Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Останні новини

leave a comment »

Я молодець, дотримуюсь свого плану з точністю до 80%. Ну прийнаймі встаю в 7, хоча це й неймовірно холодно, і ходжу на всі пари, хоча це й неймовірно нудно. Зате поки мене ще не пробрала апатія розважаюсь діставанням викладачів запитаннями. Але звісно поки що рано казати, поки я не витримав хоча б місяць.

Минулого семестру зрозумів що вчитись на підвищену стипендію – не так і складно. Треба лише захотіти, і підтримувати це бажання хоча б три місяці. Тиждень вже підтримую.

Правда купу всього не встигаю, видно треба буде таки відкласти роботу за яку мені будуть платити гроші до літа.

Позавчора в старому крилі гуртожитку зникло світло. Через дві години відремонтували. Я навпомацки помив посуду, і поправ одяг. Сьогодні виявив що виправ 5 шкарпеток, і виправ ще три :).

А вчора світло зникало 4 рази підряд. Тобто світло зникло, ми сиділи, і дивились фільм з ноутбука сусіда, потім в фільмі пролунала фраза “Ну і що будемо робити?”, і акумулятор сказав “до побачення”. Питання зависло в повітрі. Через годину електромережу відремонтували, і через десять хвилин світло зникло знову. І так кілька разів. А сьогодні заходили від студради, і запитували чи немає в нас електрообігрівачів. Швидко змерзли, і втекли.

А ще, в понеділок я вирішив спробувати побігати. Відморозив пальці на руках. Вчора купив нормальні рукавиці. Цікавий факт про обмороження: поки заморожуєтесь – ви цього не відчуваєте. Коли будете розморожуватись, це буде дуже незвично. А на наступний день – просто неприємно. Трохи схоже на опік. Те що я нарив про зимовий біг.

А ще сьогодні після пар відвідав семінар, проведений Бедзіром, на тему психологічного комфорту, і дізнався, що я не єдиний кібернетик, який шукав відповіді на питання Як перестати хмуритись та почати жити?.

Потім ми з ним пішли грати “Що, де, коли?”, зайняли 20 місце з 22 команд, але через знання отримані на семінарі, це нас вже не гребе. 🙂

І, жах, мало не забув!
Я недавно знайшов блог Корвіна. Що ми про нього можемо сказати? Взагалі то тут треба не говорити, а читати “Хроніки Амбера”. Факт в тому, що той Корвін – куди розумніший за більшість інших людей (вже не кажучи про мене), і я мав щастя з ним бути знайомим особисто. В математиці він орієнтується куди краще за мене, і судячи з блогу в програмуванні також. Далі – питайте в нього якщо буде цікаво.

Також, відкрився один цікавий ресурс – “Чи ви знаєте, що …?“. Власне в ідеалі на ньому мають бути категорії на будь-який смак, і з якого ви будете дізнаватись про все найкраще і найцікавіше з укрвікі.

Яка, до речі, знову ж таки мало не забув, випередила за кількісними показниками фінську, і тепер 15 в світі. Що не так вже й погано, враховуючи те, що основну частину роботи над нею виконуюють всього лиш приблизно 200 людей.

А у вас що нового?

Written by bunyk

Лютий 17, 2011 at 00:19

Залишити відповідь

