Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Чудовий сьогодні був день

with 8 comments

Розповідь про один день мого життя, за який мені мало б бути соромно. Починаю розповідати 9 лютого 22:42

Почалося все з того, що я пообіцяв допомогти одній другокурсниці, про яку я знаю що вона Настя (виявив по табличці на дверях), допомогти з програмуванням. А обіцянки треба виконувати.

Проблема була в тому, що в той же момент, в в мене був екзамен з ТП. В ньому, я кажучи об’єктивно і чесно, ні бум-бум. Правда, я везуча зараза, і в мене автомат.

Також була проблема що я не знав який саме, 2, 3, 4, чи 5. 🙂 Сподівався на 5. А тому, вирішив на екзамен не приходити. Он мій одногрупник Діма тільки передав заліковку а сам вдома.

Пригоди Шуріка

Одним словом я зранку встав, поснідав, зустрівся з Настею. О! Про неї я знаю ще одну річ. Вона не знає що таке вказівник. Що м’яко кажучи для другого курсу спеціальності інформатики просто як для філолога не знати що таке іменник. Точніше не знала до зустрічі зі мною. Принаймі я на це сподіваюсь, так як змусив її читати мою статтю про структури даних, і з задоволенням спостерігав її муки. 🙂

Ми перевірили роботу ICQ, і на всяк випадок мені вручили ще один запасний телефон. Сценарій допомоги був римейком пригод Шуріка на іспиті. Тільки там була рація, і “прийом”, а тут техніка покрутіше.

Настя, й мої сусіди пішли у храм науки, а я налив собі кави, відкрив текстовий редактор, озброївся гуглом, кібвікі, одним словом став готовий як піонер. Мимоходом ще стягнув за української вікіпедії кілька статтей, та додав до них не надто серйозну, зате наочну ілюстрацію.

Ну, і тут на телефон прилетіла перша умова. Її я сильно не запам’ятовував, але розв’язок – халява:

// vse shco pisla takuh dvoh rusok mozesh ne pusatu, prosto zapamiatai

typedef struct *plist; //opysuemo typ vkazivnyk na structuru

struct slist {
int value; // znachenna
int index; // index v masuvi
plist next; // nastypnuy
};

bool perevushc(plist first, plist second, int K) 
{
	int count=0; // kilkist elementiv iaki v pershomy bilshi za vidpovidni v drugomy
while(1)
{
	if(first==NULL)||(second==NULL) // iakshco iakiys iz vkazivnukiv nikudy ne pokazye to masuv zakinchuvsa
	{ 
		if count>=5 // iakcho rezultat >=5 to 
			return true;  // kazemo scho pravda
		else 
			return false;  // i navpaku
	}
	if(first->index < second->index)  // iakcho pershuy vkazye na menshuy index
	{ 
		first=first->next;  // to yogo perevodumo dali
	}
	else
	if(first->index > second->index) // tak samo iakshco drugyi
	{
		second=second->next;
	}
	else // inakshe vonu pokazyut na odnakovi indeksu, tomy
	{
 		if(first->value > second->value) // iakscho element v pershomu bilshuy, to 
		{
			count++; // zbilshuemo ih kilkist 
		} 
		first=first->next; // i obudva zbilshuemo
		second=second->next;
	}
};
}

Яка б не була сучасна техніка, але все одно не ідеальна. Особливо коли справа стосується кирилиці. Потім я зробив ще задачу, а потім розслабився, і почав робити всякі незначні зміни на CybWiki.

Кібвікі таки допомагає людям

І тут я помітив, що хтось вчить ЕТ.

Шаблончик навігації по питаннях викладений в контакті для реклами.

Як виявилось, це в ІС завтра екзамен. І вони молодці, доробили геть усі шпаргалки з теорії. 90 шпаргалок з теорії!!!. Правда це було трохи ближче до вечора.

А до цього… Повернулись мої сусіди. Спитали як там проходить екзамен з програмування у Бойка. Я сказав що письмовий етап пройдено.

Неподобство з мого боку

Потім сталася неймовірна подія. Мені подзвонив сам викладач з ТП, і спитав чому мене немає на екзамені, бо він не знає що ставити. Ну, і що я мав сказати. Казав “Вибачте, це дуже терміново, і дуже особисто. Можна я пізніше прийду, і принесу все що скажете?”.

Крім того, виявилось, що Батя зробив практичне завдання, яке ми з ним робили в парі, бо дуже хотів п’ятірку. А мені було все рівно, бо я вчуся набагато гірше, хоча і більше :). В нас на факультеті взагалі є чотири типи студентів: ті що знають предмети, і ті що не знають, ті що мають хороші оцінки, і ті що не мають. І одні одним по різному заздрять. І хоча я того практичного завдання в очі не бачив, але мені хочуть класти п’ять! Це магія хаосу, не інакше.

Ще Нікітченко сказав, щоб я прийшов поскоріше. Я сказав що за годину спробую, і прийшов. В аудиторії я побачив оголошення про дату перездачі на всю дошку, купа шпаргалок, і чистих листочків з прізвищами студентів. Трофеї зібрав.

Пішов шукати викладача на кафедру. Не знайшов. Хотів подзвонити, але телефон нагадав мені, що його треба час від часу годувати грішми. Ну, я повернувся додому.

По дорозі мені подзвонила мама, і спитала скільки в мене балів на екзамені. Я сказав що чотири – бо не знав, що поставлять на перездачі.

Вернувся в гуртожиток, і вирішив все таки вибачитись перед Нікітченком за таке неподобство. Письмово:

Тарас Буник кому Nikitchenko 14:20 (9 год. тому)
Вибачте що довелось мені дзвонити. В мене не поповнений рахунок, тому передзвонити не можу.

Сталось так, що я сильно спізнився, і вас вже не знайшов ні в 39, ні на шостому поверсі. Тому напевне прийду 12 лютого. В відомість можете писати будь-що за вашим бажанням, більше двійки.

Якщо реферат треба оформити в паперовому вигляді, то це теж можу зробити до 12.

І про практику. Практику Бахтин робив сам, я її ще навіть не бачив.

До побаченння.

І почав писати в CybWiki далі.

Приставання до дівчат

Потім прийшла Настя, і сказала що в неї чотири. Ну, я сподіваюсь що вона знає що таке вказівник. Бо з програмування я ходив на перездачу. І при цьому можу написати heapsort за хвилин п’ятнадцять ( ну вже трохи втратив форму ). Мда. Прочитав цей абзац, і зрозумів, що я таки заздрю іншим, хоча як завжди сам винен у тому що наробив.

Настя звісно була дуже вдячна за допомогу. В чому це проявилось – не скажу. Правда я сказав їй що був би більше радий, якби це проявилось в допомозі мені з кібвікі, але вона сказала що занадто блондинка для такої роботи.

Я послав їй навздогін кілька повідомлень через контакт:

Забув сказати. Навіть додавання коментарів та запитань, дуже допомагає вдосконалювати матеріал. Тим більше від людини якій важко щось зрозуміти. Бо хочеться створити щось таке що допомагає витрачати менше часу на зубріння, і інші неприємні речі сесії, і зайнятись чимось корисним.

Коментарі можуть бути типу таких: http://cybportal.univ.kiev.ua/wiki/Обговорення:Пірамідальне_сортування

Чи таких: http://cybportal.univ.kiev.ua/wiki/Обговорення:SIPL

Або хоча б поясни Ільківу та іншим необхідність накопичувати та ділитись знаннями. Тімченку я вже майже пояснив. 🙂

Потім Нікітченко подзвонив ще раз!, і сказав щоб я приніс заліковку в п’ятницю, він покладе п’ять. Ну, мене тепер зовсім совість мучить.

Далі, я порадів за ІС, які завершили шпори з ЕТ, і пішов по гостях. Спочатку до Олі, змусивши її вивчити трохи вікі-розмітки, та викласти свій реферат з ТП. Вона мужньо витерпіла. Правда тепер мені прийдеться його дописувати, але до цього вже не звикати.

Далі, я зайшов до Бедзіра, і порадів за те, що в нього завтра теж як і в ІС економіка, і теж останній екзамен. А ще, він знайшов шахматний протокол, і переробляв свій шахматний движок під цей протокол, щоб взяти участь у змаганнях Штучних Інтелектів.

По дорозі від Бедзіра, я зустрів Женю, яка поверталась з екзамену з ТЙ. Тобто з св’яткування закінчення сесії, і повного комплекту п’ятірок. Це взагалі сильно.

Вона сказала – “о, я бачила оголошення”.
Я – “Яке оголошення”.
Вона – “Ну там, на сходах”.
Я – “Ааа. Воно там давно, вже кілька місяців”.

Запис блогу в якому написано що я це оголошення приліпив. Датується 29 грудня, тому це майже правда. Сам текст оголошення.

А йшов я вниз, бо почув, що хтось грає на фортепіано Бетховена “Для Елізи”. А я цю мелодію недавно навчився свистіти (до речі, про музику я хочу ще багато постів написати, та все ніяк не встигаю). Думав запропонувати Славіку зіграти дуетом, але мені сказали що то не Славік. От я і вернувся в кімнату.

Тарас вже поїхав додому, в кімнаті був лише Антон. Я за звичкою відкрив холодильник з надією щось знайти. І, о! яке щастя, знайшов свої пельмені.

Помив кастрюлю. 🙂 Ну ви знаєте, анекдот про хлопчачий гуртожиток. Правда кастрюлю забруднив не я, але Антон виглядав таким хворим, що я не захотів його чіпати.

Потім подумав. “Хей! Може ще трохи поприставати до дівчат?”. І пішов приставати до Жені.

Я: -“Як справи?”
Вона: -“О, я сьогодні здала, ми св’яткували, в мене всі п’ятірки, ой треба помити підлогу…”. І ще багато подробиць. Ну, одним словом, я нарешті дізнався хоч щось про життя сусідок. А хотів дізнатись просто чи має вона час аби до неї поприставати.
Я: -“Ну, то можна я тобі зроблю маленьку презентацію, яка пояснює суть оголошення. ”
Вона: -“Ми з Дашею сьогодні будемо пити, можеш приєднатись, тільки трохи пізніше”
Я: -“Я теж хотів ще спочатку пообідати”.

Зварив пельмені, напхався до упору, зайшов до Жені.

Я помітив що дівчата люблять пити в освітленні свічок. І не тільки пити. Може вони свічки люблять. Вони хотіли дивитись кіно, але Женя таки була рада мене послухати. За що я їй дуже вдячний. Я поверхово розказав як працює система вікі, показав, які молодці ІС.

Вона показала мегапостер (намальований фарбами!), який рекламує презентацію студради. Я сказав, що на кібвікі бракує художників. Як впринципі і студради. Вона сказала, що студраді бракує висвітлення діяльності в ЗМІ. Одним словом ми чудово порозумілись.

А. Так як мені налили вина, я таки подумав, що ввічливіше буде його допити, і помити келих. Ну, в процесі допивання, ми поговорили про навчання, викладачів, політику ( на перейшли за посиланням з кібвікі, помітили рекламу Тимошенко і Януковича. Виявляється з дівчатами можна говорити про політику. А я завжди думав що в мене таки в цьому плані шансів немає. Хоча може це просто від того що Женя таки в студраді.). Від політики перейшли до економіки. Від економіки знову до навчання, потім до викладачів, правда цього разу чоловічої статі.

Мегасекрет

І я дізнався мегасекрет: “Що саме подобається дівчатам?”

Женя: “Головне не одяг.” Я подивився на дірку в шкарпетці з якої стирчав великий палець моєї ноги.
Головне – три речі:
1. Щоб блистіли очі. Один донецький хлопець сказав що для цього треба їсти вітамін А.
2. Щоб була щира усмішка. (Мою визнали придатною. Особливо в комбінації з розташуванням меблів в моїй кімнаті. Я поплив 🙂 )
3. Мозги! Ну тут без коментарів.

І все інше вже не таке важливе.

Епілог

А тепер прошу вибачення у всіх кого я сьогодні надурив, і підвів. Мені шкода. Я вас сильно люблю, і постараюсь так більше не робити.

Не знаю як я насмілився взагалі так відверто писати. Може стаканчик вина допоміг. Ай-йай-ай! Тим не менш, чесність – це все таки напевне добре. Ну, і на цьому все. Якщо хто має претензії – я готовий відповідати за такі свої слова.

А. І ще. Перший тур сесії завершено. Переходжу до другого (перездачі).

Ну, от, зараз 10 лютого 00:38, я дописав пост, який містить купу помилок, неточностей, і навіть мною не перечитаний, але мені подобається. Бо написано просто тому, що не можу мовчати. Радий, змучений, іду спати, завтра піду з ІС на ЕТ.

Удачі!

Written by bunyk

Лютий 10, 2010 at 00:38

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , , , ,

Відповідей: 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Блін, я ж забув ще один з плюсів дня:
    Оцю красиву статтю: http://cybportal.univ.kiev.ua/wiki/Структурне_програмування (правда ні малюнок, ні стаття не мої), та все ж вони класно поєднуються, чи не так?

    bunyk

    Лютий 10, 2010 at 00:48

  2. вкотре фанатію від ваших постів!
    побратим-фізик

    Макс

    Лютий 11, 2010 at 02:50

    • Дякую…

      Колись Улідтко скинув мені посилання на статтю де писало що Хемінгуей писав речення використовуючи купи дієслів. Видно правда. 🙂

      Правда мене бісять мої помилки. Виправив дві з посиланнями, решту лінь.

      bunyk

      Лютий 11, 2010 at 04:19

      • а вас як на дс-шному хабі звати?

        Макс

        Лютий 11, 2010 at 15:15

      • bunyk, правда я постійно забуваю запустити програмку для DC++. Вона в мене тормозить по чорному, тому більше люблю ftp.

        bunyk

        Лютий 12, 2010 at 00:13

  3. Тебе не ставят оценки за знания, тебе ставят оценки за знания, которые ты смог показать (imho).
    Мне кажется, Бойко не знает ни пирамидальной сортировки, ни того, что ты знаешь пирамидальную сортировку.
    Короче, если ты углубленно знаешь прогу (по сравнению с другими), но при этом ходишь на пересдачи (хотя и получаешь там законные 5), то это показывает тебя не с лучшей стороны 😉 Надо все-таки уметь показать преподу, что ты ничего не делаешь не столько из-за лени, сколько из-за того, что ты и так знаешь, как это делать и занимаешься чем-то более интересным.

    jtimv

    Лютий 12, 2010 at 00:10

    • Все. З наступного семестру показую в двоє більші знання ніж маю. 🙂

      bunyk

      Лютий 12, 2010 at 00:15

  4. До речі, можете познайомитись з Женею: http://cybportal.univ.kiev.ua/wiki/Студрада

    bunyk

    Лютий 12, 2010 at 00:19


Залишити відповідь

