Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Про пошуки мотивації…

with 5 comments

Чому я так довго нічого не пишу розкажу пізніше. Можливо…

А також хотілось би дізнатись чому, що, навіщо, для чого? Відповіді прошу у коментарі. Наперед дякую.

Written by bunyk

Березень 15, 2010 at 01:36

Оприлюднено в Всяке

Tagged with

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. КОнешно, пость ще шось. ))) Я то таке враження, що у тебе дипресія.

    danbst

    Березень 16, 2010 at 19:38

  2. В мене авітаміноз, і чергове переосмислення сенсу життя.

    bunyk

    Березень 17, 2010 at 11:15

  3. Хоча я вже знаю що я напишу наступним…

    bunyk

    Березень 17, 2010 at 11:15

  4. Пиши, бо непогано пишеш

    Максим

    Березень 19, 2010 at 21:37

  5. Результати тішать 🙂

    bunyk

    Квітень 10, 2010 at 20:25


Залишити відповідь

