Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Нарешті я зверстав курсову

with 3 comments

Ура. Залишилось тільки скласти презентацію до захисту.

Її текст (1.2 Мб)
Її код з файлами (2 Мб)

А враховуючи те, що я спочатку годинки з чотири помучився з оформленням в Open Office, а потім годин з десять в LaTeX, то я конче потім маю зробити шаблон курсової, в стилі “тут напишіть що ви будете робити, а тут як”. Мав би я таке спочатку – зекономив би три дні, і навіть не дивився б в сторону офіса.

Ну, і незважаючи на те, що мені таки не вдалось зрадити мови розмітки заради якогось там wysiwyg, я все таки замість звичного Vim використав gedit, який теж виявився досить вмілим редактором. Особливо щодо того, що стосується LaTeX:

Gedit при редагуванні курсової

Gedit при редагуванні курсової

Мало того, він мені підказав деякі команди.

Written by bunyk

Травень 31, 2010 at 01:11

Оприлюднено в Інструменти, Розмітка

Tagged with ,

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. гагага )) у тебе в скріншоті пише (28=256) ))) сподіваюсь, в курсачі таких помилок немає ))

    і взагалі, поздровляю. мені ще треба почати робити курсач

    danbst

    Травень 31, 2010 at 08:01

  2. от якби не ти, там так би і писало.

    Але зараз там написаний 2008 рік, і курсач зданий :).

    Люди подумають що я рано почав 🙂

    bunyk

    Червень 2, 2010 at 22:31

  3. […] цьогорічну моду, і нарешті реалізуючи минулорічні плани, я нарешті зробив шаблон курсової в стилі “тільки […]


Залишити відповідь

