Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Гладка і зростаюча продуктивність та самооцінка

leave a comment »

Гладка – ключове слово. Є така популярна приказка “з понеділка я зберу всю силу волі, почну приймати правильні рішення, робити правильні вчинки і стану зовсім іншою людиною”. Приказка зазвичай не справджується, і я тепер знаю чому. Розвиток має бути плавним, без жодних розривів. Похідна від неї – сумарні зусилля, зокрема сила волі. А сила волі – це сила що діє дуже короткочасно, і дуже енергозатратна. Її не треба переоцінювати. Крім того, звідки вона візьметься, якщо до того нею ніколи не користувались? Вона ж працює як і сила м’язів. Дає нам прискорення, а далі варто хоч трохи рухатись за інерцією.

Людина – це багато шаблонів поведінки, знань, зв’язків з іншими людьми. І щоб змінитись, їх треба потрохи міняти. Потрохи. Потрохи видалився окрім контакту, ще і з фейсбука. Стараюсь тусуватись в місцях де люди займаються чимось серйознішим. А це допомагає. Або принаймі знищує думку “Чому я один хоч щось роблю?”.

Мало не забув основну думку. Знаєте золоте правило моралі? “Люби ближнього свого, як себе самого.” Так от, йому бракує пояснення, що ти і є свій ближній, точніше ти і світ – частини однієї і тієї ж свідомості. Тому неможливо любити ближніх і не любити себе, як і не можливо нормально любити себе, якщо ти не любиш людей навколо.

Те ж саме про світ. Міняти світ, чи міняти себе? Я думав що варто міняти світ, бо він зовсім не такий як мені хочеться. Але якось не здогадався, що світ – більшою мірою продукт мого сприйняття, і мені теж доведеться мінятись.

Щось слабеньке пояснення виходить. Про що не можна говорити, про те слід мовчати, тому перейду до розповіді про мої дослідження онтологій. А взагалі, ви не повірите, початкова версія цієї нотатки знаходилась в файлі “файлова система.txt”, де я писав зауваження про систему директорій UNIX vs каталог Program files. Колись таки розбирусь, і й про це напишу.


Metaweb я не подолав за дві спроби. Там дуже, і дуже цікава структура, але трохи монотонно описана. Післязавтра сяду за практичну частину MQL, і може зможу здійснити якісь цікаві запити. Мені б ще пару років зусиль, і я такі полотна тексту буду розбирати за хвилини:

Але я таки прочитав і зрозумів, чи принаймі так думаю. Хоча це й зайняло години. Тут результат творчого опрацювання документації не з’являється, бо мій wiki_to_wordpress чомусь не хоче змусити mediawiki перестати кешувати сторінки. Тому завтра покажу детальніше.

І відчуваю що я вже потрохи стомлююсь. Це можна помітити по довжині цього поста (він і справді колись був короткий, але я прочитав його, і повставляв між деякими реченнями свої коментарі. Вийшло як завжди). Наступні будуть ще коротші.

Хоча, виявляється, щоб більше працювати треба більше спати. Бажано з періодом 24 години.

Written by bunyk

Квітень 1, 2011 at 01:21

Залишити відповідь

