Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Я присудок, та інше

with 4 comments

  1. Я багато чого робив цієї осені. І буду…
  2. Я знаю як можна писати швидше. Не допомагає.
  3. Я спробую писати тезами. Присудок – найголовніший. Підмет просто прийнято ставити спочатку.
  4. Я читаю крижку Бертрана Рассела “Історія західної філософії”. Вона чудово читається. Але я не можу читати так швидко як іде курс філософії. Я прочитав про “Державу” Платона, а ми вже пройшли середні віки.
  5. Я допоміг дівчині-філологу підключитись до мережі. Тепер вона знає що коаксіальний кабель – не для комп’ютера.
  6. Я не з’їв виноград який заслужив за мережу. Але нагадувати не буду.
  7. Я ходив на день вільного ПЗ в НаУКМА. Про це вже писав.
  8. Я загубив конспект з соціології, теорії обчислень, і ІСУ.
  9. Я загубив ключі. Тепер мій брелок – рюкзак. Його я точно не загублю.
  10. Я маю ідею програмки на курсову. А мені кажуть що треба займатись наукою. Програмування – не наука.
  11. Я пишу чорнильною ручкою. Клавіатура ефективна лиш на філософії і соціології. Вся проблема навіть не в формулах, а в ілюстраціях.
  12. Я мрію про світлове перо.
  13. Я прочитав книжку Сергія Дунаєва Unix (1997 рік). Тепер я дещо розумію в Убунті.
  14. Я показав презентацію про Python.
  15. Я завів собі репозиторій на google.code. Комміти будуть…
  16. Я вважаю що забагато “я” – це занадто. Значить досить.

Written by bunyk

Вересень 22, 2010 at 21:30

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Якщо цікаво, можу згенерувати список зауважень по презентації, бо вона кул!

    danbst

    Вересень 23, 2010 at 20:51

    • Питаєш… Від тебе завжди цікаво.

      http://ntsa.phys.univ.kiev.ua/devtea/2010/09/22/python1/

      Або з іншого боку http://code.google.com/p/bunykprogs/source/browse/python/presentation.html

      Ти ж мені колись (здається на пішохідному мості вокзалу) казав щось хороше про Mercurial…

      bunyk

      Вересень 23, 2010 at 21:28

    • 1. переходь на пітон 3.х
      2. інтерпретатор
      3. коли з’явився слайд з [:] – було явно не зрозуміло, як це він копіює список * апд, упс недочитав, є таке
      4. паралельно – можна вставити приклад швидкого реверсу рядка – [::-1]
      5. жарт з xkcd й справді треба замінити
      6. на деяких слайдах (на початку) занадто багато вільного місця посередині. збільш шрифт
      7. викинути інтроспекцію – вона нафіг не потрібна нікому, або згадувати про неї лиш мимоходом (ну там dir())
      8. привчати людей до ПРАВИЛЬНОГО стилю кодування – ставити прогалики між операціями та операндами!
      9. як і в дайв-ін-пайтон поставити слайди зі списками трошка ближче до початку
      10. викинути слайд про ввід, додати слайд/и про генераторні списки

      в загальному, курто, можна ще як приклад дати слайди по Lua від творця Lua робоерто ієрусалимського

      danbst

      Вересень 23, 2010 at 22:41

  2. 11. Я пишу пером і чорнилами (завалялись ще з часів, коли батьки безуспішно намагались прищепити мені каліграфічний почерк). Від кулькових ручок практично відмовився. Результат — досить цікавий… Жаль, що чорнила надто чутливі до якості паперу, а перо й чорнильницю неможливо носити з собою, як звичайну ручку.

    Python

    Вересень 26, 2010 at 21:46


Залишити відповідь

