Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Курсова за шість днів

with 3 comments

Вирішив почати короткий серіал на шість постів. Суть – написати курсову за шість днів канікул, щоб потім мати спокій, чисту совість, і спокійно займатись сесією.

Приблизний план курсової, як нам розказувала Тетяна Олександрівна:

  1. Вступ
  2. Постановка задачі
  3. Методи інших
  4. Відмінність від запропонованих
  5. Використані технології
  6. Теоретичне підгрунтя
  7. Модулі
  8. Інструкція по користуванню

Так як та курсова що я починав писати того семестру мені сильно надоїла (ну не люблю я C++), окрім того, навіщо винаходити велосипед, і писати свою програму для створення 3d графіки, якщо вже є класні програми, то вирішив написати курсову в вигляді скрипта до Blender. Про нього читайте в наступному пості ввечері. Постараюсь писати хоч два на день.

Приблизний план адаптований до моєї (точно зміню, коли побачу хоч чиюсь):

  • Вступ – тут буде коротко розказано зміст всієї роботи.
  • Постановка задачі – ну власне що я хочу зробити.
  • Методи інших – тут гуглити та гуглити
  • Теоретичне підгрунтя – як я придумував алгоритм.
  • Використані технології:
    • Коротко про блендер
    • Як писати скрипти до блендера
  • Сам скрипт
  • Як ним користуватись.
  • Скріншоти (може потім в презентації згодиться).
  • Спробувати щось в стилі гнучкої розробки – короткий цикл довжиною в день. (хоч це вже більш схоже на code and fix). Якщо процес буде ефективний – відкрию щось типу “rational courseworks“,

    На початку кожного циклу – план циклу, в кінці – сукупність вироблених артефактів, та звіт, що порівнює зроблене з запланованим, щоб наступний план був точнішим. Збирати список літератури, та інші артефакти.

    Список вимог для циклів:

    • 3 Понеділок: Навчитись писати скрипти до Blender.
    • 4 Вівторок: Описати структуру моделі Blender, та загальні принципи написання скриптів
    • 5 Середа: Написати скрипт створення моделі
    • 6 Четвер: Розглянути теоретичне підгрунтя, методи інших, використані технології
    • 7 П’ятниця: Інструкція по користуванню, додати ілюстрації.
    • 8 Субота: Тестування, відлагодження, реліз.
    • 9 Неділя: Побритись 🙂 і поїхати в Київ

    Зібрана (Використана) література:

  • Pyhon Tutorial
  • Dive into Python
  • Blender 3D: Noob to Pro
  • Основы Blender v.2.42a (второе издание) James Chronister
  • Blender: первые шаги в Python
  • Advertisements

    Written by bunyk

    Травень 3, 2010 at 18:06

    Оприлюднено в Всяке, Нещоденник

    Tagged with ,

    Відповідей: 3

    Subscribe to comments with RSS.

    1. […] Віхи етапів самі собою зрозумілі. Загалом все йде майже за планом. […]

    2. головне побритись)
      нэ,ну крутючий алгоритм

      Інна

      Грудень 5, 2010 at 15:32

    3. […] те як зобразити функцію типу Float -> Float -> Float -> Bool в Blender. Якщо коротко, то є алгоритм крокуючих кубиків, який […]


    Залишити відповідь

    Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

    Лого WordPress.com

    Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

    Twitter picture

    Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

    Facebook photo

    Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

    Google+ photo

    Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

    З’єднання з %s

    %d блогерам подобається це: