Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Нереалізовані потенціали (ультиматум)

with 6 comments

Всі ми могли б зробити більше, жити щасливіше, та краще, якби захотіли. Але чомусь не робимо. Навколо мене купи геніальних людей. Які замалим не представляли Україну на IOI, знали як обчислювати кореляцію випадкових величин ще в десятому класі, і писали класні роботи на МАН. Але зараз більшість з них заледве здають сесію. Чому?

Заходжу я до одногрупника (Марков) перед контрольною – він грає контру. Питаю:
– Ти до контрольної будеш готуватись?
– Не, а що?
– А чому?
– Ну, я в ліцеї звик до таких нагрузок, що зараз мені просто нецікаво. Я це все можу вивчити за тиждень перед сесією. І крім того, в мене ж таке прізвище

Так от думаю, чому? Чому, та інші не викладаються навіть на 50%? Хоча в ліцеях без особливого напруження дуже успішно вчились, і займались іншими корисними речами.

Може тому, що в школі ти вчиш все за обов’язковою шкільною програмою. В моєму ліцеї, ти заробляєш рейтингові бали, щоб покрасуватись в першій десятці рейтингу і поїхати в класну поїздку. Ти йдеш на олімпіаду з математики, бо не хочеш писати директорську контрольну, яку ти ймовірно завалиш, бо розв’язував мало задач. І випадково попадаєш на обласну. А на обласній ти вже робиш все можливе – бо ти ж представляєш ліцей, який любиш. На всеукраїнському рівні (суто інформатика), ти взагалі чуєш неймовірний командний дух (вся область ліцеїсти), бо ти маєш здобути місця, і як мінімум не зменшити чисельність команди наступного року (залежить від успіхів попередніх). Якась відповідальність за інших.

І ще є надія, що коли ти вступиш в Університет, ти таки почнеш вчити те що тобі потрібно та цікаво. Але Університет потрохи гасить твої надії.

Я підріс, та не збулися гарні мрії мої –
Сиджу на мізерній зарплаті в напівживому НДІ.
Я не став великим вченим, не змінив усю планету,
Зате я дуже добре знаю гарячі сайти інтернету!
Тартак

Хоча винуватий не він. Винуваті також зовсім не всі навколо, які геть зовсім не хочуть працювати в команді та взагалі робити щось. Винуваті логічно ми самі. Ми спостерігаємо постійне погіршення, і сприймаємо це як факт. Кожна сесія все гірша і гірша. І ми просто сприймаємо це як факт. Чим ще гірше впливаємо один на одного.

Але є і інші приклади гідні наслідування. Як от Masterpiecer. Йому 19, він можна так сказати зірка блогосфери, а з його слів виходить що і більше. Є ще багато прикладів.

Я тут подумав, і вважаю, що все починається з грання ролі. Наприклад Masterpiecer назвався людиною що створює шедеври (danbst ( Dan The Best) теж непогано назвався), і тепер підримує цей образ. . Хоча довго підтримуючи такий образ можна самому таким стати.

Одним словом, як ми до себе ставимось, такі і підстави ставитись і з’являються.

Для натхнення рекомендується прослухати:

Та кожен, хто вірить, почувається в силі
Так змітити життя, щоб радіти щохвилі!
Щоб ця радість росла в геометричній прогресії,
Щоб звільнити цей світ від журби та депресій!
Тартак

і багацько року:

  • Де Шифер – Час прийшов
  • Paul Stenley – Live to win
  • Bon Jovy – It’s my life
  • Марія Бурмака – Не бійся жити
  • Twisted Sister – We’re not gonna take it
  • Марія Бурмака – Ми йдемо
  • Stratovarius – Hunting High And Low
  • Within Temptation – Stand My Ground
  • Карна – Моя Мила

ну, ви зрозуміли.

Так от. Я неймовірно працездатни, розумний, здоровий, хлопець. Кожну наступну сесію буду здавати все краще і краще. І бляха я кращий програміст і математик групи ТК. І в нас буде реалізована відкрита освіта ще до того як я його закінчу. Крім того, я таки навчусь робити сальто, ходити на руках, грати на блок-флейті, і взагалі я парубок моторний.

I GONNA ROCK!
I GONNA HACK!
I GONNA FUCK!

Думаєте я хвалюсь, і це тільки слова? Хех. Ви мене знаєте? То ще будете знати.

Written by bunyk

Січень 15, 2010 at 06:33

Оприлюднено в Нещоденник, Психософія

Tagged with ,

Відповідей: 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Лицей многим портит молодость, заставляя пахать, после чего в ВУЗе трудно устоять перед соблазном расслабится.

    Про «звезду блогосферы» сегодня первый раз узнал от тебя. Значит не звезда. Я уже молчу про вид деятельности «клабер».

    Не надо никому ни подражать, ни завидовать, если есть своя голова на плечах. Самое сложное — найти себя. Путь зависит от поставленной цели. А задачи у каждого свои. Как бы не хотелось прожить по примеру Джобса, Лебедева, Брина и Пейджа, Чичваркина, Торвальдса или Гейтса — этого не получится. Да и не надо.

    Icefall

    Січень 15, 2010 at 14:08

  2. Самое сложное — найти себя

    Ну я от стараюсь. Я зрозумів тільки те, що зайва скромність веде до недопрацювань.

    bunyk

    Січень 15, 2010 at 19:17

  3. хех ) розшифровку Dan The Best придумав не я. В оригіналі це було скорочення від Dan Beast -> DanBST -> danbst (колись давним давно такий був у мене нік в контрі =)

    А взагалі, мені не подобається твоя інтерпретація мого ніку. Я ніколи про себе так не думаю (ну… точніше іноді, й то недовго).

    А по темі – у тебе є мета, що ще тобі потрібно? Навіщо тобі вихвалятись?

    >>>Одним словом, як ми до себе ставимось, такі і підстави ставитись і з’являються.
    Впринципі це правильно, але в деяких випадках люди не витримують підтримання несправжнього образу.

    До-речі, про мету. Перечитай ще раз перший розділ Тарасова “Книга героїв”.

    danbst

    Січень 16, 2010 at 21:56

    • Если придумаешь сильно крутой образ – долго ли сможешь подражать ему?
      Имхо, надо ставить цели по уровню (а для этого надо уметь определять свой уровень).
      Так даже в спорте: нет смысла делать себе сверх-нагрузки, лучше нагружаться по силам и качественно выполнять работу. Вот тогда и развитие будет.

      jtimv

      Січень 17, 2010 at 01:34

  4. Блин. Почему нельзя редактировать комментарии? Короче, мой предыдущий был не ответом на комент Danbst’а, а просто коментом.

    jtimv

    Січень 17, 2010 at 01:36


Залишити відповідь

