Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Як завжди…

leave a comment »

Перевів годинник. Це руйнує ввсесь режим дня!

Неділя

Сьогодні знайомився з Freebase. Freebase – база даних всього. Спочатку я думав що вона реляційна, а виявилось – ні. Але суть в тому, що вона доступна під відкритою ліцензією, хоститься на серверах компанії Metaweb. Компанію Metaweb не так давно (в липні 2010) купив Google. Що вони збираються з нею робити – дивіться тут.

На даний момент Freebase дозволяє веб-розробнику написати свій власний, охайненький IMDB, наприклад такий.

А ще поставив git, і обновив пароль на github. Бо цікаво.

Субота

Вчора теж непогано день пройшов.

Я почистив директорію з курсовою.
Розібрався з проблемою персистентності.
Мені написав коментар дядько з Тель-Авіва, і цей коментар неймовірно мені допоміг. Намагався розібратись як він це зробив (дізнався що саме мені треба), і читав свій блог через Google translate. Persystentnist :).
Здається я трохи розумію що означає оператор with в Пайтоні.
Дочитав до середини книжку Стіва Павліни “Особистий розвиток для розумних людей”. Іноді піратський переклад дістати легше ніж оригінал.

Неділя

А ще недавно (в п’ятницю) зустрів дівчину, яка мені сподобалась. Хоча мені останнім часом багато дівчат подобається – весна напевне. Хоча неправда. Ця справді сподобалась. І от важко пояснити чому… Може тому, що поки ми вертались з фізфаку (о, це окрема тема) в гуртожиток я встиг розповісти їй про своє життя в гуртожитку (правила мафії, адресу (другий поверх, старе крило)), філософські погляди (позитивізм, об’єктивізм etc), плани (армія, робота), основне заняття (девелоперз, девелоперз, девелоперз), хоббі (вікі-вікі), режим дня (фіксований час підйому).

В той же час, чомусь слухав я набагато менше ніж хотілось би. Звати її не то Маргарита, не то Марина (ох ця вже моя пам’ять на імена). Вона православна, вчиться на 2 курсі факультету кібернетики, і планує вибрати кафедру МІ. Живе в гуртожитку на 4 поверсі в новому крилі. Однозначно треба з нею ще поспілкуватись, але й немає не притягнутого за вуха приводу. Чи може використати причину як привід?

– Привіт, в мене тут невелика проблема, і я думаю ти можеш мені з нею допомогти.
– Яка?
– Я хочу з тобою поспілкуватися. Це тебе не сильно обтяжить?
– ???

Чи може все таки просто сконцентруватись на базах даних, семантичній павутині, і запитах до них, заволодіти всією інформацією на світі, і вже потім маючи ввесь світ…? Ех. Google буде мене мати ще швидше (ага, якби ж то). 🙂 А може все таки перше – ціль довша за життя, в стилі Danbst, і все таки варто залишити на неї трохи менше часу ніж на решту життя? Треба потрохи добивати цю думку “от лише закінчу універ…”.

Замінив шпалеру на робочому столі. Здається в мене гарний останнім часом настрій був лише тому, що бачив я її рідко. Але все одно вона депресивна. Тепер буде така:

Simone Simons 007

Понеділок

Все. Спати, і змінювати часовий пояс. Не так давно я міг міняти їх зразу по п’ять як на схід, та і на захід, і по 3 рази на тиждень. Та й тепер зможу, що там…

А ще в нашому гуртожитку інтернет періодично пропадає. Звісно частіше невчасно ніж вчасно, але сьогодні саме вчасно. Значить я йду спати, і сьогодні ви дізнаєтесь приблизно в якій годині я встаю.

Written by bunyk

Березень 28, 2011 at 06:35

Оприлюднено в Нещоденник, Павутина

Tagged with

Залишити відповідь

