Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Нещасна еволюція

with 4 comments

Мавпа взяла палицю в руки. Так з’явились інструменти, і мавпа почала ставати людиною.

Але мавпа не хотіла ставати людиною. Нащо їй це було? Вона хотіла чогось іншого. Вона також не хотіла копати землю. Вона взагалі не знала тоді що землю треба копати. Мавпа просто мала слабкі ікла, і слабкі кігті. І палиця їй була потрібна для того щоб вдарити іншу мавпу.

Коли мавпа стала людиною, вона почала прогрес. Палиці змінились на мечі, мечі на мушкети. Галілей зайнявся розрахунком траекторій снарядів. Коли снаряди стали такими що одного Галілея було мало – придумали комп’ютери.

І дотепер теорія керування вивчає в основному те, як керувати ракетами, які по суті є тими ж палицями, тільки небезпечнішими на кілька порядків. І більшість комп’ютерних ігор розвивають цю тему. Комп’ютерні ігри – це лиш продовження життя.

Питання яким задався був Руссо: “А чи зробила наука людей щасливими?”. Ну, ту мавпу яку били палицею – точно ні. Але діватись немає куди. Світ вже ступив на шлях прогресу, і буде рухатись по ньому незалежно від того, чи ви цього захочете.

А будете противитись – будете нещасні як дикун з антиутопії “прекрасний новий світ“.

Це еволюція дітки:

PEARL JAM – DO THE EVOLUTION from felipe on Vimeo.

Woo..
I’m ahead, I’m a man (Я попереду, я мужик)
I’m the first mammal to wear pants, yeah (Я перший ссавець що надів штани, так)
I’m at peace with my lust (Я в мирі зі своєю жадобою)
I can kill ’cause in God I trust, yeah (Я можу вбивати бо вірю в Бога, так)
It’s evolution, baby (Це еволюція дитинко)

I’m at peace, I’m the man (Я в мирі, я мужик)
Buying stocks on the day of the crash (купую акції в день краху)
On the loose, I’m a truck (на свободі я я грузовик)
All the rolling hills, I’ll flatten ’em out, yeah (і всі пагорби згладжу, так)
It’s herd behavior, uh huh (це стадна поведінка, ага)
It’s evolution, baby (це еволюція дитинко)

Admire me, admire my home (Захоплюйся мною, захоплюйся моїм домом)
Admire my son, he’s my clone (захоплюйся моїм сином, він мій клон)
Yeah, yeah, yeah, yeah (так, так, так, так)
This land is mine, this land is free (ця земля моя, ця земля вільна)
I’ll do what I want but irresponsibly (Я буду робити що хочу, але безвідповідально)
It’s evolution, baby

I’m a thief, I’m a liar (Я злодій, я брехун)
There’s my church, I sing in the choir: (Тут моя церква, я співаю в хорі)
(hallelujah, hallelujah) (алилуя, алилуя)

Admire me, admire my home
Admire my son, admire my clones (захоплюйся моїм сином, захоплюйся моїми клонами)
‘Cause we know, appetite for a nightly feast (Тому що ми усвідомлюємо пристрасть до нічних бенкетів)
Those ignorant Indians got nothin’ on me (Ці темні Індіанці нічого на мене не мають)
Nothin’, why? (Нічого, чому?)
Because… it’s evolution, baby! (Бо… це еволюція, дитинко!)

I am ahead, I am advanced (Я попереду, я прогресивний)
I am the first mammal to make plans, yeah (Я перший ссавець, який створює плани, так)
I crawled the earth, but now I’m higher (я повзав по землі, але зараз я вище)
2010, watch it go to fire (2010 дивіться як він згорить)
It’s evolution, baby
Do the evolution (Роби еволюцію!)
Come on, come on, come on (Давай, мерщій, давай)

Це була нотатка яка провалялась на робочому столі ще десь з жовтня… Написана під враженнями від Руссо, теорії керування, і ще деяких предметів попереднього семестру. До речі, а як би ви переклали другий куплет?

Written by bunyk

Лютий 18, 2011 at 00:00

Оприлюднено в Психософія, English posts

Tagged with , ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. По-моему, там “i am in peace” все-таки.

    jtimv

    Лютий 18, 2011 at 00:14

    • Точно! Треба частіше довіряти слуху, а не всяким там лірикосайтам.

      bunyk

      Лютий 18, 2011 at 07:23

  2. О, нарешті я перестану плутати слово «admire» з іншими. Дякую за мнемоніку 😉

    А music video цієї пісні дійсно класне.

    ulidtko

    Лютий 18, 2011 at 00:45

    • Ну, власне в цьому і ціль. Це альтернативний метод від Іллі Франка / Google translate. Не треба вчити словник і правила, треба читати паралельні тексти.

      bunyk

      Лютий 18, 2011 at 07:34


Залишити відповідь

