Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Сесія, байкери і інший ойлтибр

with 4 comments

В зв’язку з завершенням всіх заліків, і початком сесії – бігом розказую що відбулось.

Ojltyybr (Ойлтибр) – це український переклад російського терміну литдибр. І хоч я його щойно придумав, але не я перший. Як і історія з кубелями.

Текст на початку нудний, але так треба. Раджу перед тим як читати переглянути фотографії знизу вверх. 🙂

Ну, найперше, я здав два предмети, які здавалось би мав вчити б всі два місяці канікул. Це з одного боку добре, бо можу зайнятись чимось корисним, а з іншого боку, ймовірність того, що я колись знову сяду за аналіз даних, або математичне моделювання дуже низька. Але то таке.

Репортаж з місця подій. Діма готує презентацію до курсової. Передостанній семінар з математичної статистики:

Джерело: Весна

Антон повісив над своїм ліжком картину, що символізує тягу людини до знань та прогрес:

Джерело: Весна

Я теж зробив таку саму, хоча художник з мене гірший. Тому просто розказую що там намальовано:

Загальний прогрес сесії – 7/11, а саме:

  1. Курсова +
  2. Паралельне програмування +
  3. Аналіз даних +
  4. Проектування програмного забезпечення +
  5. Математичне моделювання + (якщо перепишу конспект)
  6. Інсерційне моделювання +
  7. І спецкурс, ім’я якого не можна називати запам’ятати, умовно названий БЧК +
  8. Теорія прийняття рішень – буде
  9. Системне програмування – буде
  10. Чисельні методи – буде
  11. Теорія ймовірностей та математична статистика – буде

По навчанню здається все. Тепер про веселе. В нас був порвався інтернет через будівництво метро на Теремки, тепер включили. І гарячу воду включили.

А поки була холодна вода, я при пранні доливав гарячу з чайника. Що дало цікавий ефект:

Джерело: Весна

Свою рожеву майку я показувати не буду 🙂 .

І я недавно купив собі другий комп’ютер. Правда не було коли про це розказувати. Просто мій старий HP час від часу має білу гарячку, від чого неможливо прочитати текст з монітора. Взагалі нічого не видно… Але поки що ще достатньо вірно служить. Антон дивувався: “Нащо тобі другий комп?”. Я казав, що на випадок, якщо з першим щось станеться. Але сталось не з першим, а згорів блок живлення в антонового Dell-а. Довелось рятувати сусіда:

Джерело: Весна

Ну, і найцікавіше

Ми з Бедзіром вчора ввечері ходили на презентацію нового альбому групи Вій в байкерський клуб Route 66. Писало що вхід 50 грн, але гроші з нас ніхто так і не взяв. Ми просто собі зайшли.

Джерело: Весна

Клуб – цікавий, правда тіснуватий, як для концерту. Байкерів не видно. Зате пооглядавшись, я сказав Бедзіру:
– Диви який цікавий дядько з татуюванням Кому Вниз, схожий на Андрія Середу.
– Та це напевне і є він.

Підійшли ближче – він. Навіть інколи чув що він говорить. Дуже грамотна, літературна українська мова. Я навіть згадав, що в нас є кличний відмінок. Взагалі справляє враження серйозного дядька. Тільки от курить. Але то вже таке. В нас в якості морального ідеалу є Сашко Положинський.

Ввесь концерт хотів його сфотографувати. Бедзір вже хотів вийти, як я сказав, що ми ще не сфотографували. Але він такий серйозний, що попросити страшно. Тому все зробили швидко, методами папарацці. Результат вийшов відповідний:

Джерело: Весна

Тепер я маю надшикарну фотографію в блозі. Всі заздріть, і коли свиснете її собі не забудьте послатись :).

А концерт… Концерт був нормальний. Правда на відкритому просторі, та великій сцені мені подобається більше, але і клуб теж нічого. Якби ще менше диму в повітрі.

А так як з нас ніхто нічого не хотів, і ми навіть зовсім не потратились, то совість змусила купити альбом. Правда слухати його зручніше по сучасному, а саме, прямо з інтернету. Хорошою традицією українських гуртів стає викладання своїх творів в вільний доступ. Видно що для них важливіше щось дати людям, ніж заробити гроші. (В цьому списку Обійми Дощу, Тартак, Океан Ельзи, Вій, і можливо інші про яких я не знаю).

Отак я живу… А в вас там як справи?

Written by bunyk

Червень 11, 2010 at 22:38

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. А в нас все туго, треба зробити курсовий проект… а то виженуть.

    А так я влаштувався на роботу і навіть отримав першу зарплатню. Досить непогану ) більше ніж повищена стипендія )))

    danbst

    Червень 11, 2010 at 22:53

  2. Ну, не все так буде… (Це я про туго. Хоча, і про роботу теж, але в позитивному сенсі. 🙂 Ну, ти поняв…

    Теж думаю літом десь попрацювати. Якщо сесію здам, і якщо мене візьмуть.В Франику.

    bunyk

    Червень 11, 2010 at 23:01

  3. а ще мені розказали, що один хлоп зустрів Середу на ескалаторі в метро на КПІ, взяв автограф ))

    а фотка жесть, там чувак на тебе пальцем показує і корчить рожу, а жінка дивиться на тебе як на гівно )))

    danbst

    Червень 12, 2010 at 08:15

  4. […] недавно написав таку собі щоденникову нотатку про те, як я здав сесію, і як ходив на концерт Вія. А після цього опублікував можна сказати magnum opus з […]


Залишити відповідь

