

    Роксолана

    Квітень 6, 2011 at 20:28


Залишити відповідь

