Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Не всі ті розумні, котрі мовчать

with 9 comments

Інтернет – це таке місце, де хто завгодно може бути ким завгодно. Наприклад я притворяюсь хрєновим студентом факультету кібернетики, а насправді можу бути студенткою факультету філології. (Хоча тоді я мав би бути дуже класною студенткою. Бо притворитись що тобі подобається Python доволі складно. Можна неадекватно відреагувати на наїзди всяких там Рубістів і спалитись. ) Тим не менш, в інтернеті ми можемо бути не тими ким є, а тими ким хочемо бути.

Але, чомусь більшість людей в інтернеті мені подобаються менше ніж люди в реальному світі. Вони ніби зліші. Це я виявив з спілкування на форумі (і зустрічей з відповідними персонажами в гуртожитку), вікіпедії (і зустрічі з відповідними користувачами на вікізустрічах), і ще в деяких місцях. Наприклад на луркоморі хтось десь написав, що більшість користувачів лурка – здаються страшними мізантропами хоча насправді в житті вони тихенькі няшки.

І здається я знаю чому. Тому що в інтернеті люди видаються розумнішими ніж є насправді (зауважте я не говорив що ви в житті дурні, я про те, що вся інформація тут прямо під рукою). А коли їх думки ще й не співпадають з вашими – з’являється деяке напруження. Ніхто не любить розумніших людей які думають по іншому.

І напевне тому я за перший блогорік написав сто статтей, а за другий – лише 70. Я боюсь тиснути кнопку публікації.

Мене ж читають люди з доступом до гугла! Тобто піпл, що хаває не все. А деякі наглі до такої міри, що ще й коментують. Агррр!!! Але все одно дякую. Без вас було б не так цікаво.

Принаймі це була друга причина затримки публікації, яку описували в статті wordpress blog a day. Перша – страх чистого вікна редактора (добре що хоч такого не маю).

А цей треба буде якось подолати. Наприклад регулярною відкладеною публікацією? 00:00 – гарний час. І часу до цього дедлайну ще купа.

Written by bunyk

Січень 11, 2011 at 00:00

Відповідей: 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Один з Ваших найпродуманіших постів, мій Вам уклін. Про гарний час – the best!

    danbst

    Січень 12, 2011 at 12:45

    • Тобто відкладені пости на твою думку гарна ідея?

      bunyk

      Січень 12, 2011 at 22:34

      • Взагалі-то так. У мене термін десь приблизно від 3 днів до тижня, коли я починаю читати свою публікацію з точки зору людей. І по проходженню цього терміну я волів би видалити деякі пости, оскільки прийшло розуміння, наскільки вони непотрібні.

        Щоправда у тебе термін якийсь коротенький, ну та то вже неважливо.

        danbst

        Січень 13, 2011 at 08:42

  2. цікавий пост.
    Мабуть, для студентки філфаку не дуже цікаво прикидатися студентом кіберфаку.
    Хоча, можливо, є якийсь резон для студента кіберфаку прикидатися студенткою філфаку)))) Гггг))))
    А ще є зміст для аспіранта прикидатися фейковою сторінкою в контакті, щоб його студенти його не знайшли, але то зовсім інша тематика)))

    patlatus

    Січень 12, 2011 at 16:36

    • Ну не знаю. Кажуть, Ліна Костенко недавно написала книжку від де розповідь йде від імені програміста. Це приклад першого варіанту.

      bunyk

      Січень 12, 2011 at 21:25

      • Моя мама, колишня програмістка, недавно прочитала книжку Ліни костенко. Не оцінила.

        Python

        Травень 20, 2011 at 12:53

  3. Привіт! На рахунок того, що в інтернеті люди здаються злими. Це вже давно відмічалося в США на етапі становлення ери чатів. В зв’язку з чим рекомендувалося застосовувати почастіши смайлики, щоб передавати настрій і тон написання листа, щоб навіть здавалося б безобідною фразою або жартом не образити людину:).

    Volodimirg

    Січень 25, 2011 at 13:59


Залишити відповідь

