Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Найцікавіше на КібВікі

with one comment

Ну, як можна не похвалитись перед новим роком найкращими результатами своєї роботи? Тому приступлю до розповіді про те, що відбувалось цієї зими, і восени.

Проект з електронними конспектами трохи заглох. Можливо тому, що почався запізно. Можливо тому, що ніхто навіть паперові не пише, бо нічого не ясно. А ще тому, що я лінивий і взагалі… З нового семестру спробую заново.

Ще, я зробив собі красиву сторіночку: [[bunyk]], і виклав свою симпатичну морду:

Пропаганда

Вияснив, що писати в LaTeX вміють не так вже і багато людей, тому цю ситуацію треба міняти зручним [[підручником]]. Підручник все ніяк не напишеться.

В гуртожитку приклеїв оголошення такого виду. В ньому спробував пояснити що ж таке CybWiki. І справа від заголовку великими жирними буквами “CybWiki це:” хтось дописав червоною ручкою – “Буник”. Ну, правда буває смішною. Дотримуючись принципу вікі “кожен може редагувати” я ще нижче написав провокацію “ну це можна виправити”. Думаю чи не причепити зправа ще сторінку обговорення? 🙂

Ну тут варто б ще було згадати, що загалом, кібвікі не тільки я, а я й ulidtko, який зовсім нічого не пише, але виправляє мої найстрашніші статті. [[Що він сам і визнав]]. І хоча доводить це не часто, зате красиво.

А ще, КібВікі просуваєтсья в середовище викладачів, правда дуже повільно. Про це можна прочитати тут.

Статті що я радив би прочитати:

Правда дивно радити щось незнайомим людям, але якось уявлю собі приблизного мого читача.

  • [[NumPy]] – бібліотека Python для математичних обчислень, і роботи з масивами. Знайдете вступний урок.
  • [[Користувач:Bunyk/Звернення]] – крик душі. Лист до декана, який вже читала купа людей, крім декана.
  • [[Як стати хакером]] – “колаборативний” переклад цікавої статті. Незавершений, і недосконалий, але заслуговує на увагу.
  • [[Задрот]] – жартівлива, філософська, психологічна стаття, про пошуки щастя, сенсу життя і врятування світу. Хоча в коментарях хтось хотів придертись, але так і не аргументував.
  • [[Ubuntu]] – стаття яка має на меті заразити ще більше людей Лінуксу. Трохи обновлена до нової версії.

Сесія

Склав [[генплан сесії для своєї групи]]. Доволі зручно. Принаймі мені.

Як і минулого разу, найбільше шансів в мене отримати залік з тих предметів, які найбільше заповнені на порталі. Правда не знаю коли будуть перездачі, раз другий семестр йде так впритик. Хоча як я помітив, вчитись в екстремальному режимі легше.

просто ілюстрація :)

Предмети які я планую здати:

Предмети які я планую вчити:

А решта вже як вийде.

Written by bunyk

Грудень 29, 2009 at 05:40

Оприлюднено в Конспекти, Нещоденник

Tagged with , ,

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Найцікавіше на КібВікі […]


Залишити відповідь

