Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Про продуктивність

with one comment

Ех, як хочеться щоб кластер в голові збільшився на ще кілька процесорів. Бо не встигаю.

Хоча може це через те, що в голові не кластер, та й навіть не CISC, а якась слабенька машина Тьюрінга і треба працювати за послідовними планами?

Це наводить на думку, що вкладки у браузері – винахід сатани.

Ще одна проблема в тому, що 20% процесорних ресурсів голови витрачається на аудіоплеєр. Тобто я ніби не співаю, а мелодія в голові крутиться. Може це лікується правильною музикою?

Але це я відлинюю. Мені до початку пар ще треба зробити як мінімум три справи, і я точно напишу три пости.

Сон? Мій організм не хоче спати. Я приймаю горизонтальне положення, а та зараза лежить, кліпає, і щось думає. Думаю якщо я витримаю, то через 15-20 годин, буду спати як мертвий.

Бо ж напевне так і треба – спати коли хочеш, та працювати коли хочеш. Буде продуктивніше, хіба ні? Тільки не відкривайте нові вкладки!

Written by bunyk

Квітень 9, 2010 at 00:17

Оприлюднено в Нещоденник, Психософія

Tagged with

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. Так, багато вкладок — це погано. Я в хроміумі більше півтора десятка вже не тримаю.

    ulidtko

    Квітень 9, 2010 at 14:46


Залишити відповідь

