Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Пітон, навчання, вікіпедія, та жрачка (Потік свідомості)

with 19 comments

Інколи хочеться мати в голові інтерфейс, який транслював би думки через XMPP, і вони логувались на моєму комп’ютері, та складались в акуратні папочки по днях, місяцях, роках…. Хто зна, може колись створять такий пристрій, та він переверне поняття про творчість, науку, спілкування. Відповідні веб-сервіси перетворять блогосферу на ноосферу, а все людське життя стане суцільною грою в бісер в матриці.

Але так не є. І швидкість мого набору не наближається до швидкості думки. Думаю я разів в три швидше. А ще мене приторможує дурна звичка ставити багато посилань на все підряд. Явно вікіпедійна звичка. Тим не менш, думки пропадають, хоч їх і багато. А також не встигаю описувати нові події.

Чому я про це завів мову? Тому що знову почалось тотальне невстигання. Може варто частіше застосовувати народну мудрість “не відкладай на завтра те, що можеш зробити сьогодні”? Бо завтра тобі може трапитись щось нове, і ти вже ніколи не зробиш старе.

Сьогодні (вчора), я мав вести лекцію в нашому КНУшному гуртку “Змієводів”. Улідтко заставив мене прийти на годину раніше, ніж заплановано, але на щастя через мене ми запізнились на пів-години, і ще пів-години сиділи в пустій аудиторії, та сперечались про правильне намалювання інтелект-карти для ООП.

Потім прийшов Олег (фізик 5 курс), що ходив з нами вже довго, а потім ще двоє новеньких – Андрій (фізик 5 курс), та його дівчина. Вирішили розказати їм про синтаксис, так як більше ніхто не прийшов.

Процитую свій лист всім учасникам групи:

Заняття відбулось, тільки не за запланованою програмою. Проектування не було. Документування було.

Було двоє новеньких, і була лекція по синтаксису та трюках на виніс мізків. За одну! лекцію без перерв, було розглянуто основні оператори, типи даних, опис функцій, функції з динамічною кількістю параметрів (*args, **kwargs), написання модулів, документування їх, генератори послідовностей, numpy, matplotlib, list comprehensions, простори імен, ООП, представлення об’єктів рядками, та інтроспекція.

На мою думку – проектування без знання програмування, та хоча б ООП – марна справа. Тому пропоную:

1. Провести кілька тематичних занять, наприклад “використання в математичних розрахунках”, “комп’ютерна графіка”, “створенняання GUI”, “Графи, та алгоритми на них”, “Обробка текстів”, “веб-програмування”, “потоки та нитки”, “протоколи локальних мереж”.
2. Спробувати створювати по одному працюючому проекту за заняття. (Дуже маленькому)
3. Провести кілька занять по UML, циклах розробки, і т.п.
4. Літом скоординуватись над чимось більшим. (Я правда скоріш за все буду працювати віддалено, тим не менш, якщо проект буде представлений в інтернеті, то ок.

Я створив хвилю нашого “гуртка”. Приєднуйтесь, якщо комусь треба запрошення – пишіть, надішлю.
Хоча, можете написати свою відповідь поштою, чи розказати на наступних заняттях.

Далі матеріал з хвилі:

Ще додам дещо про ефективність давання матеріалу.

В Макса класно вийшло, коли було всього 5 людей, і він сидів, розказував, зразу показував все в інтерпретаторі, всі одразу бачили помилки, та правильні дії, все було наочно. Тобто проектор та інтерактивність – сильні речі.

Звісно було б ще краще, якби був набір слайдів з потрібними формулами та кодом, і їх не треба було б шукати по папках. Це заодно б і додало викладу послідовності.

Тому проектор – це була б крута штука.

Проблема з новенькими – їх постійно доводиться вчити спочатку. Але повторенье – мать ученья, правда? Думаю після кількох однакових пар, вступ в синтаксис буде ідеальним. В крайньому випадку, можна по черзі сідати пояснювати новеньким синтаксис методами подібними до тих що в Макса, в той час як інші займуться іншими речима.

Далі. Для економії часу, та запам’ятовування досвіду, я напевне заведу електронний конспект, який буду розшарювати там: http://uk.wikibooks.org/wiki/Python

То місце мені дедалі більше подобається, і думаю ви мене там зможете часто побачити.

Отаке.

Далі про вікіпедію. Як виявилось вікіпедія не містить ще більше інформації ніж містить. 🙂 Особливо українська. Окрім того, Проект:Комп’ютерні науки – не набагато активніший ніж КібВікі. А КібВікі і зараз ще доволі активна, там навіть відбувається війна. Цю ситуацію я виправлю.

Бо як казав один вікіпедист – ситуація у вікіпедії відображає ситуацію в країні, так само як і ситуація при владі. Бо всюди українці. І я, як Українець, маю стати Справжім. Хто такий справжній українець? Хм. Ну, людина, яка розуміє, що відповідальність за майбутнє такої великої системи як держава, нація та недопустимість повторних історичних помилок.

Висновок – якщо хочемо, щоб в кібернетиці всьо було чотко, всьо має бути чотко ось тут.

І на останок:

Що за дурна мода писати на всьому “Без гмо”?. Цікаво, що таку дурню пишуть на продуктах геть не корисних для здоров’я, типу печеньки, цукерки, газована вода, та подібне. Овочі, фрукти, хліб, молоко – такої тенденції не відчувають. Висновок – продукти без ГМО – не корисні. Крапка. З цього моменту буду шукати тільки продукти з ГМО. Хочу їсти ГМО! Наприклад ви хоча б здогадуєтесь, що вірус грипу, може зробити ГМО з вас? Як і присутність Чорнобиля, та занадто яскраве сонечко… Тільки біологічну частину вікіпедії і без мене є кому дописувати. Я ж займусь комп’ютерами. І вам раджу. Це майже так само весело, як і вести блог. Тільки спілкуватись, та взаємодіяти доведеться більше.

Пост не читав, занадто збуджений, хочу спати, і спішу. Хочете щось уточнити, чи поправити – запитуйте, відповім.

Written by bunyk

Березень 28, 2010 at 03:15

Відповідей: 19

Subscribe to comments with RSS.

  1. А мінералочка також “без ҐМО” і на коньяку таж лейба, я б її почепив на чоло тому ідіоту, хто її впровадив. Хоча отой ідіот не пройшов би успішного тестування на ҐМО, довелось би утилізувати…

    Андрій М. Заморока

    Березень 28, 2010 at 07:19

    • А я бачив спеції без гмо і молоко без гмо. Чекаю, коли на не мінеральній воді появиться БЕЗ ГМО.

      Апд. А ще бачив сіль БЕЗ ГМО.(чи не тут?)

      Апд. Подивився свої спеції. Лавровий лист БЕЗ ГМО, кориця БЕЗ ГМО, сушений укроп БЕЗ ГМО. Причому всі ці написи – наклейки, а не друківки. Очевидно, працівники супермаркету швидко-швидко заклеїли всі товари актуальним текстом…

      danbst

      Березень 28, 2010 at 11:22

  2. Насчет ГМО не ты первый:
    http://lleo.aha.ru/dnevnik/2008/02/26.html

    Icefall

    Березень 28, 2010 at 11:55

    • дадада, я теж цей пост Лео згадав 🙂

      цілком підтримую, “хочу їсти гмо” ©

      ulidtko

      Березень 28, 2010 at 12:49

  3. А я то думав, що основним сенсом цього поста буде “Люди, напишіть щось цікаве, аби можна було читати в оцій стрічці.

    Забийте на ГМО, там ми нічого не змінимо.

    bunyk

    Березень 28, 2010 at 13:53

    • ти шо гониш? нікому з читачів блогу цього не цікаво цілеспрямовано заповнювати вікіпедію, особливо Програмування.

      насправді ти нічого в своєму пості не сказав на мою думку (крім цікавого посилання на станіславівського натураліста). проте саме за це і подобається тебе читати – не треба сильно задумуватись ))))

      ти краще думай, чим будеш після армії займатись.

      danbst

      Березень 28, 2010 at 21:38

      • Хе-хе, +500

        Icefall

        Березень 28, 2010 at 21:42

      • Думати чим буду займатись після армії, вважаю марною справою. Бо точно буду займатись не тим що думав.

        Говорячи про читачі візьмемо конкретно тебе. Враховуючи те, що ти являєш собою десь 25% читачів.

        Не цікаво займатись передбачає два варіанти: а) Пробували, не сподобалось.
        б). Не пробували.

        Питається чому? Тому що це потребує трохи більше зусиль ніж написання коментаря про ГМО?

        bunyk

        Березень 28, 2010 at 22:40

        • есть еще в): «а смысл?» 😉

          Icefall

          Березень 28, 2010 at 22:50

          • Більшість речей які ми робимо не мають сенсу. Якщо не зовсім всі.

            Я на цей рахунок дотримуюсь приблизно такої філософії: http://opir.tartak.com.ua/oprir-materialiv/ty-podumaj

            bunyk

            Березень 28, 2010 at 23:48

            • Більшість речей які ми робимо не мають сенсу. Якщо не зовсім всі.
              Э-э, не скажи. И ваще, смысл не искать надо, а вкладывать )

              Icefall

              Березень 29, 2010 at 00:00

          • Тобто сенс є робити тільки ті речі, що подобаються. Або такі, що дозволять в майбутньому робити речі що подобаються. Тільки знову ж таки не факт, що майбутнє буде таким як ми планували…

            Блін, ще трохи, і я до гедонізму прийду :)…

            bunyk

            Березень 28, 2010 at 23:58

            • Еще немного, и ты кой-чего поймешь 😉
              И кстати, гедонизм — это вовсе не плохо, если он ответственный.

              Icefall

              Березень 29, 2010 at 00:03

        • я поганий приклад, у мене є мета на тисячу життів, в яку просто аж ніяк не вписується заповнення вікіпедії швидкоплинними та недосконалими псевдо-знаннями. Допомагати тобі я буду хіба що через силу, через свої бажання. Ще я можу тобі допомогти тоді, коли ти мені доведеш, що ця робота не буде марною і буде проміжним кроком до Загального Щастя та Ідеалу.

          Згадай же, мені ніколи не подобався твій підхід “все геніальне – просто”, оскільки “просто” це скоріш за все локальний мінімум, а не глобальний. Пошук глобального є досить складною задачою, і саме на неї я намагаюсь витрачати зусилля. Так склалось, що у нас різні шляхи, і об”єднує нас тільки нелюбов до етикеток “БЕЗ ГМО”…

          danbst

          Березень 28, 2010 at 23:24

          • А, ну я ж забув. Сперечатись про життєвий шлях марно, як чайник Рассела, і коли ми помрем, то зрозуміємо як помилялись. Або не зрозуміємо, бо будемо мертві.

            bunyk

            Березень 28, 2010 at 23:54

          • Ну, от говорити про те, що об’єднує якось нецікаво. Інша справа – взаємні спроби нагрузити один одного своїм баченням.

            bunyk

            Березень 28, 2010 at 23:59

  4. Про ноосферу на початку – у мене теж така мрія, і я гадаю, що ми всі під’єднані, але не всі це усвідомлюємо.

    movchok

    Березень 29, 2010 at 14:16


Залишити відповідь

