Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Старі скріншоти…

with 2 comments

Якось після другої сесії, на першому курсі, я вирішив розслабитись і попрограмувати в OpenGL. Використовуючи уроки NeHe.

Коли мені трохи приївся кубик, я подумав, що якщо зробити їх більше, то все буде веселіше. А якщо ще натягнути текстуру… І тоді почалось.

Будиночки

Будиночки

Спочатку я нарізав фототекстури. З моїх фотографій Франківська. Потім почав додавати взаємодії.

Карта в центрі

Карта в центрі

Фототекстури такі фотореалістичні...

Фототекстури такі фотореалістичні...

Потім мені підкинули ідею про написання шутера, і я продовжуючи працювати з кубиками почав додавати озброєння.

Непрозорі спрайти

Непрозорі спрайти

Довелось трохи поморочитись з прозорістю.

Магія альфа-змішування

Магія альфа-змішування

Але результат вийшов задовільний.

Ну майже шутер

Ну майже шутер

Потім трохи збільшив дискретний світ:

Велика карта

Велика карта

А тоді вже почав програмувати монстрів.

Монстри знову кубиками з фототекстурами

Монстри знову кубиками з фототекстурами

Після чого danbst сказав фразу що змінила моє життя: “Учись завантажувати анімаційні меші.”

Я ще трохи погрався з константами що задають початкову швидкість стрибка

Мегастрибок

Мегастрибок

І сів за завантаження мешів. Правда тоді вже прийшло літо, і danbst активно включився в проект…

Далеко не кубики

Далеко не кубики

Для початку він придумав спеціальний формат файлу для спрощеного запису архітектури, і ми написали тулзу, що дозволяла створювати ігровий світ відповідно до карти міста.

Площа Міцкевича (внизу видно дискретизацію газонів)

Площа Міцкевича (внизу видно дискретизацію газонів)

Вийшло не сильно схоже на Франківськ, зате на місто ніби схоже.

Щоб добитись більшої схожості приходили ідеї моделювання цілого району одним мешем, чи набором мешів, але для такої титанічної роботи не вистачило ні часу, ні навиків, ні уяви.

Альтернативна карта

Альтернативна карта

З того часу пройшли роки (приблизно півтора). Мене попросили написати гру. В мене завжди були проблеми з придумуванням нових жанрів, того я сів за морський бій. Але чомусь як завжди, почав не з найголовнішого, а з красотульок. А саме з моря.

Шторм

Шторм

І тоді мені таки згодились знання про те як завантажувати меші.

Жаль до вибухів не дійшло

Жаль до вибухів не дійшло

А не так давно я дізнався, що не варто морочитись з форматом 3ds, бо більшість хороших редакторів чудово розуміють формат .obj, який є де-факто стандартом для зберігання геометрії моделей.

На цьому витирання себе з контакту завершую, і надалі буду тільки качати звідти музику.

Written by bunyk

Березень 17, 2010 at 21:53

Оприлюднено в Графіка, Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ой, не знав, що ти морський бій триде робиш )) А ось моделька корабля – знайома, на ній ще вектори нормалей були повтикані

    danbst

    Березень 18, 2010 at 00:01

  2. […] якісь невдалі проекти? Ага. Я і danbst не змогли зробити своє GTA, але мені якось важко було все це пояснити. Сказав що […]


Залишити відповідь

