Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Зима прийшла

with 2 comments

Я хотів написати не це. Я хотів написати щось велике, корисне і важливе. Але за купою дрібних занять, не знаходив часу. Тому тут буде зроблений нашвидкоруч звіт про останні події осені, про які я не встиг забути. З купою посилань.

CybWiki

Закінчився карантин, який на деякий час призупинив революцію на факультеті. А вона потрохи стає все помітнішою:

Робоча обстановка

Ми круті, як MIT! Гг. Римується 🙂

Також можна сказати, що ідея купити переноску була надзвичайно вдалою. Це визнав навіть Волохов, який теж носиться з ідеєю комп’ютерних класів майбутнього, в яких будуть тільки резетки та wi-fi.

Ідеєю електронного навчання поки що прониклось мало людей, але я вже іноді чую позитивні відгуки. І це мене надзвичайно тішить. І люди іноді навіть просять посилання. Значить я їх мало розставляю. Хто ще не знає – знайомтесь, CybWiki.

Інструменти

пропустити розділ
Ну, звісно для електронного навчання одних веб-додатків мало. До арсеналу інструментів додалась програма LaTeXDraw. Вона має одну сильну сторону, якої не мають інші редактори – написи в LaTeX. Inkscape теж вміє, при встановленні плагіну textext, але мені його важко освоїти. LaTeXDraw більше підходить для малювання ілюстрацій для всіляких наукових текстів. Dia – найкраще підходить для блок-схем ну, і звісно багатьох інших речей, але не має написів в LaTeX.

Встановлювати LaTeXDraw рекомендую з офіційного сайту, бо остання нова версія має кнопку “Згенерувати pdf”. В старіших версіях треба було зберігати файл в tex, і запускати для нього pdflatex вручну. Рідний формат програми – svg, що радує. Хоча ще немає прямого рендерингу в png та інші графічні формати (він то є, але формули мають проходити pdflatex, а там такого не відбувається), але GIMP чудово справляється з імпортом pdf, та постобробкою і збереженням в png.

А для малювання скінченних автоматів – рекомендую java програмку – JFLAP. Її можна скачати безплатно, тільки просять зареєструватись, написати звідки ви, для чого будете використовувати і по якому підручнику вчитесь. І уявіть собі, Хопкрофт, по якому я і вчився – в їхньому списку.

JFLAP - мінімізація в процесі

JFLAP - мінімізація в процесі

Програмка шикарна не тільки тим що вміє малювати скінченні автомати, а тим що має майже все для вивчення формальних мов. В її можливостях – побудова НДСкА за регулярним виразом, перетворення НДСкА в ДСкА, мінімізація. Також в меню присутні Машина Тьюрінга, автомат Мілі, автомат Мура, магазинний автомат, багатострічкова машина, L-system, і леми про накачку. (сподіваюсь мене гугл за таку щільність посилань не забанить). Одним словом – програма надкорисна.

Навчання

Ну, і я написав контрольну по формальних мовах. Що навіть підняло мою самооцінку, і змотивувало вчитись ще. Дивно як це в одних викладачів хочеш вчитись, а в інших спати… А я вже довгенько не сплю. Хоча думаю мені допоможе СРП.

А також, дякуючи Ulidtko, я приготувався для перенесення курсової на Qt. Qt Creator рулить, моя повага Nokia, незважаючи на те що я не користуюсь мобільними телефонами. Про Qt Creator я можливо ще напишу коли буду мати натхнення.

І продовжую показувати слайди на ТП. Правда останній раз був ще той жах (любителям всяких там office сюди). Але слайди ще в розробці. А Нікітченко сьогодні сказав що згоден співпрацювати з CybWiki.

Інтернет

Ну хто ще не чув про хвилю? Всі чули. Кому треба – пишіть коментар пришлю запрошення.

Хто не чув – читайте ukrwaves.com. Я теж туди вкинув свої п’ять копійок.

А також я відвідав зустріч Групи Користувачів Технологій Google. Дізнався багато цікавого про Chrome OS, Android Market, Google Developers Day, з’їв суші, а основне побачив дуже відомих людей в реалі.

Джерело: GTUG – KYIV

Настрій

Друга половина осені була якась сумна. Я навіть хотів написати злобний пост про науковий онанізм. Але мені вже легше, тому не буду їх чіпати.

Бо злих і сумних людей ніхто не любить. Життя і так паскудне, а тут ще навколо всякі песимісти. Тому будьте веселі навіть коли вам зле. Будьте оптимістами. А щоб злість не виходила на оточуючих – бігайте. Або на бокс запишіться.

Written by bunyk

Грудень 1, 2009 at 19:33

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Бачу, Роман Хархаліс там, круто 🙂

    Bogdkad

    Грудень 5, 2009 at 23:40


Залишити відповідь

